Μάριος Ηλιόπουλος (Seajets): Οι κινήσεις και τα σενάρια με φόντο MIG και Attica Group

Μάριος Ηλιόπουλος (Seajets): Οι κινήσεις και τα σενάρια με φόντο MIG και Attica Group

Στο προσκήνιο της επικαιρότητας ο ισχυρός all around παίκτης στην ακτοπλοΐα καθώς το διακύβευμα είναι ο Όμιλος της Attica

Μάριος Ηλιόπουλος (Seajets): Οι κινήσεις και τα σενάρια με φόντο MIG και Attica Group
Η είσοδος του Μάριου Ηλιόπουλου της SeaJets στo μετοχικό κεφάλαιο της MIG με ποσοστό που έφτασε το 10% έφερε τον πλοιοκτήτη και ισχυρό all around παίκτης στην ακτοπλοΐα με τρεις θυγατρικές εταιρείες στο προσκήνιο της επικαιρότητας αφού το διακύβευμα είναι ο Όμιλος της Attica.

Τα σενάρια για το κίνητρο της κίνησης αυτής κινούνται προς διαφορετικές κατευθύνσεις.

1. Σύμφωνα με την πρώτη, ο Έλληνας πλοιοκτήτης που είναι ο ισχυρότερος ιδιώτης ακτοπλόος με τον μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων στη Μεσόγειο, επιδιώκει να καταστεί προνομιούχος συνομιλητής της Τράπεζας Πειραιώς που είναι ο μεγαλομέτοχος της MIG με 31% και της οποίας η 100% θυγατρική εταιρεία η STRIX Holdings θα αναλάβει όλο το πακέτο του Ομίλου Attica. Η επόμενη κίνηση θα είναι να του βάλει πωλητήριο. Το πιθανότερο σενάριο είναι να πουληθεί σε κομμάτια, αφού κανείς δεν έχει ή δεν είναι διατεθειμένος να δώσει το σχεδόν 1 δισ. ευρώ που ίσως απαιτηθεί μετά και την απορρόφηση της ΑΝΕΚ για να αγοράσει όλο τον Όμιλο. Ήδη η αποτίμηση της Attica στο χρηματιστήριο ξεπερνάει τα 600 εκατομμύρια.

Επιπλέον θα ξεπεραστούν οι σκόπελοι από την ανάμιξη της Επιτροπής Ανταγωνισμού την οποία επικαλέστηκε ο Εμάνουελ Γκριμάλντι σε ανύποπτο χρόνο.

Στο σημείο αυτό εμφανίζεται στη γενική εικόνα ο Μάριος Ηλιόπουλος. Θα μπορέσει να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με την Τράπεζα Πειραιώς για να συζητήσει και να διαπραγματευτεί τον ρόλο του στην επόμενη ημέρα του Ομίλου Attica; Είναι κυρίαρχος στα ταχύπλοα. Έχει τον ισχυρότερο και πολυπληθέστερο στόλο. Τώρα, εκτιμά η… πιάτσα ότι έχει τη δυνατότητα να είναι μπροστά από όλους στις συζητήσεις που θα αρχίσει η θυγατρική της Πειραιώς για την πώληση του Ομίλου Attica. Όλοι θεωρούν ότι τον ενδιαφέρουν περισσότερο τα ταχύπλοα, άρα η Hellenic Seaways.

2. Υπάρχουν και εκείνοι που θεωρούν ότι ο Μάριος Ηλιόπουλος «κάνει φασαρία» με σκοπό να καθυστερήσει την μετάβαση του Ομίλου Attica στην STRIX Holdings και να προσπαθήσει να ωφεληθεί από την… αναταραχή. «Είναι ακτοπλοϊκό το θέμα» σχολίασε στέλεχος της αγοράς για την κίνηση του Μάριου Ηλιόπουλου και προσέθεσε: «Ό,τι κάνει κακό στην Attica κάνει καλό στον Μάριο και ό,τι κάνει κακό στον Μάριο κάνει καλό στην Attica. Ίσως θέλει να καθυστερήσει το deal για την απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την Attica. Θα δείξει που το πάει. Αν θέλει να καθίσει στο τραπέζι με την Πειραιώς δεν νομίζω ότι θα έκανε κάτι για να τους εκνευρίσει όπως κάνει τώρα».

Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney.gr




Ειδήσεις σήμερα:

Ασκήσεις συναίνεσης για το κόμμα Κασιδιάρη - Στόχος η ευρύτερη δυνατή πλειοψηφία

Στα «άδυτα» του Playboy - Από τη δολοφονία της Τζάσμιν Φιόρε στον κτητικό Χιου Χέφνερ

Η κακοκαιρία «Μπάρμπαρα» φέρνει χιόνια και στην Αττική - Οι προβλέψεις και οι προειδοποιήσεις
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης