Ελληνες εφοπλιστές συμβουλεύουν: Να επενδύεις χοντρά όταν δεν υπάρχει φως στο τούνελ
Ελληνες εφοπλιστές συμβουλεύουν: Να επενδύεις χοντρά όταν δεν υπάρχει φως στο τούνελ
Στην διάρκεια του 9ου capital link Maritime Leaders Summit μίλησαν ο Αριστείδης Πίττας (Euroseas-Eurodry), ο Γιώργος Γιουρούκος (Global Ship Lease), ο Γιάννης Δράγνης (Goldenport group), ο Σταμάτης Τσαντάνης (Seanergy Maritime- United Maritime) και ο Πόλυς Β. Χατζηιωάννου (Safe Bulkers)
Ικανοποιημένοι από τις ναυλαγορές είναι οι Έλληνες πλοιοκτήτες οι οποίοι θεωρούν ότι τα επόμενα 2-3 χρόνια η κερδοφορία εικόνα θα συνεχιστεί. Συμφωνούν ότι οι Έλληνες πρωτοστατούν στις ναυπηγήσεις και προβληματίζονται για την πράσινη μετάβαση της Ναυτιλίας.
Στην διάρκεια του 9ου capital link Maritime Leaders Summit μίλησαν ο Αριστείδης Πίττας (Euroseas-Eurodry), ο Γιώργος Γιουρούκος (Global Ship Lease) , ο Γιάννης Δράγνης (Goldenport group), ο Σταμάτης Τσαντάνης (Seanergy Maritime- United Maritime) και ο Πόλυς Β. Χατζηιωάννου (Safe Bulkers).
Ο Γιώργος Γιουρούκος επεσήμανε ότι η ναυλαγορά για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είχε διορθώσει. Όμως οι επιθέσεις των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα που όπως τόνισε δεν ήταν αναμενόμενη αλλά καλοδεχούμενη για τα container vessels αφού ανέβηκαν σημαντικά οι ναύλοι και προσέθεσε: «Όμως η κατάσταση στην Ερυθρά Θάλασσα δημιούργησε συμφόρηση, έλλειψη εμπορευματοκιβωτίων και μείωση του στόλου κατά 15% αφού αυξήθηκε ο χρόνος ταξιδιού.Το θέμα είναι πόσο θα κρατήσει αυτή η κατάσταση».
Ο Αριστείδης Πίττας τόνισε ότι οι αγορές είναι πολύ καλές «Κάποια ναύλα έσπασαν τι ταβάνι. Εφόσον επανέλθει η γεωπολιτική ηρεμία θα υπάρξει ισορροπία».
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Μυστήριο με τη σορό που βρέθηκε με βαρίδι στη θάλασσα του Σχοινιά - Τι εξετάζουν οι αρχές
Εκκενώθηκε κατάληψη από το στέκι Primavera στο ΑΠΘ - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Αιματηρό επεισόδιο σε καφετέρια με ναργιλέδες στον Άγιο Παντελεήμονα - Τραυματίστηκε 37χρονος από τη Συρία
Στην διάρκεια του 9ου capital link Maritime Leaders Summit μίλησαν ο Αριστείδης Πίττας (Euroseas-Eurodry), ο Γιώργος Γιουρούκος (Global Ship Lease) , ο Γιάννης Δράγνης (Goldenport group), ο Σταμάτης Τσαντάνης (Seanergy Maritime- United Maritime) και ο Πόλυς Β. Χατζηιωάννου (Safe Bulkers).
Ο Γιώργος Γιουρούκος επεσήμανε ότι η ναυλαγορά για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είχε διορθώσει. Όμως οι επιθέσεις των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα που όπως τόνισε δεν ήταν αναμενόμενη αλλά καλοδεχούμενη για τα container vessels αφού ανέβηκαν σημαντικά οι ναύλοι και προσέθεσε: «Όμως η κατάσταση στην Ερυθρά Θάλασσα δημιούργησε συμφόρηση, έλλειψη εμπορευματοκιβωτίων και μείωση του στόλου κατά 15% αφού αυξήθηκε ο χρόνος ταξιδιού.Το θέμα είναι πόσο θα κρατήσει αυτή η κατάσταση».
Ο Αριστείδης Πίττας τόνισε ότι οι αγορές είναι πολύ καλές «Κάποια ναύλα έσπασαν τι ταβάνι. Εφόσον επανέλθει η γεωπολιτική ηρεμία θα υπάρξει ισορροπία».
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Μυστήριο με τη σορό που βρέθηκε με βαρίδι στη θάλασσα του Σχοινιά - Τι εξετάζουν οι αρχές
Εκκενώθηκε κατάληψη από το στέκι Primavera στο ΑΠΘ - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Αιματηρό επεισόδιο σε καφετέρια με ναργιλέδες στον Άγιο Παντελεήμονα - Τραυματίστηκε 37χρονος από τη Συρία
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα