Γιώργος Προκοπίου: Ετοιμαστείτε για έναν νέο κύκλο κρίσης στη Ναυτιλία
04.06.2024
11:12
«Το 2008 κάναμε την ίδια κουβέντα με σήμερα. Ότι δεν υπάρχουν ναυπηγεία να βάλουμε και άλλες παραγγελίες. Και ξαφνικά μπήκαμε, τότε, σε μία κρίση διάρκειας 12 ετών» ανέφερε o ιδρυτής των εταιρειών Dynacom Tankers, Sea Traders και Dynagas, στο πλαίσιο του 9ου Capital Link Maritime Leaders Summit
Ως υποκρισία χαρακτήρισε ο Γιώργος Προκοπίου το γεγονός ότι ασκείται τόσο μεγάλη πίεση στη ναυτιλία για την πράσινη μετάβαση αφού το αποτύπωμά της είναι πολύ μικρό σε σχέση με άλλες βιομηχανίες.
«Φυσικά, η μεταφορά με πλοία είναι η λιγότερο ρυπογόνος μέθοδος και η πιο αποτελεσματική. Και γι’ αυτό αποτελεί το 80% ή και περισσότερο του παγκόσμιου εμπορίου. Ποτέ δεν μιλάμε για εναλλακτικά μέσα μεταφοράς, ποτέ δεν σκεφτόμαστε τη ρύπανση που δημιουργείται για την κατασκευή των δρόμων ή για την κατασκευή των ελαστικών που χρησιμοποιούν τα φορτηγά και ούτω καθεξής, όπου μιλάμε για πολύ βαριά ρύπανση», ανέφερε και προσέθεσε: «Για πρώτη φορά, οι περιβαλλοντολόγοι και τα συμφέροντα των πλοιοκτητών ευθυγραμμίζονται».
Ο ιδρυτής των εταιρειών Dynacom Tankers, Sea Traders και Dynagas, αναφέρθηκε και στο slow steaming, στην εφαρμογή δηλαδή μέτρων για τη μείωση της ταχύτητας των πλοίων με στόχο τον περιορισμό των αέριων ρύπων, τονίζοντας πως ήταν πάντα η καλύτερη επιλογή.
Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Κύμα αντιδράσεων για το... γράφημα της περιουσίας Κασσελάκη: Η αμηχανία στον ΣΥΡΙΖΑ και ο πόλεμος με ΝΔ
Έστειλαν στο πειθαρχικό νεαρή δικηγόρο από τη Χαλκίδα γιατί ανέβαζε βίντεο στο TikΤok
Απίστευτο βίντεο: Άρπαξε τον σταυρό λουόμενης ενώ τον έγραφε η κάμερα στην παραλία του Αλίμου
«Φυσικά, η μεταφορά με πλοία είναι η λιγότερο ρυπογόνος μέθοδος και η πιο αποτελεσματική. Και γι’ αυτό αποτελεί το 80% ή και περισσότερο του παγκόσμιου εμπορίου. Ποτέ δεν μιλάμε για εναλλακτικά μέσα μεταφοράς, ποτέ δεν σκεφτόμαστε τη ρύπανση που δημιουργείται για την κατασκευή των δρόμων ή για την κατασκευή των ελαστικών που χρησιμοποιούν τα φορτηγά και ούτω καθεξής, όπου μιλάμε για πολύ βαριά ρύπανση», ανέφερε και προσέθεσε: «Για πρώτη φορά, οι περιβαλλοντολόγοι και τα συμφέροντα των πλοιοκτητών ευθυγραμμίζονται».
Ο ιδρυτής των εταιρειών Dynacom Tankers, Sea Traders και Dynagas, αναφέρθηκε και στο slow steaming, στην εφαρμογή δηλαδή μέτρων για τη μείωση της ταχύτητας των πλοίων με στόχο τον περιορισμό των αέριων ρύπων, τονίζοντας πως ήταν πάντα η καλύτερη επιλογή.
Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Κύμα αντιδράσεων για το... γράφημα της περιουσίας Κασσελάκη: Η αμηχανία στον ΣΥΡΙΖΑ και ο πόλεμος με ΝΔ
Έστειλαν στο πειθαρχικό νεαρή δικηγόρο από τη Χαλκίδα γιατί ανέβαζε βίντεο στο TikΤok
Απίστευτο βίντεο: Άρπαξε τον σταυρό λουόμενης ενώ τον έγραφε η κάμερα στην παραλία του Αλίμου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr