Θεόφιλος Βασιλειάδης: Πώς θέλει να μετεξελίξει το kariera.gr σε linkedin
Θεόφιλος Βασιλειάδης: Πώς θέλει να μετεξελίξει το kariera.gr σε linkedin
Μαζί με τα αδέρφια Αριστοτέλη και Στέφανο Παντελιάδη επαναγόρασε την εταιρεία προ διετίας απ’ το fund Apollo – Τον επόμενο μήνα η νέα ψηφιακή πλατφόρμα στον αέρα
Δύο χρόνια περίπου μετά την επαναγορά της εταιρείας απ’ τον ιδρυτή κ. Θεόφιλο Βασιλειάδη με τη σύμπραξη των αδερφών Αριστοτέλη και Στέφανου Παντελιάδη (ΜΕΤΡΟ ΑΒΕΕ, Optima), το kariera.gr ετοιμάζεται και επισήμως να γυρίσει σελίδα.
Κι αυτό διότι σε αυτά τα δύο χρόνια, που συνέπεσαν με την πανδημία, προετοιμαζόταν η νέα ψηφιακή πλατφόρμα με την οποία ο κ. Βασιλειάδης λέει ότι «θα ανταγωνιστούμε το Linkedin».
Το νέο site αναμένεται να βγει στον «αέρα» στις 5 Απριλίου. Πρόκειται για ένα πρότζεκτ που δουλεύει εδώ και δύο χρόνια ο κ. Γιάννης Ζαούδης, ιδρυτής και πρώην CTO της Pollfish (και νυνη Head of Product and Tech της kariera) που μόλις τον προηγούμενο μήνα εξαγοράστηκε απ’ την αμερικάνικη Prodege.
Γιάννης Ζαούδης, ιδρυτής και πρώην CTO της Pollfish (και νυνη Head of Product and Tech της kariera)
Για την inhouse ανάπτυξη της νέας ιστοσελίδας που θα θυμίζει έντονα το στήσιμο των social media με διαδραστικότητα και προσωποποιημένη πληροφόρηση μάλιστα η εταιρεία είχε προχωρήσει και στην εξαγορά της εταιρείας Human Factor.
Μαζί με την εξαγορά το σύνολο της επένδυσης για την αναβάθμιση της πλατφόρμας υπολογίζεται σε 2,5 εκατ. ευρώ. Όπως εξηγούσε χθες κατά τη διάρκεια παρουσίασης ο κ. Βασιλειάδης η νέα μορφή της ιστοσελίδας πλέον «πατάει» πάνω στη συνταγή των social media με στόχο να προσελκύει ακόμη και κόσμου που δεν ψάχνει άμεσα για εργασία.
Έτσι ο χρήστης θα μπορεί πέρα από αγγελίες να βρίσκει παρουσιάσεις εταιρειών, βίντεο, έρευνες και media content με επίκεντρο πάντα το κομμάτι της εργασίας ανά τομέα. Η πρόσβαση απ’ το κινητό τηλέφωνο δε, που είναι και η τάση στο διαδίκτυο, θα είναι πανεύκολη με δεδομένο ότι η νέα πλατφόρμα έχει στηθεί ως “mobile first”. Μάλιστα το αρχικό στήσιμο έχει τη μορφή timeline.
«Αργότερα θα πάμε και στο networking, πάντα στο κομμάτι της εργασίας, όχι των πωλήσεων», σημείωσε ο κ. Βασιλειάδης.
Σύμφωνα με τον ίδιο η νέα πλατφόρμα θα επιχειρήσει να δώσει λύση στο μεγάλο «κενό», όπως το χαρακτήρισε που παρατηρείται σήμερα στην πλήρωση θέσεων εργασίας.
«Δουλέψαμε το project ως μία startup μέσα στην εταιρεία. Απ’ το μηδέν, καθώς πήραμε την απόφαση να φτιάξουμε κάτι καινοτόμο που δεν θα σέρνει βαρίδια του παρελθόντος», είπε ο κ. Γιάννης Ζαούδης.
Για το στήσιμο της νέας πλατφόρμας η kariera προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας Human Factor, η οποία είχε ήδη μία ομάδα φιλόδοξων προγραμματιστών αλλά και ένα λογισμικό πρόγραμμα γύρω απ’ το HR.
Στην εταιρεία σήμερα το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών το έχουν τα αδέρφια Παντελιάδη με ένα ποσοστό γύρω στο 51%. Το υπόλοιπο 49% είναι στα χέρια του κ. Θεόφιλου Βασιλειάδη, ο οποίος διατηρεί και την διοίκηση. Το τίμημα για την επαναγορά προσέγγισε τα 10 εκατ. ευρώ, «πάνω κάτω τα λεφτά που πήραμε όταν την πουλήσαμε», σημείωσε ο κ. Βασιλειάδης. Ο ίδιος με τον συνέταιρο του Φάνη Ρήγα είχαν πουλήσει το 2007 την εταιρεία που είχαν δημιουργήσει απ’ τα φοιτητικά τους χρόνια στην αμερικάνικη Careerbuilder, η οποία με τη σειρά της επτά χρόνια μετά πέρασε στην ιδιοκτησία του fund Apollo.
Κι αυτό διότι σε αυτά τα δύο χρόνια, που συνέπεσαν με την πανδημία, προετοιμαζόταν η νέα ψηφιακή πλατφόρμα με την οποία ο κ. Βασιλειάδης λέει ότι «θα ανταγωνιστούμε το Linkedin».
Το νέο site αναμένεται να βγει στον «αέρα» στις 5 Απριλίου. Πρόκειται για ένα πρότζεκτ που δουλεύει εδώ και δύο χρόνια ο κ. Γιάννης Ζαούδης, ιδρυτής και πρώην CTO της Pollfish (και νυνη Head of Product and Tech της kariera) που μόλις τον προηγούμενο μήνα εξαγοράστηκε απ’ την αμερικάνικη Prodege.
Γιάννης Ζαούδης, ιδρυτής και πρώην CTO της Pollfish (και νυνη Head of Product and Tech της kariera)
Για την inhouse ανάπτυξη της νέας ιστοσελίδας που θα θυμίζει έντονα το στήσιμο των social media με διαδραστικότητα και προσωποποιημένη πληροφόρηση μάλιστα η εταιρεία είχε προχωρήσει και στην εξαγορά της εταιρείας Human Factor.
Μαζί με την εξαγορά το σύνολο της επένδυσης για την αναβάθμιση της πλατφόρμας υπολογίζεται σε 2,5 εκατ. ευρώ. Όπως εξηγούσε χθες κατά τη διάρκεια παρουσίασης ο κ. Βασιλειάδης η νέα μορφή της ιστοσελίδας πλέον «πατάει» πάνω στη συνταγή των social media με στόχο να προσελκύει ακόμη και κόσμου που δεν ψάχνει άμεσα για εργασία.
Έτσι ο χρήστης θα μπορεί πέρα από αγγελίες να βρίσκει παρουσιάσεις εταιρειών, βίντεο, έρευνες και media content με επίκεντρο πάντα το κομμάτι της εργασίας ανά τομέα. Η πρόσβαση απ’ το κινητό τηλέφωνο δε, που είναι και η τάση στο διαδίκτυο, θα είναι πανεύκολη με δεδομένο ότι η νέα πλατφόρμα έχει στηθεί ως “mobile first”. Μάλιστα το αρχικό στήσιμο έχει τη μορφή timeline.
«Αργότερα θα πάμε και στο networking, πάντα στο κομμάτι της εργασίας, όχι των πωλήσεων», σημείωσε ο κ. Βασιλειάδης.
Σύμφωνα με τον ίδιο η νέα πλατφόρμα θα επιχειρήσει να δώσει λύση στο μεγάλο «κενό», όπως το χαρακτήρισε που παρατηρείται σήμερα στην πλήρωση θέσεων εργασίας.
«Δουλέψαμε το project ως μία startup μέσα στην εταιρεία. Απ’ το μηδέν, καθώς πήραμε την απόφαση να φτιάξουμε κάτι καινοτόμο που δεν θα σέρνει βαρίδια του παρελθόντος», είπε ο κ. Γιάννης Ζαούδης.
Για το στήσιμο της νέας πλατφόρμας η kariera προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας Human Factor, η οποία είχε ήδη μία ομάδα φιλόδοξων προγραμματιστών αλλά και ένα λογισμικό πρόγραμμα γύρω απ’ το HR.
Στην εταιρεία σήμερα το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών το έχουν τα αδέρφια Παντελιάδη με ένα ποσοστό γύρω στο 51%. Το υπόλοιπο 49% είναι στα χέρια του κ. Θεόφιλου Βασιλειάδη, ο οποίος διατηρεί και την διοίκηση. Το τίμημα για την επαναγορά προσέγγισε τα 10 εκατ. ευρώ, «πάνω κάτω τα λεφτά που πήραμε όταν την πουλήσαμε», σημείωσε ο κ. Βασιλειάδης. Ο ίδιος με τον συνέταιρο του Φάνη Ρήγα είχαν πουλήσει το 2007 την εταιρεία που είχαν δημιουργήσει απ’ τα φοιτητικά τους χρόνια στην αμερικάνικη Careerbuilder, η οποία με τη σειρά της επτά χρόνια μετά πέρασε στην ιδιοκτησία του fund Apollo.
Ο ίδιος θεωρεί ότι η αγορά ήταν συμφέρουσα με δεδομένο ότι το ντιλ έγινε και σε μία περίοδο (έναρξη πανδημίας) που όλες οι αποδόσεις είχαν «βουλιάξει».
Ο κ. Βασιλειάδης δεν έκρυψε πως στόχευση του είναι η αναβάθμιση της πλατφόρμας και των υπηρεσιών που προσφέρει να αποτελέσουν τη βάση ώστε η εταιρεία να ακολουθήσει μία πιο εξωστρεφή πορεία. Κάτι για το οποίο, όπως είπε, θα υπάρξουν και κινήσεις εξαγορών.
Ο κ. Βασιλειάδης δεν έκρυψε πως στόχευση του είναι η αναβάθμιση της πλατφόρμας και των υπηρεσιών που προσφέρει να αποτελέσουν τη βάση ώστε η εταιρεία να ακολουθήσει μία πιο εξωστρεφή πορεία. Κάτι για το οποίο, όπως είπε, θα υπάρξουν και κινήσεις εξαγορών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα