Οι «καραμπόλες» σε παραχωρήσεις, ΣΔΙΤ και δημόσια έργα από το deal Ιντρακάτ-Άκτωρ
29.03.2023
09:25
Τι θα γίνει με τον διαγωνισμό της Αττικής Οδού, τα σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δις. και τα σκουπίδια
Όλη την κατασκευαστική δραστηριότητα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, πλην των παραχωρήσεων εξαγοράζει η Ιntrakat μετά το ντιλ με την Ελλάκτωρ, διαμορφώνοντας μια εταιρεία με αυξημένο ανεκτέλεστο ύψους 4 δισ. ευρώ και περίπου 2.000 άμεσους και έμμεσους εργαζόμενους.
Όμως για την συμφωνία, η οποία αναμένεται σήμερα να συζητηθεί στο διοικητικό συμβούλιο της Ιntrakat, υπάρχουν ακόμη αρκετές αδιευκρίνιστες πτυχές που συνδέονται με τα έργα και τους διαγωνισμούς στους οποίους συμμετέχουν. Οι παραχωρήσεις που έχουν και κατασκευαστικό αντικείμενο (έργα συντήρησης κ.α), μετά την εξαγορά της Άκτωρ θα έχουν διαφορετικούς μετόχους όταν μέχρι σήμερα υπήρχαν κοινά μετοχικά σχήματα. Στην κατηγορία αυτή ανήκει η Αττική Οδός αλλά και η Ολυμπία Οδός, στις οποίες η Άκτωρ θα αντικατασταθεί από την νέα εταιρεία, επομένως παραχωρησιούχος και κατασκευαστής, για πρώτη φορά δεν θα έχουν κοινή μετοχική βάση, εξέλιξη που αντιμετωπίζεται με κάποιες επιφυλάξεις.
Ασάφεια υπάρχει και με το μεγάλο διαγωνισμό για την Αττική Οδό που η Ιntrakat έχει διαμορφώσει τις συμμαχίες της με την Πορτογαλική Briza και φέρεται να συνομιλεί και με επενδυτικό fund.
Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Σάρον Στόουν: «Προστατέψτε τα παιδιά μας»
Καλάθι των νονών: Με λαμπάδες, αυγά και 10 κατηγορίες παιχνιδιών από 41 επιχειρήσεις η πρεμιέρα του σήμερα
Οι δύο τρομοκράτες θα έπαιρναν 15.000 ευρώ για κάθε νεκρό στο εστιατόριο στου Ψυρρή
Όμως για την συμφωνία, η οποία αναμένεται σήμερα να συζητηθεί στο διοικητικό συμβούλιο της Ιntrakat, υπάρχουν ακόμη αρκετές αδιευκρίνιστες πτυχές που συνδέονται με τα έργα και τους διαγωνισμούς στους οποίους συμμετέχουν. Οι παραχωρήσεις που έχουν και κατασκευαστικό αντικείμενο (έργα συντήρησης κ.α), μετά την εξαγορά της Άκτωρ θα έχουν διαφορετικούς μετόχους όταν μέχρι σήμερα υπήρχαν κοινά μετοχικά σχήματα. Στην κατηγορία αυτή ανήκει η Αττική Οδός αλλά και η Ολυμπία Οδός, στις οποίες η Άκτωρ θα αντικατασταθεί από την νέα εταιρεία, επομένως παραχωρησιούχος και κατασκευαστής, για πρώτη φορά δεν θα έχουν κοινή μετοχική βάση, εξέλιξη που αντιμετωπίζεται με κάποιες επιφυλάξεις.
Ασάφεια υπάρχει και με το μεγάλο διαγωνισμό για την Αττική Οδό που η Ιntrakat έχει διαμορφώσει τις συμμαχίες της με την Πορτογαλική Briza και φέρεται να συνομιλεί και με επενδυτικό fund.
Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Σάρον Στόουν: «Προστατέψτε τα παιδιά μας»
Καλάθι των νονών: Με λαμπάδες, αυγά και 10 κατηγορίες παιχνιδιών από 41 επιχειρήσεις η πρεμιέρα του σήμερα
Οι δύο τρομοκράτες θα έπαιρναν 15.000 ευρώ για κάθε νεκρό στο εστιατόριο στου Ψυρρή
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr