Πώς θα γίνει ο Πειραιάς περιφερειακός και παγκόσμιος κόμβος logistics

Τα σχέδια των Κινέζων για την καλύτερη σύνδεση με τον σιδηρόδρομο Ουγγαρίας - Σερβίας και τη δημιουργία ενός πάρκου οικονομικής και εμπορικής συνεργασίας με βάση το λιμάνι του Πειραιά

O Πειραιάς συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στη διεθνή λιμενική βιομηχανία παρά τις αρνητικές γεωπολιτικές εξελίξεις με δύο πολέμους σε Ουκρανία και στη Γάζα.

Κατέλαβε την 4η θέση το 2023 -από την 5η θέση το 2022- ανάμεσα στα 15 κορυφαία λιμάνια διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων στην Ευρώπη, από τα οποία συνολικά διακινήθηκαν 72,5 εκατ. TEUs, σύμφωνα με το porteconomics.eu.

Ξεπέρασε τo λιμάνι της Βαλένθια, ενώ στην πρώτη τριάδα βρίσκουμε εκείνα του Ρότερνταμ, της Αμβέρσας και του Αμβούργου. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα λιμάνια του Πειραιά, του Τζόια Τάουρο (Ιταλία), και του Σίνες (Πορτογαλία) αποτέλεσαν τα τρία μοναδικά λιμάνια στα οποία παρατηρήθηκε αύξηση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων το 2023 σε σχέση με το 2022.

Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr