Ακρίβεια: Μειώσεις τιμών σε 3.000 προϊόντα με τα νέα μέτρα από σήμερα - Άμεση η ελάφρυνση στο βρεφικό γάλα
Ακρίβεια: Μειώσεις τιμών σε 3.000 προϊόντα με τα νέα μέτρα από σήμερα - Άμεση η ελάφρυνση στο βρεφικό γάλα
Έλεγχοι από τον Σκρέκα στην πρεμιέρα των τέσσαρων νέων μέτρων: Δεν θα σταματήσουμε την προσπάθεια
UPD:
181
ΣΧΟΛΙΑ
Ενθαρρυντικά είναι τα πρώτα στοιχεία από το νεό πλαίσιο μέτρων κατά της ακρίβειας με την κυβέρνηση να περιμένει μεγαλύτερες μειώσεις τιμών όσο θα προχωρούν οι διαρθρωτικές αλλαγές που εφαρμόζει «για να έχουμε ακόμα πιο προσιτές τιμές στο ράφι, καθώς ο πληθωρισμός δείχνει να αντιστέκεται, ειδικά σε κάποια συγκεκριμένα είδη», όπως σημείσωσε χθες στο υπουργικό συμβούλιο ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Το πρωί της Παρασκευής ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, πραγματοποίησε αυτοοψία σε σούπερ μάρκετ εξηγώντας ότι «τα μέτρα είναι δραστικά και διαρθρωτικού χαρακτήρα που αποσκοπούν στο να διορθώσουν στρεβλώσεις ετών. Οι τιμές στο ράφι έχουν μειωθεί κατά 15% στα προιόντα που είδαμε».
Παράλληλα διεμήνυσε ότι «δεν θα σταματήσουμε την προσπάθεια αποκλιμάκωσης του πληθωρισμού ώστε τα νοικοκυριά να βλέπουν χαμηλότερες τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Υπάρχει αποκλιμάκωση του πληθωρισμού αλλά θέλουμε να γίνει ταχύτερα. Θα στηρίξουμε τα νοικοκυριά στο μεγάλο πρόβλημα της ακρίβειας».
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-czi803y6qssx)
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης η μείωση εκπτώσεων προμηθευτών προς σούπερ μάρκετ και η μεταφορά του οφέλους στον καταναλωτή με μείωση των τιμών τιμοκαταλόγων, έχει οδηγήσει σε μειώσεις σε περισσότερα από 3.000 προϊόντα. Παράλληλα με το πλαφόν στο μικτό κέρδος του βρεφικού γάλακτος η μείωση θα περάσει άμεσα στο ράφι καθώς το προϊόν αυτό πωλείται χωρίς προωθητικές ενέργειες με τη μέση μείωση να κινείται στο 15%.
«Τα αποτελέσματα των παρεμβάσεων θα φανούν σταδιακά καθώς πρόκειται για μια βαθιά διαρθρωτική παρέμβαση στον τρόπο λειτουργίας της αγοράς. Τα πρώτα μηνύματα, όμως, είναι ενθαρρυντικά και προσδοκούμε οι αρχικές τιμές -το τονίζω- σε παραπάνω από 1.500 προϊόντα από τις αρχές Μαρτίου να είναι μειωμένες. Και προφανώς επί αυτών των αρχικών τιμών θα καθορίζονται και οι τελικές» είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός στην εισήγησή του στο υπουργικό συμβούλιο.
Όπως σημειώνεται η μεταρρύθμιση έχει επιφέρει σημαντική μέση μείωση τιμών τιμοκαταλόγου στις επτά κατηγορίες προϊόντων.
Συγκεκριμένα, στις
Το υπουργείο Ανάπτυξης παρουσίασε επίσης 108 brands με μειώσεις στις αρχικές τιμές που ξεκινούν από το 4% και φτάνουν έως και το 41,9%.
Τα μέτρα που ισχύουν από σήμερα
Το πρωί της Παρασκευής ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, πραγματοποίησε αυτοοψία σε σούπερ μάρκετ εξηγώντας ότι «τα μέτρα είναι δραστικά και διαρθρωτικού χαρακτήρα που αποσκοπούν στο να διορθώσουν στρεβλώσεις ετών. Οι τιμές στο ράφι έχουν μειωθεί κατά 15% στα προιόντα που είδαμε».
Παράλληλα διεμήνυσε ότι «δεν θα σταματήσουμε την προσπάθεια αποκλιμάκωσης του πληθωρισμού ώστε τα νοικοκυριά να βλέπουν χαμηλότερες τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Υπάρχει αποκλιμάκωση του πληθωρισμού αλλά θέλουμε να γίνει ταχύτερα. Θα στηρίξουμε τα νοικοκυριά στο μεγάλο πρόβλημα της ακρίβειας».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης η μείωση εκπτώσεων προμηθευτών προς σούπερ μάρκετ και η μεταφορά του οφέλους στον καταναλωτή με μείωση των τιμών τιμοκαταλόγων, έχει οδηγήσει σε μειώσεις σε περισσότερα από 3.000 προϊόντα. Παράλληλα με το πλαφόν στο μικτό κέρδος του βρεφικού γάλακτος η μείωση θα περάσει άμεσα στο ράφι καθώς το προϊόν αυτό πωλείται χωρίς προωθητικές ενέργειες με τη μέση μείωση να κινείται στο 15%.
«Τα αποτελέσματα των παρεμβάσεων θα φανούν σταδιακά καθώς πρόκειται για μια βαθιά διαρθρωτική παρέμβαση στον τρόπο λειτουργίας της αγοράς. Τα πρώτα μηνύματα, όμως, είναι ενθαρρυντικά και προσδοκούμε οι αρχικές τιμές -το τονίζω- σε παραπάνω από 1.500 προϊόντα από τις αρχές Μαρτίου να είναι μειωμένες. Και προφανώς επί αυτών των αρχικών τιμών θα καθορίζονται και οι τελικές» είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός στην εισήγησή του στο υπουργικό συμβούλιο.
Όπως σημειώνεται η μεταρρύθμιση έχει επιφέρει σημαντική μέση μείωση τιμών τιμοκαταλόγου στις επτά κατηγορίες προϊόντων.
Συγκεκριμένα, στις
- βρεφικές και παιδικές πάνες η μέση μείωση τιμής είναι 18,1%,
- στα σαμπουάν, τα αφρόλουτρα και τα conditioner 17%,
- στις οδοντόκρεμες 15,1%,
- στα απορρυπαντικά ρούχων 15,6%,
- στα απορρυπαντικά πιάτων 16%,
- στα καθαριστικά παντός είδους 15,8% και
- στα σαπούνια 12,7%.
Το υπουργείο Ανάπτυξης παρουσίασε επίσης 108 brands με μειώσεις στις αρχικές τιμές που ξεκινούν από το 4% και φτάνουν έως και το 41,9%.
- # Brands Κατηγορία Μέση μείωση
- 1 HARPIC Καθαριστικά παντός είδους -41,9%
- 2 WC NET Καθαριστικά παντός είδους -39,7%
- 3 SYOSS Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -23,0%
- 4 AROMA Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -22,6%
- 5 BEARFRUITS Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -22,2%
- 6 FA Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -21,0%
- 7 BIOTEN Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -20,7%
- 8 OLD SPICE Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -20,4%
- 9 BARNANGEN Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -20,0%
- 10 ORZENE Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -19,6%
- 11 AXE Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -19,6%
- 12 ARIEL Απορρυπαντικά ρούχων -19,5%
- 13 FINISH Απορρυπαντικά πιάτων -19,3%
- 14 LOREAL Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -19,1%
- 15 GOT2B Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -19,1%
- 16 SAFE NIGHTS Βρεφικές και παιδικές πάνες -19,1%
- 17 GLISS Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -19,1%
- 18 BABYLINO Βρεφικές και παιδικές πάνες -19,0%
- 19 TRESEMME Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -19,0%
- 20 PAMPERS Βρεφικές και παιδικές πάνες -18,9%
- 21 NIVEA Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -18,8%
- 22 COLGATE Οδοντόκρεμες -18,8%
- 23 Herbal Essences Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -18,5%
- 24 CILLIT Καθαριστικά παντός είδους -18,5%
- 25 PLANET Απορρυπαντικά πιάτων -18,3%
- 26 BOT THERAPY Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -18,1%
- 27 ELVIVE Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -18,1%
- 28 FRUCTIS Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -18,1%
- 29 HIMALAYA Οδοντόκρεμες -18,0%
- 30 WELLAFLEX Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -17,9%
- 31 ΕΥΡΗΚΑ Απορρυπαντικά ρούχων -17,9%
- 32 DIXAN Απορρυπαντικά ρούχων -17,8%
- 33 ULTREX Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -17,6%
- 34 AVA Απορρυπαντικά πιάτων -17,5%
- 35 LUX Σαπούνια -17,5%
- 36 NOXZEMA Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -17,5%
- 37 TOPINE Καθαριστικά παντός είδους -17,3%
- 38 HEAD & SHOULDERS Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -17,0%
- 39 FABULOSO Καθαριστικά παντός είδους -16,8%
- 40 JOHNSON BATH Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -16,8%
- 41 ΜΕΓΑ Σαπούνια -16,7%
- 42 NEUTRO ROBERTS Οδοντόκρεμες -16,7%
- 43 BOROTALCO Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -16,7%
- 44 AIM Οδοντόκρεμες -16,6%
- 45 PANTENE Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -16,6%
- 46 STR8 Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -16,3%
- 47 PERSIL Απορρυπαντικά ρούχων -16,0%
- 48 ESSEX Απορρυπαντικά ρούχων -15,9%
- 49 PALMOLIVE Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -15,9%
- 50 AROMATICS Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -15,7%
- 51 WASH&GO Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -15,5%
- 52 OMINO Απορρυπαντικά ρούχων -15,4%
- 53 AFROSO Καθαριστικά παντός είδους -15,2%
- 54 OVERLAY Καθαριστικά παντός είδους -15,2%
- 55 SANEX Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -15,1%
- 56 VIAKAL Καθαριστικά παντός είδους -15,1%
- 57 FISSAN Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -15,1%
- 58 OMO Απορρυπαντικά ρούχων -14,9%
- 59 ORAL B Οδοντόκρεμες -14,9%
- 60 BIONOL Καθαριστικά παντός είδους -14,6%
- 61 SEPTONA Σαπούνια -14,4%
- 62 NEOMAT Απορρυπαντικά ρούχων -14,4%
- 63 DETTOL Σαπούνια -14,2%
- 64 KLINEX Καθαριστικά παντός είδους -14,2%
- 65 DUCK Καθαριστικά παντός είδους -14,1%
- 66 FAIRY Απορρυπαντικά πιάτων -14,1%
- 67 DOVE Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -14,0%
- 68 BATISTE Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -13,9%
- 69 VIDAL Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -13,8%
- 70 ROL Απορρυπαντικά ρούχων -13,8%
- 71 CIF Απορρυπαντικά πιάτων -13,8%
- 72 SOFLAN Απορρυπαντικά ρούχων -13,7%
- 73 SWIFFER Καθαριστικά παντός είδους -13,2%
- 74 PRODERM Απορρυπαντικά ρούχων -13,1%
- 75 TESORI Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -13,0%
- 76 AJAX Καθαριστικά παντός είδους -13,0%
- 77 JOHSON BABY SHAMPOO Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -12,6%
- 78 NATURA Σαπούνια -12,5%
- 79 SENSODYNE Οδοντόκρεμες -12,4%
- 80 MR MUSCLE Καθαριστικά παντός είδους -11,9%
- 81 PARODONTAX Οδοντόκρεμες -11,8%
- 82 ARKADI Απορρυπαντικά ρούχων -11,7%
- 83 PRONTO Καθαριστικά παντός είδους -11,6%
- 84 GLORY Σαπούνια -11,4%
- 85 SKIP Απορρυπαντικά ρούχων -11,3%
- 86 TIMOTEI Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -11,2%
- 87 ECOVER Απορρυπαντικά πιάτων -11,2%
- 88 BIO Καθαριστικά παντός είδους -11,0%
- 89 SHOUT Καθαριστικά παντός είδους -11,0%
- 90 ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ ΣΑΠΟΥΝΙ Σαπούνια -11,0%
- 91 Agnotis Βρεφικές και παιδικές πάνες -10,9%
- 92 GLYCERINE Σαπούνια -10,8%
- 93 JOHNSON KIDS Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -10,5%
- 94 CHICCO Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -10,3%
- 95 AQUAFRESH Οδοντόκρεμες -10,2%
- 96 FORNET Καθαριστικά παντός είδους -10,2%
- 97 HD Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -9,8%
- 98 ROLI Καθαριστικά παντός είδους -9,8%
- 99 LE PETIT MARSEILLAIS Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -9,5%
- 100 SVELTO Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -8,8%
- 101 MEA NATURA Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -8,7%
- 102 KARAVAKI Σαπούνια -8,6%
- 103 TIDE Απορρυπαντικά ρούχων -8,3%
- 104 ENDLESS Απορρυπαντικά πιάτων -7,4%
- 105 CHLOROACTIVE Καθαριστικά παντός είδους -7,4%
- 106 ARLEM Σαπούνια -6,8%
- 107 NINJAMAS Βρεφικές και παιδικές πάνες -5,3%
- 108 CREST Οδοντόκρεμες -4,9%
Τα μέτρα που ισχύουν από σήμερα
Στο πλαίσιο των μέτρων του υπουργείου Ανάπτυξης, τα οποία τίθενται σε ισχύ από σήμερα, 1η Μαρτίου, προστέθηκαν και κάποια επιπλέον προϊόντα στο μέτρο που αφορά στη μείωση των πιστώσεων από τη βιομηχανία προς τα σούπερ μάρκετ κατά 30%, όπως είναι τα προϊόντα εμμήνου ρήσεως που θεωρούνται πρώτης ανάγκης και δεν είχαν συμπεριληφθεί στην αρχική απόφαση Σκρέκα, ενώ κρίθηκε ότι και στα συγκεκριμένα προϊόντα υφίσταται ζήτημα με υπερβολικές εκπτώσεις, κάτι το οποίο έπρεπε να περιοριστεί.
Το πιο ενδιαφέρον όμως είναι ότι τα μέτρα Σκρέκα εισάγουν στο καταναλωτικό καλάθι τα κοντόληκτα προϊόντα, με ημερομηνία λήξης από 1 έως και 30 ημέρες, προκειμένου να μην απορρίπτονται από τη βιομηχανία και να μην επιστρέφονται προς καταστροφή, αλλά να φτάνουν στους καταναλωτές.
Με βάση τα μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξης, επιτρέπεται η προώθηση προϊόντων με την ένδειξη ότι πρόκειται για προϊόντα με πολύ κοντινή ημερομηνία λήξης και ορίζεται το ακριβές χρονικό διάστημα πριν την ημερομηνία αυτή, όπου επιτρέπεται να γίνει η εκποίηση του αποθέματος σε χαμηλότερη τιμή, ενώ ταυτόχρονα παρεμποδίζεται η σπατάλη τροφίμων.
Υπενθυμίζεται ότι από 1η Μαρτίου τίθεται σε εφαρμογή το μέτρο που προβλέπει μείωση της αρχικής τιμής σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, μείωση η οποία θα πρέπει να ισούται τουλάχιστον με το 30% του αθροίσματος των εκπτώσεων, πιστώσεων ή άλλων παροχών που δίνουν οι προμηθευτές στους λιανεμπόρους.
Τα τέσσερα μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξης, στα οποία έγιναν οι επεκτάσεις είναι τα εξής:
1. Μείωση των παροχών προς τα σούπερ μάρκετ. Περιορίζονται οι συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών κατά 30%, με αντίστοιχη μείωση των τιμών των προϊόντων αυτών στα ράφια. Το μέτρο αυτό θα εφαρμοστεί στις κατηγορίες που σύμφωνα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού παρατηρήθηκαν αποκλίσεις. Τα προϊόντα αυτά είναι: απορρυπαντικά, καθαριστικά σπιτιού, οδοντόκρεμες, αφρόλουτρα/σαμπουάν και βρεφικές πάνες.
2. Αποτροπή αδικαιολόγητων ανατιμήσεων. Δεν επιτρέπεται στους προμηθευτές που αυξάνουν τις τιμές των προϊόντων να υλοποιούν προωθητικές ενέργειες για τα προϊόντα που έχουν ανατιμήσει για τρεις μήνες. Αυτό το μέτρο αφορά όλα τα προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ.
3. «Καθαρές» τιμές από το χωράφι στο ράφι. Υποχρεώνονται οι προμηθευτές να πωλούν τα προϊόντα στο λιανεμπόριο σε «καθαρές» τιμές (net – pricing). Επιτρέπεται μόνο πιστωτικό τιμολόγιο ύψους έως 3% για επιστροφές προϊόντων ή φύρας. Το μέτρο αφορά νωπά φρούτα, λαχανικά ψάρια και κρέατα.
4. Πλαφόν στο μικτό περιθώριο κέρδους για το βρεφικό γάλα. Για τις τιμές πώλησης του βρεφικού γάλακτος έχει οριστεί πλαφόν στο περιθώριο μικτού κέρδους των εταιρειών που εισάγουν, παράγουν και διακινούν το βρεφικό γάλα στην Ελλάδα. Το πλαφόν ορίζεται ως το άθροισμα του λειτουργικού κόστους της εταιρείας για τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων και εμπορικού κέρδους 7%.
Ειδήσεις σήμερα:
Η ΕΜΥ επικαιροποίησε το έκτακτο δελτίο για την κακοκαιρία Emil - Πότε φτάνει στην Αττική
Αλογοσκούφης: Μετανιώνω για τη δήλωση του 2008 ότι η οικονομία είναι θωρακισμένη - Τι δεν θα έκαναν ξανά Παπακωνσταντίνου και Τσακαλώτος
Άλωσε τη Μαδρίτη μετά από 11 χρόνια ο Παναθηναϊκός AKTOR, 97-86 τη Ρεάλ με ηγέτη τον Λεσόρ - Βίντεο
Το πιο ενδιαφέρον όμως είναι ότι τα μέτρα Σκρέκα εισάγουν στο καταναλωτικό καλάθι τα κοντόληκτα προϊόντα, με ημερομηνία λήξης από 1 έως και 30 ημέρες, προκειμένου να μην απορρίπτονται από τη βιομηχανία και να μην επιστρέφονται προς καταστροφή, αλλά να φτάνουν στους καταναλωτές.
Με βάση τα μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξης, επιτρέπεται η προώθηση προϊόντων με την ένδειξη ότι πρόκειται για προϊόντα με πολύ κοντινή ημερομηνία λήξης και ορίζεται το ακριβές χρονικό διάστημα πριν την ημερομηνία αυτή, όπου επιτρέπεται να γίνει η εκποίηση του αποθέματος σε χαμηλότερη τιμή, ενώ ταυτόχρονα παρεμποδίζεται η σπατάλη τροφίμων.
Υπενθυμίζεται ότι από 1η Μαρτίου τίθεται σε εφαρμογή το μέτρο που προβλέπει μείωση της αρχικής τιμής σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, μείωση η οποία θα πρέπει να ισούται τουλάχιστον με το 30% του αθροίσματος των εκπτώσεων, πιστώσεων ή άλλων παροχών που δίνουν οι προμηθευτές στους λιανεμπόρους.
Τα τέσσερα μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξης, στα οποία έγιναν οι επεκτάσεις είναι τα εξής:
1. Μείωση των παροχών προς τα σούπερ μάρκετ. Περιορίζονται οι συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών κατά 30%, με αντίστοιχη μείωση των τιμών των προϊόντων αυτών στα ράφια. Το μέτρο αυτό θα εφαρμοστεί στις κατηγορίες που σύμφωνα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού παρατηρήθηκαν αποκλίσεις. Τα προϊόντα αυτά είναι: απορρυπαντικά, καθαριστικά σπιτιού, οδοντόκρεμες, αφρόλουτρα/σαμπουάν και βρεφικές πάνες.
2. Αποτροπή αδικαιολόγητων ανατιμήσεων. Δεν επιτρέπεται στους προμηθευτές που αυξάνουν τις τιμές των προϊόντων να υλοποιούν προωθητικές ενέργειες για τα προϊόντα που έχουν ανατιμήσει για τρεις μήνες. Αυτό το μέτρο αφορά όλα τα προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ.
3. «Καθαρές» τιμές από το χωράφι στο ράφι. Υποχρεώνονται οι προμηθευτές να πωλούν τα προϊόντα στο λιανεμπόριο σε «καθαρές» τιμές (net – pricing). Επιτρέπεται μόνο πιστωτικό τιμολόγιο ύψους έως 3% για επιστροφές προϊόντων ή φύρας. Το μέτρο αφορά νωπά φρούτα, λαχανικά ψάρια και κρέατα.
4. Πλαφόν στο μικτό περιθώριο κέρδους για το βρεφικό γάλα. Για τις τιμές πώλησης του βρεφικού γάλακτος έχει οριστεί πλαφόν στο περιθώριο μικτού κέρδους των εταιρειών που εισάγουν, παράγουν και διακινούν το βρεφικό γάλα στην Ελλάδα. Το πλαφόν ορίζεται ως το άθροισμα του λειτουργικού κόστους της εταιρείας για τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων και εμπορικού κέρδους 7%.
Ειδήσεις σήμερα:
Η ΕΜΥ επικαιροποίησε το έκτακτο δελτίο για την κακοκαιρία Emil - Πότε φτάνει στην Αττική
Αλογοσκούφης: Μετανιώνω για τη δήλωση του 2008 ότι η οικονομία είναι θωρακισμένη - Τι δεν θα έκαναν ξανά Παπακωνσταντίνου και Τσακαλώτος
Άλωσε τη Μαδρίτη μετά από 11 χρόνια ο Παναθηναϊκός AKTOR, 97-86 τη Ρεάλ με ηγέτη τον Λεσόρ - Βίντεο
UPD:
181
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα