Τέλος στη διαφημιστική σπατάλη του ΕΟΤ

Μαχαίρι στις διαφημιστικές δαπάνες του ΕΟΤ και περικοπές στις σπατάλες του παρελθόντος προκύπτει από τα στοιχεία που κατέθεσε στη Βουλή ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης, προς απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ Κωστή Αϊβαλιώτη.

Μαχαίρι στις διαφημιστικές δαπάνες του ΕΟΤ και περικοπές στις σπατάλες του παρελθόντος προκύπτει από τα στοιχεία που κατέθεσε στη Βουλή ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης, προς απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ Κωστή Αϊβαλιώτη.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η διαφημιστική δαπάνη του ΕΟΤ για το 2010 ανήλθε σε 12.333.476,69 ευρώ την ώρα που το 2008 το υπουργείο είχε πληρώσει σε ΜΜΕ της χώρας μας αλλά και του εξωτερικού το ποσόν των 74.320.269,09 ευρώ/
Για το 2010 το 1.386.168,24 ευρώ δαπανήθηκαν σε ΜΜΕ του εσωτερικού και τα 10.947.308,45 ευρώ δαπανήθηκαν σε ΜΜΕ του εξωτερικού ενώ αντίστοιχα το 2008, τα 20.144.437,19 ευρώ ήταν για ΜΜΕ του εσωτερικού και τα 54.175.831,90 ευρώ ήταν για ΜΜΕ του εξωτερικού.
Όπως ειδικότερα αναφέρει ο κ. Νικητιάδης, στις διαφημιστικές ενέργειες του 2010 εμπεριέχεται και η διαφημιστική δράση με τίτλο "you in Greece" χωρίς κόστος για το δημιουργικό του μέρος στο πλαίσιο της απόφασης του ΕΟΤ να αναστρέψει το αρνητικό κλίμα που είχε δημιουργηθεί για τη χώρα και τον τουρισμό το 2010.

"Η σειρά των σποτ με μαρτυρίες τουριστών για τη χώρα μας θεωρείται ιδιαίτερα επιτυχημένη και εξακολουθεί να προβάλλεται και σήμερα", σημειώνει ο υφυπουργός.

Γενικότερα πάντως ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού αναφέρει ότι το υπουργείο και ο ΕΟΤ έχουν εκπονήσει και εγκρίνει γενικό πλαίσιο στρατηγικής προώθησης και προβολής του Ελληνικού Τουρισμού για την περίοδο 2011-2013.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr