Μυτιληναίος: «Αν περιμένουμε να ανέβουν οι τιμές, δεν θα πουλήσουμε ποτέ»

«Το πολιτικό σύστημα -όλες οι παρατάξεις- έδειξε μεγάλη αδυναμία να εκμεταλλευθεί την προτελευταία ευκαιρία που του δόθηκε πέρυσι με τον μηχανισμό στήριξης από την ΕΕ και το ΔΝΤ» υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ο κ. Μυτιληναίος στην γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας αναφερόμενος στο δυσμενές οικονομικό ελληνικό περιβάλλον.

«Το πολιτικό σύστημα -όλες οι παρατάξεις- έδειξε μεγάλη αδυναμία να εκμεταλλευθεί την προτελευταία ευκαιρία που του δόθηκε πέρυσι με τον μηχανισμό στήριξης από την ΕΕ και το ΔΝΤ» υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ο κ. Μυτιληναίος στην γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας αναφερόμενος στο δυσμενές οικονομικό ελληνικό περιβάλλον.

Απαντώντας επίσης σε ερωτήσεις για ιδιωτικοποιήσεις (EΠΑ Αττικής) ανέφερε ότι η προσφορά  των 40 εκατ. ευρώ δεν έγινε δεκτή, διότι οι μετοχές του πωλητή είχαν ενεχυριαστεί για 52 εκατ. ευρώ. Πρόσθεσε ότι στην Ελλάδα έχουν επικρατήσει παντού οι χαμηλές τιμές, αλλά αν περιμένουμε να ανέβουν οι τιμές των assets, τότε αυτό δεν θα γίνει ποτέ. Όταν αρχίσουν οι πωλήσεις τότε αρχίζουν να ανεβαίνουν και οι τιμές» υποστήριξε.

Πρόσθεσε μάλιστα ότι αν είχε πραγματοποιηθεί έστω και μια ιδιωτικοποίηση το κλίμα για την Ελλάδα θα ήταν πολύ διαφορετικό σήμερα, καθώς οι ξένοι έχουν την αίσθηση ότι τους κοροϊδεύουμε.

Ενδιαφέρον για Λάρκο - ΔΕΠΑ

Εξειδικεύοντας το ενδιαφέρον της Μυτιληναίος στις ιδιωτικοποιήσεις τόνισε ότι η Λάρκο που έχει διάφορα περιβαλλλοντικά θέματα ενδιαφέρει τον όμιλο υπό προϋποθέσεις, καθώς παράγει ένα προϊόν εξαγώγιμο (νικέλιο), ένα από τα λίγα προϊόντα που διαθέτει η Ελλάδα.

Σχετικά με την  πώληση ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ προς ένα ξένο όμιλο θα ήταν μια προέκταση του ξένου ομίλου -καθώς ο ΔΕΣΦΑ κατέχει τα δίκτυα. Το ενδιαφέρον ξεχωριστά για τη ΔΕΠΑ υπάρχει από τη Μυτιληναίος, όπως και για τις υπόλοιπες εταιρείες αερίου (ΕΠΑ).

Μιλώντας για τα μεγέθη, απέφυγε να προβεί σε οποιαδήποτε πρόβλεψη -καθώς είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει όταν η χώρα διαπραγματεύεται νέα πακέτα ενίσχυσης από την Ε.Ε. Ωστόσο, σε ό,τι αφορά τον τζίρο του α' τριμήνου, αυτός θα είναι αυξημένος κατά 30%.

Σε ερώτηση για το έργο της Συρίας τονίστηκε ότι η θυγατρική ΜΕΤΚΑ διατρέχει τον κίνδυνο του κατασκευαστή και όχι του επενδυτή. Τέτοια έργα ιστορικά δεν έχουν σταματήσει, καθώς χρηματοδοτούνται από την EBRD και ο μοναδικός κίνδυνος που διατρέχει η εταιρεία είναι να αναβληθεί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr