Φτιάχνουν νέους εξωτικούς παραδείσους
Τριπλασιασμό των ξενοδοχειακών της μονάδων στο Μεξικό και ... τετραπλασιασμό των επενδύσεών της στις χώρες της Μέσης Ανατολής και δη του Περσικού Κόλπου μέσα στα επόμενα 5 χρόνια προγραμματίζει η κορυφαία εταιρεία διαχείρισης πολυτελών παραθεριστικών κέντρων Marriott International!
Η εταιρεία που είναι διάσημη για τα πολυτελή καταλύμματά της ανά τον κόσμο ανακοίνωσε σειρά συμφωνιών με τοπικές ξενοδοχειακές μονάδες αξιώσεων στις μεγάλες πόλεις και τα διάσημα παραθεριστικά θέρετρα του Μεξ
Τριπλασιασμό των ξενοδοχειακών της μονάδων στο Μεξικό και ... τετραπλασιασμό των επενδύσεών της στις χώρες της Μέσης Ανατολής και δη του Περσικού Κόλπου μέσα στα επόμενα 5 χρόνια προγραμματίζει η κορυφαία εταιρεία διαχείρισης πολυτελών παραθεριστικών κέντρων Marriott International!
Η εταιρεία που είναι διάσημη για τα πολυτελή καταλύμματά της ανά τον κόσμο ανακοίνωσε σειρά συμφωνιών με τοπικές ξενοδοχειακές μονάδες αξιώσεων στις μεγάλες πόλεις και τα διάσημα παραθεριστικά θέρετρα του Μεξικού, βάσει των οποίων στα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον 29 μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα θα αναρτήσουν τα σήματά της και θα ενταχθούν στο δυναμικό της! Σήμερα η Marriott διαθέτει 16 ξενοδοχειακές μονάδες στη χώρα και στόχος της είναι η διαρκής επέκτασή της σε αυτή την αγορά που κατά τους διοικούντες την εταιρεία θα αποτελέσει το νέο «Ελντοράντο» των Αμερικανών – κυρίως – τουριστών!
Ο κύριος Ed Fuller, επικεφαλής του τμήματος διεθνών επενδύσεων του ομίλου Μarriott, δήλωσε χαρακτηριστικά πως το Μεξικό συγκεντρώνει όλες τις προϋποθέσεις να αποτελέσει στο άμεσο μέλλον πόλο έλξης Αμερικανών τουριστών οι οποίοι σήμερα προτιμούν την Ευρώπη, αλλά ήδη νιώθουν τις αρνητικότατες συνέπειες του αδύναμου δολαρίου σε σχέση με το ευρώ!!!
Επιπρόσθετα, οι στατιστικές δείχνουν πως στο Μεξικό αναδύεται σταδιακά μια νέα, μεσαία τάξη πολιτών που έχουν πλέον και την οικονομική δυνατότητα και τις απαιτήσεις για ποιοτικότερο τουρισμό μέσα στην ίδια τους τη χώρα!
Τέλος, η επένδυση σε αναδυόμενες αγορές του εξωτερικού φαντάζει και ως η μοναδική διέξοδος που έχουν προς ώρας εταιρείες του μεγέθους και των στόχων της Marriott, η οποία είδε τα κέρδη τριμήνου της να υποχωρούν κατά 24% λόγω της κατακρήμνισης – κυριολεκτικά – της χρηματοπιστωτικής αγοράς στις ΗΠΑ.
Κι αυτό όχι γιατί η μετοχή της δέχθηκε πιέσεις, αλλά γιατί απλά οι Αμερικανοί ΔΕΝ έχουν λεφτά για ταξίδια, ούτε καν για εσωτερικό τουρισμό και πάντως όχι για τουρισμό αξιώσεων, άρα και ακριβότερο, σαν κι αυτόν που «πουλάει» η εταιρεία!
Στην ίδια λογική κινείται εξάλλου και η απόφαση της εταιρείας να τετραπλασιάσει την παρουσία της σε χώρες της Μέσης Ανατολής. Εκεί, όπως και τις αγορές της Κεντρικής και Νότιας Ασίας, οι δείκτες της ευημερούν. Ήδη η αύξηση των κρατήσεων και των κερδών της στις περί ων ο λόγος αγορές διπλασιάστηκε στο δεύτερο τρίμηνο του 2008 σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα ...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr