Chipita: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά από την Mondelez International
Chipita: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά από την Mondelez International
Η συμφωνία, που αρχικά έγινε γνωστή τον Μάιο του 2021, θα ενισχύσει την πρόσβαση της Mondelēz International στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, όπου η Chipita διατηρεί ισχυρή παρουσία
H Mondelēz International ανακοίνωσε σήμερα την ολοκλήρωση της εξαγοράς της εταιρείας Chipita Global SA, κορυφαίας εταιρείας παραγωγής προϊόντων ζύμης και πρωινού σνακ.
Η συμφωνία, που αρχικά έγινε γνωστή τον Μάιο του 2021, θα ενισχύσει την πρόσβαση της Mondelēz International στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, όπου η Chipita διατηρεί ισχυρή παρουσία.
Χαιρετίζοντας τη συμφωνία, η Mondelēz International επεσήμανε τις «ισχυρές προοπτικές που διαμορφώνονται για τη δημιουργία καινοτομίας, συνδέοντας εμβληματικά brands της Mondelēz International, όπως η Cadbury και η Milka, με αγαπημένα κρουασάν και σνακ της Chipita Global SA όπως τα 7Days».
Η συμμετοχή του Ομίλου Olayan στην Chipita Global SA αριθμεί τριάντα και πλέον χρόνια, ενώ από το 2010 ο Όμιλος κατείχε πλειοψηφικό ποσοστό στην εταιρεία. Μιλώντας σήμερα, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Olayan, Camile Saba, δήλωσε: «Με τη Mondelēz, η περαιτέρω εξέλιξη της Chipita είναι σίγουρη. Προσβλέπουμε στη μελλοντική της ανάπτυξη».
Ο κ. Saba αναφερόμενος στον διευθύνοντα σύμβουλο της Chipita, Σπύρο Θεοδωρόπουλο, ο οποίος το 1986 απέκτησε για πρώτη φορά μερίδιο, στην τότε μικρή εταιρεία παραγωγής snacks με βάση το καλαμπόκι, τόνισε: «Όλοι εμείς στον Όμιλο Olayan, είμαστε ευγνώμονες στον Σπύρο για την καινοτομία που έφερε, την επιμονή που επέδειξε, αλλά και τη σκληρή δουλειά του, εδώ και δεκαετίες. Η αφοσίωσή του στην Chipita παρέμεινε όλα αυτά τα χρόνια ακλόνητη».
Το 1991, ο κ. Θεοδωρόπουλος πρωτοπόρησε στην αγορά με τη δημιουργία συσκευασμένων προϊόντων κρουασάν, τα οποία πωλούνται πλέον σε όλο τον κόσμο και αντιπροσωπεύουν τα δύο τρίτα των πωλήσεων της εταιρείας. Τις επόμενες δεκαετίες, ο κ. Θεοδωρόπουλος οδήγησε σε ανάπτυξη την Chipita, διαμορφώνοντας έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς αρτοσκευασμάτων στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, με έσοδα που έφτασαν το 2020 τα 580 εκατ. δολ. Περίπου 2 δισεκατομμύρια καταναλωτές σε 56 χώρες σε όλον τον κόσμο απολαμβάνουν πλέον τα συσκευασμένα σνακ της εταιρείας.
Ο κ. Θεοδωρόπουλος σχολίασε: «Ήταν τιμή μου και ιδιαίτερη χαρά να συνεργαστώ όλα αυτά τα χρόνια με τον Όμιλο Olayan. Μαζί μοιραστήκαμε ένα κοινό όραμα για την Chipita και εργαστήκαμε συστηματικά, ώστε να μετατρέψουμε την Chipita στη σύγχρονη, κορυφαία στον κλάδο της επιχείρηση που είναι σήμερα. Είμαι βέβαιος για το θετικό μέλλον της Chipita και των ανθρώπων της, ως μέλος της οικογένειας της Mondelēz International».
Ειδήσεις σήμερα
«Ανοιξιάτικη» εβδομάδα με άνοδο της θερμοκρασίας σήμερα
Εβδομάδα αποτίμησης των ρεβεγιόν: Έσπασε το φράγμα των 4.000 νοσηλευόμενων
Πώς η πανδημία και οι μεταλλάξεις θα επηρεάσουν τις πολιτικές εξελίξεις το 2022
Η συμφωνία, που αρχικά έγινε γνωστή τον Μάιο του 2021, θα ενισχύσει την πρόσβαση της Mondelēz International στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, όπου η Chipita διατηρεί ισχυρή παρουσία.
Χαιρετίζοντας τη συμφωνία, η Mondelēz International επεσήμανε τις «ισχυρές προοπτικές που διαμορφώνονται για τη δημιουργία καινοτομίας, συνδέοντας εμβληματικά brands της Mondelēz International, όπως η Cadbury και η Milka, με αγαπημένα κρουασάν και σνακ της Chipita Global SA όπως τα 7Days».
Η συμμετοχή του Ομίλου Olayan στην Chipita Global SA αριθμεί τριάντα και πλέον χρόνια, ενώ από το 2010 ο Όμιλος κατείχε πλειοψηφικό ποσοστό στην εταιρεία. Μιλώντας σήμερα, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Olayan, Camile Saba, δήλωσε: «Με τη Mondelēz, η περαιτέρω εξέλιξη της Chipita είναι σίγουρη. Προσβλέπουμε στη μελλοντική της ανάπτυξη».
Ο κ. Saba αναφερόμενος στον διευθύνοντα σύμβουλο της Chipita, Σπύρο Θεοδωρόπουλο, ο οποίος το 1986 απέκτησε για πρώτη φορά μερίδιο, στην τότε μικρή εταιρεία παραγωγής snacks με βάση το καλαμπόκι, τόνισε: «Όλοι εμείς στον Όμιλο Olayan, είμαστε ευγνώμονες στον Σπύρο για την καινοτομία που έφερε, την επιμονή που επέδειξε, αλλά και τη σκληρή δουλειά του, εδώ και δεκαετίες. Η αφοσίωσή του στην Chipita παρέμεινε όλα αυτά τα χρόνια ακλόνητη».
Το 1991, ο κ. Θεοδωρόπουλος πρωτοπόρησε στην αγορά με τη δημιουργία συσκευασμένων προϊόντων κρουασάν, τα οποία πωλούνται πλέον σε όλο τον κόσμο και αντιπροσωπεύουν τα δύο τρίτα των πωλήσεων της εταιρείας. Τις επόμενες δεκαετίες, ο κ. Θεοδωρόπουλος οδήγησε σε ανάπτυξη την Chipita, διαμορφώνοντας έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς αρτοσκευασμάτων στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, με έσοδα που έφτασαν το 2020 τα 580 εκατ. δολ. Περίπου 2 δισεκατομμύρια καταναλωτές σε 56 χώρες σε όλον τον κόσμο απολαμβάνουν πλέον τα συσκευασμένα σνακ της εταιρείας.
Ο κ. Θεοδωρόπουλος σχολίασε: «Ήταν τιμή μου και ιδιαίτερη χαρά να συνεργαστώ όλα αυτά τα χρόνια με τον Όμιλο Olayan. Μαζί μοιραστήκαμε ένα κοινό όραμα για την Chipita και εργαστήκαμε συστηματικά, ώστε να μετατρέψουμε την Chipita στη σύγχρονη, κορυφαία στον κλάδο της επιχείρηση που είναι σήμερα. Είμαι βέβαιος για το θετικό μέλλον της Chipita και των ανθρώπων της, ως μέλος της οικογένειας της Mondelēz International».
Ειδήσεις σήμερα
«Ανοιξιάτικη» εβδομάδα με άνοδο της θερμοκρασίας σήμερα
Εβδομάδα αποτίμησης των ρεβεγιόν: Έσπασε το φράγμα των 4.000 νοσηλευόμενων
Πώς η πανδημία και οι μεταλλάξεις θα επηρεάσουν τις πολιτικές εξελίξεις το 2022
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα