Μία «πρωτοφανώς πλούσια» γενιά: Πώς η Gen Z αλλάζει το καταναλωτικό τοπίο (γραφήματα)

Μία «πρωτοφανώς πλούσια» γενιά: Πώς η Gen Z αλλάζει το καταναλωτικό τοπίο (γραφήματα)

Με αγοραστική δύναμη που θα ξεπεράσει τα 12 τρισ. δολάρια μέχρι το 2030, η γενιά Ζ θα είναι κυρίαρχη στην κατανάλωση - Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των Ζ καταναλωτών και πώς επιλέγουν τα προϊόντα που θα αγοράσουν

Gen-Z-newmoney
«Η κατανόηση του τι κάνει αυτή τη γενιά διαφορετική, είναι το κλειδί για να ξεκλειδώσουμε μια ευκαιρία ανάπτυξης που ξεπερνά τα 12 τρισεκατομμύρια δολάρια», δήλωσε η Tracey Massey, chief operating officer της NIQ στην παρουσίαση της έκθεσης «Spend Z: A Global Report» που εκπόνησαν από κοινού οι εταιρείες NielsenIQ, GfK και World Data Lab (WDL).

Η έκθεση αποτελεί μια ακτινογραφία της Gen Z, δηλαδή των ανθρώπων που γεννήθηκαν μεταξύ 1997 – 2012 και αποτελούν το 25% του παγκόσμιου πληθυσμού (2 δισεκατομμύρια).

Η παγκόσμια αγοραστική τους δύναμη προβλέπεται να αυξηθεί σε 12 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030, καθιστώντας τους την πλουσιότερη γενιά του κόσμου. Μέχρι το 2034, η γενιά Z θα ξοδέψει πάνω από 9 τρισεκατομμύρια δολάρια, περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη γενιά.

«Η γενιά Z είναι πρωτοφανώς πλούσια. Ο μέσος 25χρονος Αμερικανός έχει ετήσιο εισόδημα πάνω από 40.000 δολάρια. Έχουν περισσότερα χρήματα από ό,τι είχαν οι Millennials στην ίδια ηλικία, και 50% μεγαλύτερο εισόδημα από τους boomers όταν αυτοί ήταν 25 ετών. Την επόμενη δεκαετία, οι κατά κεφαλήν δαπάνες της γενιάς Z θα αυξηθούν με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 4,02% -δηλαδή με διπλάσια ταχύτητα από τις προηγούμενες γενιές», τονίζουν οι συγγραφείς της έκθεσης.

Κλείσιμο
Πηγή: www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης