Ο … «κρυφός» νικητής των Ολυμπιακών

Polo Ralph Lauren Corp. Γνωστή τοις πάσι η εταιρία του διάσημου σχεδιαστή, ουδέποτε αντιμετώπισε πρόβλημα αναγνωρισιμότητας. Ούτε της … έλλειψε η διαφήμιση και η πρόσβασή της στα Μέσα Ενημέρωσης.

Μετά το πέρας των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου όμως η φήμη της εκτοξεύτηκε, ακόμα και στους πλέον αδαείς περί θεμάτων μόδας. Ο λόγος απλός: η Polo Ralph Lauren ήταν η εταιρία που «έντυσε» την αποστολή των ΗΠΑ στο Πεκίνο.

Τώρα, μετά την επιτυχή διεξαγωγή των Αγώνων, οι ιθύνοντες τη

Polo Ralph Lauren Corp. Γνωστή τοις πάσι η εταιρία του διάσημου σχεδιαστή, ουδέποτε αντιμετώπισε πρόβλημα αναγνωρισιμότητας. Ούτε της … έλλειψε η διαφήμιση και η πρόσβασή της στα Μέσα Ενημέρωσης.

Μετά το πέρας των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου όμως η φήμη της εκτοξεύτηκε, ακόμα και στους πλέον αδαείς περί θεμάτων μόδας. Ο λόγος απλός: η Polo Ralph Lauren ήταν η εταιρία που «έντυσε» την αποστολή των ΗΠΑ στο Πεκίνο.

Τώρα, μετά την επιτυχή διεξαγωγή των Αγώνων, οι ιθύνοντες της Ralph Lauren σχεδιάζουν το πώς θα εξαργυρώσουν αυτή τη νέα δυναμική που της προσέδωσε η Ολυμπιάδα και επισπεύδουν τόσο τα εγκαίνια νέων καταστημάτων της αλυσίδας (στην Avenue Montaigne και στην αριστερή όχθη του Σηκουάνα στο Παρίσι), όσο και την επέκταση της παρουσίας της φίρμας σε γνωστά μέρη και δη σε πολυκαταστήματα όπως το Harrods στο Λονδίνο όπου τριπλασιάστηκαν ήδη οι πωλήσεις της.

Συνολικά για φέτος η εταιρία έχει προγραμματίσει το άνοιγμα 16 νέων καταστημάτων διεθνώς, ενώ ήδη η παρουσία της έχει ξεπεράσει τα 2000 καταστήματα (και shops – in – shop) σε όλον τον κόσμο.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr