Ενεργειακός Διαμεσολαβητής: Ξεκινά την 1η Φεβρουαρίου - Ποιες περιπτώσεις καλύπτει
30.01.2024
12:54
Πρόκειται για δωρεάν υπηρεσία - Οι τρεις προϋποθέσεις για την υποβολή αίτησης
Ξεκινά από μεθαύριο Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου ο Ελληνικός Ενεργειακός Διαμεσολαβητής, ανακοίνωσε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων.
Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής μεσολαβεί προκειμένου να διευκολύνει την εξωδικαστική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών/πελατών ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου και προμηθευτών και διαχειριστών δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου.
Αντικείμενο ενεργειακής διαμεσολάβησης μπορούν να αποτελέσουν, ενδεικτικά, οι αμφισβητήσεις χρεώσεων, ρήτρας, ύψους της κατανάλωσης, η ασάφεια λογαριασμού κτλ.
Η υποβολή αίτησης του καταναλωτή για διαμεσολάβηση γίνεται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ENOMOS (Energy Ombudsman Operating System) που έχει αναπτύξει η ΡΑΑΕΥ για τον σκοπό αυτό.
Προϋποθέσεις για την υποβολή της αίτησης διαμεσολάβησης είναι:
Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής ολοκληρώνει τη διαδικασία της επίλυσης της διαφοράς μεταξύ του καταναλωτή και του προμηθευτή/διαχειριστή εντός διαστήματος 90 ημερών από την ημερομηνία που έλαβε τον πλήρη φάκελο της αναφοράς/καταγγελίας.
Ως Ενεργειακός Διαμεσολαβητής ορίστηκε από την Ολομέλειας της ΡΑΑΕΥ ο αναπληρωτής καθηγητής και μέλος της, κ. Κομνηνός Κόμνιος.
Σημειώνεται πως όλη η διαδικασία προσφέρεται δωρεάν για τους καταναλωτές.
Πηγή: Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων
Ειδήσεις σήμερα:
Η ΓΑΔΑ ζητά εξηγήσεις για το βίντεο της σύλληψης στον Πειραιά - Τι λέει ο Κοψιάλης
Βοσκός στην Αίγινα ο κουνιάδος του Πολυχρονόπουλου που του «δάνεισε» τον λογαριασμό του για τις δωρεές
50 χρόνια... στο ίδιο έργο θεατές: Όλες οι κόντρες του Γιώργου Νταλάρα
Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής μεσολαβεί προκειμένου να διευκολύνει την εξωδικαστική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών/πελατών ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου και προμηθευτών και διαχειριστών δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου.
Αντικείμενο ενεργειακής διαμεσολάβησης μπορούν να αποτελέσουν, ενδεικτικά, οι αμφισβητήσεις χρεώσεων, ρήτρας, ύψους της κατανάλωσης, η ασάφεια λογαριασμού κτλ.
Η υποβολή αίτησης του καταναλωτή για διαμεσολάβηση γίνεται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ENOMOS (Energy Ombudsman Operating System) που έχει αναπτύξει η ΡΑΑΕΥ για τον σκοπό αυτό.
Προϋποθέσεις για την υποβολή της αίτησης διαμεσολάβησης είναι:
- - Η προηγούμενη υποβολή παραπόνου στην εφαρμογή www.myrae.gr το οποίο δεν τελεσφόρησε
- - H διαφορά να εμπίπτει στις αποδεκτές κατηγορίες διαμεσολάβησης
- - Η αποδοχή εξέτασης της διαφοράς από τον Ενεργειακό Διαμεσολαβητή
Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής ολοκληρώνει τη διαδικασία της επίλυσης της διαφοράς μεταξύ του καταναλωτή και του προμηθευτή/διαχειριστή εντός διαστήματος 90 ημερών από την ημερομηνία που έλαβε τον πλήρη φάκελο της αναφοράς/καταγγελίας.
Ως Ενεργειακός Διαμεσολαβητής ορίστηκε από την Ολομέλειας της ΡΑΑΕΥ ο αναπληρωτής καθηγητής και μέλος της, κ. Κομνηνός Κόμνιος.
Σημειώνεται πως όλη η διαδικασία προσφέρεται δωρεάν για τους καταναλωτές.
Πηγή: Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων
Ειδήσεις σήμερα:
Η ΓΑΔΑ ζητά εξηγήσεις για το βίντεο της σύλληψης στον Πειραιά - Τι λέει ο Κοψιάλης
Βοσκός στην Αίγινα ο κουνιάδος του Πολυχρονόπουλου που του «δάνεισε» τον λογαριασμό του για τις δωρεές
50 χρόνια... στο ίδιο έργο θεατές: Όλες οι κόντρες του Γιώργου Νταλάρα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr