Γιατί έκανε πίσω ο Γκριμάλντι στα Χανιά
12.05.2011
07:38
«Λάδι πολύ και τηγανίτα τίποτα» θυμίζει η υπόθεση της αίτησης των Μινωικών Γραμμών να δρομολογήσουν πλοίο στα Χανιά, όπου κυριαρχεί η ΑΝΕΚ.
«Λάδι πολύ και τηγανίτα τίποτα» θυμίζει η υπόθεση της αίτησης των Μινωικών Γραμμών να δρομολογήσουν πλοίο στα Χανιά, όπου κυριαρχεί η ΑΝΕΚ.
Τελικά η ακτοπλοϊκή εταιρεία του Ομίλου Γκριμάλντι απέσυρε χθες το αίτημά της.
Πολλοί ήταν εκείνοι που έκαναν λόγο για όξυνση του ανταγωνισμού σε μία δύσκολη οικονομική περίοδο, με τον Ιταλό να θέλει να μπει σε γραμμές που κυριαρχούν οι ανταγωνιστές του προκειμένου να πετύχει «ξαναμοίρασμα της πίτας».
Άλλοι υποστήριξαν ότι η κάθοδος των Μινωικών στα Χανιά ήταν στα σχέδια του Γκριμάλντι για να πιέσει την ΑΝΕΚ στην Αδριατική.
Τέλος σύμφωνα με άλλο σενάριο η κίνηση των Μινωικών καθρέπτιζε την κακή σχέση μεταξύ Γ.Σ.Βαρδινογιάννη-Εμ.Γκριμάλντι λόγω της εκκρεμότητας με το 33,3% της HSW.
Τελικά το αίτημα αποσύρθηκε και όλα τα σενάρια εξανεμίστηκαν.
Τελικά η ακτοπλοϊκή εταιρεία του Ομίλου Γκριμάλντι απέσυρε χθες το αίτημά της.
Πολλοί ήταν εκείνοι που έκαναν λόγο για όξυνση του ανταγωνισμού σε μία δύσκολη οικονομική περίοδο, με τον Ιταλό να θέλει να μπει σε γραμμές που κυριαρχούν οι ανταγωνιστές του προκειμένου να πετύχει «ξαναμοίρασμα της πίτας».
Άλλοι υποστήριξαν ότι η κάθοδος των Μινωικών στα Χανιά ήταν στα σχέδια του Γκριμάλντι για να πιέσει την ΑΝΕΚ στην Αδριατική.
Τέλος σύμφωνα με άλλο σενάριο η κίνηση των Μινωικών καθρέπτιζε την κακή σχέση μεταξύ Γ.Σ.Βαρδινογιάννη-Εμ.Γκριμάλντι λόγω της εκκρεμότητας με το 33,3% της HSW.
Τελικά το αίτημα αποσύρθηκε και όλα τα σενάρια εξανεμίστηκαν.
Ίσως γιατί λόγω της οικονομικής κρίσης , τέτοιες κινήσεις-σφήνα, μόνο οικονομική αιμορραγία μπορούν να προκαλέσουν σε όλους τους εμπλεκόμενους κατά το «αποθανέτω μετ’ αλλοφύλων».
Η διέξοδος πλέον βρίσκεται στον εξορθολογισμό των δρομολόγίων και αποσυμφόρηση μέσω συνεννόησης γραμμών όπου ο ανταγωνισμός είναι πλέον …θανάσιμος.
Πιθανόν με το σκεπτικό αυτό να κινήθηκε ο Ιταλός επιχειρηματίας και να άλλαξε απόφαση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πίσω από τις πόρτες των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων πολλά συζητιούνται για το άμεσο μέλλον.
Η διέξοδος πλέον βρίσκεται στον εξορθολογισμό των δρομολόγίων και αποσυμφόρηση μέσω συνεννόησης γραμμών όπου ο ανταγωνισμός είναι πλέον …θανάσιμος.
Πιθανόν με το σκεπτικό αυτό να κινήθηκε ο Ιταλός επιχειρηματίας και να άλλαξε απόφαση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πίσω από τις πόρτες των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων πολλά συζητιούνται για το άμεσο μέλλον.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr