Μιχάλης Δημητριάδης-Ευγενίδης: «Θέλουμε η ακτοπλοΐα να γίνει σαν την ποντοπόρο ναυτιλία»
15.08.2024
12:06
Οι προτάσεις του CEO της Aegean Sea Lines για την επόμενη μέρα της ναυτιλίας, επισημαίνοντας ως αγκάθια τον στόλο που γερνάει, την έλλειψη προσωπικού, τις υποδομες και τα αυξημένα ναύλα
«Με σκληρή δουλειά, συλλογικότητα και σωστές αποφάσεις μπορεί να χαραχθεί ένας σωστός οδικός χάρτης για την ακτοπλοΐα. Αν δεν γίνει αυτό, το μέλλον της ανταγωνιστικότητας της ακτοπλοΐας, που στηρίζει τη νησιωτικότητα και τον πολίτη, θα είναι δυσοίωνο».
Τα λόγια ανήκουν στον κ. Μιχάλη Δημητριάδη-Ευγενίδη, ο οποίος είναι διευθύνων σύμβουλος της Aegean Sea Lines και μέλος της νέας γενιάς της ελληνικής ακτοπλοΐας, αλλά και ναυτιλίας.
Οι απόψεις του για τον κλάδο της ακτοπλοΐας έχουν ενδιαφέρον αφού φιλτράρονται μέσα από σύγχρονη ματιά και καταδεικνύουν πώς τα νέα στελέχη καταγράφουν την πραγματικότητα και ετοιμάζουν τα σχέδια για την επόμενη μέρα.
«Δεδομένου ότι το 41% των ελληνικών ακτοπλοϊκών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετών το 2035, η ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ο κλάδος. Θέλουμε η ακτοπλοΐα να γίνει σαν την ποντοπόρο ναυτιλία (60% των εταιρειών είναι οι μικρομεσαίες), δηλαδή να ανεβεί το ποσοστό των μικρομεσαίων εταιρειών, γιατί αυτό θα λειτουργήσει υπέρ της αγοράς», υποστήριξε και σημείωσε: «Η έλλειψη Ελλήνων ναυτικών δυσκολεύει την επαρκή στελέχωση των πλοίων».
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Νέα μέτρα για να ανοίξουν 200.000 κλειστά σπίτια και να αποκλιμακωθούν τα ενοίκια
Στην τσιμπίδα της ΑΑΔΕ συνταξιούχοι και μισθωτοί που δήλωναν κάτω από €10.000 και ξόδευαν πάνω και από €200.000
«Πραγματικό δίλημμα» για τον Πούτιν η αντεπίθεση των Ουκρανών: Χτυπήματα από ξηρά και αέρα στο γόητρο της Μόσχας
Τα λόγια ανήκουν στον κ. Μιχάλη Δημητριάδη-Ευγενίδη, ο οποίος είναι διευθύνων σύμβουλος της Aegean Sea Lines και μέλος της νέας γενιάς της ελληνικής ακτοπλοΐας, αλλά και ναυτιλίας.
Οι απόψεις του για τον κλάδο της ακτοπλοΐας έχουν ενδιαφέρον αφού φιλτράρονται μέσα από σύγχρονη ματιά και καταδεικνύουν πώς τα νέα στελέχη καταγράφουν την πραγματικότητα και ετοιμάζουν τα σχέδια για την επόμενη μέρα.
«Δεδομένου ότι το 41% των ελληνικών ακτοπλοϊκών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετών το 2035, η ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ο κλάδος. Θέλουμε η ακτοπλοΐα να γίνει σαν την ποντοπόρο ναυτιλία (60% των εταιρειών είναι οι μικρομεσαίες), δηλαδή να ανεβεί το ποσοστό των μικρομεσαίων εταιρειών, γιατί αυτό θα λειτουργήσει υπέρ της αγοράς», υποστήριξε και σημείωσε: «Η έλλειψη Ελλήνων ναυτικών δυσκολεύει την επαρκή στελέχωση των πλοίων».
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Νέα μέτρα για να ανοίξουν 200.000 κλειστά σπίτια και να αποκλιμακωθούν τα ενοίκια
Στην τσιμπίδα της ΑΑΔΕ συνταξιούχοι και μισθωτοί που δήλωναν κάτω από €10.000 και ξόδευαν πάνω και από €200.000
«Πραγματικό δίλημμα» για τον Πούτιν η αντεπίθεση των Ουκρανών: Χτυπήματα από ξηρά και αέρα στο γόητρο της Μόσχας
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr