Eco friendly επενδύσεις-μαμούθ από τους Έλληνες εφοπλιστές - Δείτε εικόνες
25.02.2024
09:25
Ποιοι επενδύουν στην πράσινη μετάβαση δαπανώντας εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια σε πλοία νέας γενιάς, με δυνατότητα καύσης διπλού καυσίμου - Αναλυτικά οι παραγγελίες των Ελλήνων εφοπλιστών
Η ελληνόκτητη ναυτιλία πρωταγωνιστεί και στην προσπάθεια της βιομηχανίας για την επίτευξη της πράσινης μετάβασης. Μπορεί να μην έχει ξεκαθαρίσει ποια θα είναι τα εναλλακτικά καύσιμα που θα επικρατήσουν, αφού όλα είναι σε πειραματικό στάδιο, με το LNG να αποτελεί σήμερα το καύσιμο-γέφυρα προς την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας, όμως οι Ελληνες εφοπλιστές επενδύουν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια σε eco πλοία, νέας γενιάς με δυνατότητα καύσης διπλού καυσίμου.
Οπως επεσήμανε πρόσφατα η κυρία Μελίνα Τραυλού, πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), «ως Ενωση τοποθετηθήκαμε από την πρώτη στιγμή υπέρ της νέας στρατηγικής του ΙΜΟ, ώστε να φτάσουμε ως βιομηχανία, σε καθαρές μηδενικές εκπομπές ρύπων στα μέσα του αιώνα».
Βαγγέλης Μαρινάκης
Παραγγελίες για τη ναυπήγηση τεσσάρων υπερ-δεξαμενόπλοιων VLCC, μεταφορικής ικανότητας 300.000 τόνων το καθένα, με option για άλλα δύο, έβαλε η εταιρεία Capital Maritime & Trading, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη, σε κινεζικά ναυπηγεία. Πρόκειται για δεξαμενόπλοια με δυνατότητα χρήσης δύο ειδών καυσίμου πετρέλαιο και LNG (LNG double fuel). Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους, το κόστος ναυπήγησης του κάθε VLCC δεξαμενόπλοιου ανέρχεται στα 140 εκατ. δολάρια. Η επιλογή LNG ως καυσίμου συνάδει με την πολιτική του ομίλου Μαρινάκη για πράσινη μετάβαση.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Φουλ του διχασμού στον ΣΥΡΙΖΑ: Φωνές και αψιμαχίες μετά την υποψηφιότητα Γεροβασίλη - Το υπονοούμενο Κασσελάκη
Καιρός - Μαρουσάκης: Ζώνη καταιγίδων θα σαρώσει τη χώρα
Έγκλημα στην Αγία Βαρβάρα - Πεθερός σκότωσε τον γαμπρό του με καραμπίνα, δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Οπως επεσήμανε πρόσφατα η κυρία Μελίνα Τραυλού, πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), «ως Ενωση τοποθετηθήκαμε από την πρώτη στιγμή υπέρ της νέας στρατηγικής του ΙΜΟ, ώστε να φτάσουμε ως βιομηχανία, σε καθαρές μηδενικές εκπομπές ρύπων στα μέσα του αιώνα».
Βαγγέλης Μαρινάκης
Παραγγελίες για τη ναυπήγηση τεσσάρων υπερ-δεξαμενόπλοιων VLCC, μεταφορικής ικανότητας 300.000 τόνων το καθένα, με option για άλλα δύο, έβαλε η εταιρεία Capital Maritime & Trading, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη, σε κινεζικά ναυπηγεία. Πρόκειται για δεξαμενόπλοια με δυνατότητα χρήσης δύο ειδών καυσίμου πετρέλαιο και LNG (LNG double fuel). Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους, το κόστος ναυπήγησης του κάθε VLCC δεξαμενόπλοιου ανέρχεται στα 140 εκατ. δολάρια. Η επιλογή LNG ως καυσίμου συνάδει με την πολιτική του ομίλου Μαρινάκη για πράσινη μετάβαση.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Φουλ του διχασμού στον ΣΥΡΙΖΑ: Φωνές και αψιμαχίες μετά την υποψηφιότητα Γεροβασίλη - Το υπονοούμενο Κασσελάκη
Καιρός - Μαρουσάκης: Ζώνη καταιγίδων θα σαρώσει τη χώρα
Έγκλημα στην Αγία Βαρβάρα - Πεθερός σκότωσε τον γαμπρό του με καραμπίνα, δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr