Ανοικτά θέματα μετά την παραίτηση Παμπούκη
26.08.2011
10:02
«Παγωμένη» παρακολουθεί η ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα τις πολιτικές εξελίξεις, μετά την παραίτηση –βόμβα του αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Χάρη Παμπούκη.
«Παγωμένη» παρακολουθεί η ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα τις πολιτικές εξελίξεις, μετά την παραίτηση –βόμβα του αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Χάρη Παμπούκη.
Μία ήμερα μετά και ο προβληματισμός είναι μεγάλος αφού τα θέματα της ναυτιλίας που ζητούν λύσεις είναι πολλά και καυτά και από ό,τι φαίνεται θα τραβήξουν σε μάκρος.
Στην ακτοπλοΐα, οι εταιρείες βουλιάζουν στα χρέη. Το λειτουργικό κόστος αυξάνει και ο Χ.Παμπούκης είχε αναλάβει πρωτοβουλίες για να δοθούν λύσεις προκειμένου να μην μείνουν τα νησιά τον χειμώνα χωρίς θαλάσσια συγκοινωνία. Τώρα όλα θα ξεκινήσουν από την αρχή, όμως χρονικά περιθώρια δεν υπάρχουν.
Η επανασύσταση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας αποτελεί πρωταρχικό ζήτημα και καθολικό αίτημα όλων των φορέων της ναυτιλιακής βιομηχανίας, αλλά και γενικότερα των παραγωγικών φορέων της Ελλάδας.
«Καυτή πατάτα» για την κυβέρνηση είναι και το συνταξιοδοτικό των ναυτικών. Ένα θέμα το οποίο χειριζόταν με επιτυχία ο Χ.Παμπούκης η παρέμβαση του οποίου είχε αποτρέψει απεργιακές κινητοποιήσεις των ναυτικών μέσα στον Αύγουστο, η οποία θα ήταν καταστροφή για τον τουρισμό και την οικονομική ζωή των νησιών.
Επίσης, σε εκκρεμότητα παραμένει το θέμα της επιλογής πολιτικών για την εκμετάλλευση της λιμενικής βιομηχανίας της χώρας. Το δίλημμα είναι εάν θα πρέπει να γίνουν παραχωρήσεις λιμενικών υπηρεσιών, πωλήσεις μετοχικών πακέτων ή να
εφαρμοστεί μια συνδυαστική εφαρμογή.
Μία ήμερα μετά και ο προβληματισμός είναι μεγάλος αφού τα θέματα της ναυτιλίας που ζητούν λύσεις είναι πολλά και καυτά και από ό,τι φαίνεται θα τραβήξουν σε μάκρος.
Στην ακτοπλοΐα, οι εταιρείες βουλιάζουν στα χρέη. Το λειτουργικό κόστος αυξάνει και ο Χ.Παμπούκης είχε αναλάβει πρωτοβουλίες για να δοθούν λύσεις προκειμένου να μην μείνουν τα νησιά τον χειμώνα χωρίς θαλάσσια συγκοινωνία. Τώρα όλα θα ξεκινήσουν από την αρχή, όμως χρονικά περιθώρια δεν υπάρχουν.
Η επανασύσταση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας αποτελεί πρωταρχικό ζήτημα και καθολικό αίτημα όλων των φορέων της ναυτιλιακής βιομηχανίας, αλλά και γενικότερα των παραγωγικών φορέων της Ελλάδας.
«Καυτή πατάτα» για την κυβέρνηση είναι και το συνταξιοδοτικό των ναυτικών. Ένα θέμα το οποίο χειριζόταν με επιτυχία ο Χ.Παμπούκης η παρέμβαση του οποίου είχε αποτρέψει απεργιακές κινητοποιήσεις των ναυτικών μέσα στον Αύγουστο, η οποία θα ήταν καταστροφή για τον τουρισμό και την οικονομική ζωή των νησιών.
Επίσης, σε εκκρεμότητα παραμένει το θέμα της επιλογής πολιτικών για την εκμετάλλευση της λιμενικής βιομηχανίας της χώρας. Το δίλημμα είναι εάν θα πρέπει να γίνουν παραχωρήσεις λιμενικών υπηρεσιών, πωλήσεις μετοχικών πακέτων ή να
εφαρμοστεί μια συνδυαστική εφαρμογή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr