Swarovski Story: Πώς έγινε ένα από τα μεγαλύτερα brands στον κόσμο της πολυτέλειας
Swarovski Story: Πώς έγινε ένα από τα μεγαλύτερα brands στον κόσμο της πολυτέλειας
Είναι γεγονός πως η Swarovski έχει καταφέρει να διατηρήσει την επιτυχία της, παρόλο που έχουν περάσει 127 χρόνια από την ίδρυσή της
Από την ίδρυσή της το 1895, μέχρι και σήμερα, η διάσημη αυστριακή εταιρεία Swarovski είναι συνώνυμο της κομψότητας και της πολυτέλειας. Δεκάδες διασημότητες, από την Μέριλιν Μονρόε μέχρι και την Beyoncé, έχουν φορέσει κοσμήματα της διάσημης μάρκας συμβάλλοντας με τον τρόπο τους στην επιτυχία της εταιρείας.
Όταν ο Swarovski αποφάσισε να ιδρύσει την εταιρεία του, είχε ήδη δημιουργήσει μια μηχανή που μπορούσε να κόβει κρυστάλλους με μεγαλύτερη ακρίβεια από ό,τι ήταν ποτέ δυνατό. Το 1891, υπέβαλε την αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και στη συνέχεια, εγκαταστάθηκε στην Αυστρία για να ξεκινήσει εκεί την κατασκευή κρυστάλλων. Στις αρχές του 20ου αιώνα, τα ατελιέ του Παρισιού άρχισαν να δίνουν σημασία στα προϊόντα που δημιουργούσε ο Swarovski.
ΠΗΓΗ: https://www.newmoney.gr
Όταν ο Swarovski αποφάσισε να ιδρύσει την εταιρεία του, είχε ήδη δημιουργήσει μια μηχανή που μπορούσε να κόβει κρυστάλλους με μεγαλύτερη ακρίβεια από ό,τι ήταν ποτέ δυνατό. Το 1891, υπέβαλε την αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και στη συνέχεια, εγκαταστάθηκε στην Αυστρία για να ξεκινήσει εκεί την κατασκευή κρυστάλλων. Στις αρχές του 20ου αιώνα, τα ατελιέ του Παρισιού άρχισαν να δίνουν σημασία στα προϊόντα που δημιουργούσε ο Swarovski.
ΠΗΓΗ: https://www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα