Hoper: 500 επισκέπτες ταξίδεψαν στα ελληνικά νησιά με τα ελικόπτερά της (pics)

Hoper: 500 επισκέπτες ταξίδεψαν στα ελληνικά νησιά με τα ελικόπτερά της (pics)

Σημαντική η ζήτηση για τις μεταφορές με ελικόπτερο από Έλληνες και ξένους - Ποιοι επιλέγουν να πληρώσουν τα «αλμυρά» εισιτήρια- Τα σχέδια επέκτασης σε νέους προορισμούς, στην ηπειρωτική Ελλάδα και στη διάρκεια του χειμώνα

hoper-nhsia-x
Δεν είναι συχνά που ένα δελτίο τύπου ελληνικής εταιρείας αναπαράγεται από τα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά μέσα του κόσμου.
Στην περίπτωση της Hoper δεν ήταν αναπάντεχο: οι ειδήσεις για τα ελληνικά νησιά πάντα προσελκύουν το διεθνές ενδιαφέρον. Πολλώ δε μάλλον αν υπόσχονται πιο γρήγορο και εύκολο τρόπο να φτάσει κάποιος σε αυτά.

Στις αρχές Ιουλίου Bloomberg, Business Insider, Fortune, Independent και άλλα διεθνή μέσα δημοσίευσαν την είδηση για έναρξη πτήσεων με ελικόπτερο από και προς τα ελληνικά νησιά.

«Υπήρχαν διεθνή μέσα που δημοσίευσαν άρθρα για την εταιρεία πέρα από το δελτίο τύπου που τους στείλαμε» εξομολογείται στο newmoney ο Δημήτρης Κόσσυφας, chief commercial officer της Hoper.«Και αυτό συνέβαλε στο να έχουμε αρκετό ξένο κοινό».

Κλείσιμο
Στην πραγματικότητα, οι πτήσεις της Hoper ξεκίνησαν στις 17 Μαϊου.
Σήμερα καλύπτουν 11 προορισμούς σε Αθήνα, Σαντορίνη, Μύκονο, Σπέτσες, Κέα, Πάτμο, Τήνο, Σίφνο, Αντίπαρο, Φολέγανδρο και Ίο.
Καθημερινά πραγματοποιούνται 20-30 πτήσεις, καθώς η ζήτηση είναι μεγάλη.
Υπολογίζεται ότι, μέχρι σήμερα, σχεδόν 500 επισκέπτες έχουν μετακινηθεί με τα ελικόπτερα της Hoper.

«Πηγαίνουμε πολύ καλά και είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό. Το κοινό μας είναι “μεικτό”, είναι άνθρωποι που ταξιδεύουν για τουρισμό, αλλά υπάρχουν και αρκετοί που μετακινούνται για λόγους εργασίας, όπως real estate, κατασκευές ή επενδύσεις. Αυτό που κυρίως εκτιμούν στις υπηρεσίες μας είναι ότι εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο.
Μέχρι στιγμής οι περισσότεροι πελάτες μας είναι Έλληνες, καθώς οι ταξιδιώτες του εξωτερικού ενημερώθηκαν για τη λειτουργία της υπηρεσίας σχετικά αργά μέσα στη σεζόν. Είναι κυρίως ζευγάρια, λιγότερο οικογένειες ή μεμονωμένοι ταξιδιώτες και οι ηλικίες κυμαίνονται κυρίως μεταξύ 30-60 ετών» εξηγεί ο Δ. Κόσσυφας.

Σύντομες πτήσεις, «αλμυρά» εισιτήρια
Σήμερα όλα τα δρομολόγια έχουν διάρκεια μικρότερη των 50 λεπτών. Το μέσο κόστος των ναύλων είναι 350 ευρώ ανά κατεύθυνση.
Το πιο οικονομικό εισιτήριο είναι για το δρομολόγιο Μύκονος -Τήνος που διαρκεί 8 λεπτά και στοιχίζει 156 ευρώ.
Το πιο ακριβό σήμερα είναι το εισιτήριο για την πτήση Αθήνα – Μύκονος, που διαρκεί 48 λεπτά και στοιχίζει 410 ευρώ.
Τις επόμενες ημέρες θα προσταθούν νέα δρομολόγια, όπως αυτό από Αθήνα για Πάτμο που θα διαρκεί 1 ώρα και 10 λεπτά και θα στοιχίζει 480 ευρώ.

Η Hoper διαθέτει συνολικά πέντε ελικόπτερα της αμερικανικής Robinson, δύο διαφορετικών τύπων, και τρεις βάσεις σε Αθήνα, Σαντορίνη και Μύκονο
«Σε κάθε προορισμό συνάπτουμε ένα μνημόνιο συνεργασίας με το δήμο. Εκτός από την άδεια για την χρήση του δημόσιου ελικοδρομίου, οι τοπικές αρχές μας παρέχουν πληροφορίες για τις ανάγκες και τις προτεραιότητες του προορισμού, όχι μόνο στη διάρκεια της τουριστικής περιόδου αλλά και τον χειμώνα».

Επέκταση σε ηπειρωτική Ελλάδα και χειμερινούς μήνες
Η θετική ανταπόκριση των πελατών οδηγεί τώρα την Hoper να εξετάζει την επέκτασή της σε τρεις άξονες:

έναρξη δρομολογίων σε ηπειρωτικούς προορισμούς. Στην κορυφή αυτής της λίστας βρίσκονται καταρχάς τα Μετέωρα, για τα οποία υπάρχει έντονο τουριστικό ενδιαφέρον όλο τον χρόνο και τα σχετικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο.
Επίσης, επόμενη στάση για τα ελικόπτερα της Hoper θα είναι η Πελοπόννησος.

«Προσπαθούμε να αυξήσουμε τις συνεργασίες μας με τους δήμους με τους οποίους έχουμε συμβληθεί, αλλά και με συνεργασίες με ξενοδοχεία. Επίσης, συζητάμε με αρκετούς ακόμα δήμους που μας έχουν προσεγγίσει, όπως η Σύρος, ένα νησί το οποίο και εμάς μας ενδιαφέρει πολύ. Εκτιμούμε ότι θα προσθέσουμε νέους προορισμούς το φθινόπωρο».

Πίσω από την Ηοper βρίσκονται οι Δημήτρης Μέμος της Marine Traffic, Κώστας Γεράρδος της Plaisio και Γιώργος Παπαϊωαννίδης της Saronic Ferries. Τα 3 εκατομμύρια που χρειάστηκαν για την μέχρι τώρα ανάπτυξη της εταιρείας προήλθαν από ιδιωτικούς πόρους, ωστόσο δεν αποκλείονται σχέδια για άντληση νέων κεφαλαίων στο μέλλον.

Η ιδέα για τη δημιουργία της γεννήθηκε όταν ο Δ. Μέμος παραλίγο να χάσει έναν γάμο στην Πάτμο, καθώς δεν μπορούσε να βρεί τρόπο να φτάσει εγκαίρως στο νησί.

NEWMONEY.GR
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best Of Network

Δείτε Επίσης