Πρόστιμα 220.000 ευρώ σε 3 μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων από τη Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή

Πρόστιμα 220.000 ευρώ σε 3 μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων από τη Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή

Τα πρόστιμα επιβλήθηκαν σε μεγάλες αλυσίδες που εμπορεύονται μεταξύ άλλων προϊόντα τεχνολογίας – Διαπιστώθηκαν παραπλανητικές πληροφορίες και μη έγκαιρη ενημέρωση των καταναλωτών για την έλλειψη διαθεσιμότητας

Πρόστιμα 220.000 ευρώ σε 3 μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων από τη Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή
Διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 220.000 ευρώ επέβαλε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης σε τρεις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων που εμπορεύονται, μεταξύ άλλων, προϊόντα τεχνολογίας, για παραβάσεις διατάξεων της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή.

Οι ως άνω παραβάσεις αφορούσαν:

• Στην παροχή παραπλανητικών πληροφοριών σχετικά με τη διαθεσιμότητα και τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων που οι εταιρείες πρόβαλαν στον ιστότοπό τους.

• Στη μη έγκαιρη ενημέρωση των καταναλωτών για την έλλειψη της διαθεσιμότητας του προϊόντος, παρόλο που είχε εισπραχθεί το τίμημα.

Επιπλέον, διαπιστώθηκε:

• Πολύ μεγάλη δυσχέρεια επικοινωνίας με τις εταιρείες μέσω τηλεφώνου ή e-mail, προκειμένου οι καταναλωτές να μπορέσουν να ενημερωθούν για την πορεία εκτέλεσης της ηλεκτρονικής παραγγελίας τους και να ασκήσουν τα δικαιώματά τους.

Μη έγκαιρη επιστροφή του τιμήματος στους καταναλωτές που ακύρωσαν την ηλεκτρονική παραγγελία τους λόγω μη παράδοσης του προϊόντος.

Μη ακριβής ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησής τους από τις αγορές από απόσταση. Οι εταιρείες ιδίως δεν αναγνώριζαν το δικαίωμα αυτό στην περίπτωση που το προϊόν έχει τεθεί σε λειτουργία έστω και μια φορά ή έχει φθορές στη συσκευασία του, παρά την υποχρέωσή τους να δεχθούν την υπαναχώρηση με επιστροφή, ενδεχομένως, μειωμένου τιμήματος.

Μη συμμόρφωση των εταιρειών με τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη νόμιμη εγγύηση σε περιπτώσεις παράδοσης ελαττωματικών προϊόντων και άρνησή τους ακόμη και να παραλάβουν στα καταστήματά τους τα προς έλεγχο ελαττωματικά προϊόντα.

Κλείσιμο
Οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή καταναλωτή 1520 που λειτουργεί στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.



Ειδήσεις σήμερα:

Άδωνις Γεωργιάδης: Συγγνώμη στους ψηφοφόρους της ΝΔ για τη στήριξη Κύρτσου


Κεντρικός στόχος της ελληνικής κυβέρνησης είναι η στήριξη των αγροτικών περιοχών, λέει ο Μητσοτάκης από Βρυξέλλες


Στο γκαράζ νούμερο τρία ξέσπασε η φωτιά, λέει η πλοιοκτήτρια εταιρία Grimaldi
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης