Smart Park: Τα νέα ονόματα και brands που μπαίνουν στο εμπορικό

Smart Park: Τα νέα ονόματα και brands που μπαίνουν στο εμπορικό

Τα νέα ονόματα στο εμπορικό των 53.000 τ.μ. - Ρεκόρ το Σεπτέμβριο με ημερήσια επισκεψιμότητα που άγγιξε τις 40.000 - Πως προχωρούν Γούρνες και Μαρίνα Αλίμου

Smart Park: Τα νέα ονόματα και brands που μπαίνουν στο εμπορικό
Mε διψήφια ποσοστά αύξησης τόσο σε επίπεδο επισκεψιμότητας όσο και στον τζίρο καταστημάτων κινείται φέτος στο εννιάμηνο το εμπορικό πάρκο Smart Park στα Σπάτα, έχοντας προσθέσει το τελευταίο διάστημα και επτά νέες συμφωνίες κυρίως με διεθνή brands, αγγίζοντας σε επίπεδα πληρότητας το 100%.

Οσον αφορά την επισκεψιμότητα του εμπορικού πάρκου που «τρέχει» η R.E.D.S., αυτή έχει αυξηθεί κατά 11% έναντι του 2021, ενώ σε επίπεδο τζίρου καταστημάτων το αντίστοιχο ποσοστό κινείται στο +8,5%. Σημειωτέον ότι ήδη το 2021 και με την προσθήκη νέων καταστημάτων οι πωλήσεις των καταστημάτων είχαν αυξηθεί σε ποσοστό 22% έναντι του 2019.

Μέσα στο φετινό Σεπτέμβριο μάλιστα και με τις προωθητικές ενέργειες λόγω του Eurobasket η ημερήσια επισκεψιμότητα άγγιξε τις 40.000, νούμερο ρεκόρ για το πάρκο, που ημερησίως τα Σαββατοκύριακα ξεπερνά τις 25.000 επισκέπτων και τις καθημερινές τις 10.000- 12.000 κατά μέσο όρο.

Η θυγατρική του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ έχει προχωρήσει το τελευταίο διάστημα και σε νέες προσθήκες, κατόπιν των σχετικών συμφωνιών, με γνωστά brands εστίασης, ένδυσης και τεχνολογίας όπως οι KFC, Parfois, η JD Sports που έκανε το ντεμπούτο και άνοιξε μόλις προ ημέρων το πρώτο της κατάστημα, οι επιδόσεις του οποίου μάλιστα είναι παραπάνω από ικανοποιητικές.

Επίσης, επεκτείνεται το υφιστάμενο H&M, την 1η Οκτωβρίου ανοίγει το νέο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ενισχύοντας στο πάρκο το κομμάτι της τεχνολογίας, ενώ έχουν κλείσει δύο ακόμη συμφωνίες με γνωστά ονόματα στο χώρο της εστίασης και της ένδυσης. Σε σύγκριση με πέρυσι έχει αυξηθεί και η μέση τιμή μισθώματος στο πάρκο.

Ενόψει του χειμώνα και με το σκεπτικό της ενίσχυσης του ανοικτού εμπορικού πάρκου των Σπάτων την επερχόμενη περίοδο, η R.E.D.S. θα ξεκινήσει σειρά εκδηλώσεων που θα «τρέξουν» έως την άνοιξη με στόχο τα παιδιά και τις οικογένειες.

Περιμετρικά του πάρκου, ως γνωστόν, ο όμιλος εξετάζει την αγορά οικοπέδων (από εταιρίες του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ αλλά και τρίτων) και σε συνδυασμό με άλλες ιδιοκτησίες του σχεδιάζει συμπληρωματικές χρήσεις που μπορεί να αυξήσουν και την επισκεψιμότητα του εμπορικού πάρκου τωμ 53.000 τ.μ..

Γούρνες – Μαρίνα Αλίμου

Στα άλλα projects του ομίλου και δη στη Μαρίνα Αλίμου, η R.E.D.S. τελεί εν αναμονή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για το προωθούμενο project ενώ και για το έτερο project στις Γούρνες Ηρακλείου (κατά το 2021 η εταιρεία εταιρεία ανακηρύχθηκε πλειοδότης στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την αξιοποίηση τμήματος της πρώην αμερικανικής βάσης στις Γούρνες Ηρακλείου Κρήτης, γνωστό και ως «Μικρό Ελληνικό») εκκρεμεί η μεταβίβαση.

Κλείσιμο
Σύμφωνα με την εταιρεία «επί του παρόντος, λαμβάνουν χώρα οι διαδικασίες μεταβίβασης του ακινήτου και ταυτόχρονα ξεκινούν οι διαδικασίες σύνταξης για το Business Plan και το Master Plan. Το σχέδιο για τις Γούρνες που μελετάται προβλέπει μια σειρά αναπτύξεων, μεταξύ των οποίων καζίνο, σύνθετα τουριστικά καταλύματα, συνεδριακό-εκθεσιακό κέντρο, εμπορικά κέντρα, μαρίνα, ελικοδρόμιο καθώς και άλλες χρήσεις».

Πηγή: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης