Στις 5 Ιουλίου η απονομή των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών

Tα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών...

Tα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών και αυτή τη φορά τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και του ΣΕΒ. Στόχος του θεσμού είναι η επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών για την εξυπηρέτηση πελατών μέσα σε ένα πνεύμα υγιούς ανταγωνισμού. Οι επιχειρήσεις διαγωνίζονται σε εννέα διαφορετικές κατηγορίες, ενώ σε κάθε κατηγορία συναγωνίζονται τέσσερις ισάξιοι υποψήφιοι.

Οι κατηγορίες είναι: Επαγγελματίας της Χρονιάς: Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, Μάνατζερ της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών, Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών, Καλύτερη Χρήση Τεχνολογίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών, Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Front Line, Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Back Office, Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς, Ομάδα της Χρονιάς: Διαχείριση Παραπόνων, Ομάδα της Χρονιάς: Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Τα μέλη των τριμελών κριτικών επιτροπών ολοκλήρωσαν την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και κατέληξαν στις τέσσερις υποψηφιότητες που θα λάβουν μέρος στον τελικό κάθε κατηγορίας. Η επίσημη τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 5 Ιουλίου 2011 .
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr