Το κλειδί της κερδοφόρας φιλοξενίας
Το κλειδί της κερδοφόρας φιλοξενίας
Η εταιρεία Selected Hideaways δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία στη διαχείριση ξενοδοχείων και σχετικών καταλυμάτων (π.χ. βίλες) και χάρις στην τεχνογνωσία που διαθέτει δημιουργεί αξία για τους πελάτες της
Sponsored content
Η ανάπτυξη που σημειώνει ο ελληνικός τουρισμός τις τελευταίες δεκαετίες, έχει δημιουργήσει νέες ανάγκες για τον κλάδο της φιλοξενίας, με αποτέλεσμα οι επιχειρηματίες να αναζητούν προσοδοφόρες λύσεις και σύγχρονα εργαλεία για τη βελτίωση των υπηρεσιών και των υποδομών τους, αλλά και για την αύξηση του κέρδους.
Μια από τις πιο διαδεδομένες πρακτικές που επιστρατεύουν οι ιδιοκτήτες ακινήτων φιλοξενίας για αυτόν τον σκοπό είναι η εξωτερική διαχείριση, είτε κατά ένα μέρος είτε εξ ολοκλήρου, δηλαδή να παραχωρήσει μόνο ένα μέρος των λειτουργιών όπως είναι για παράδειγμα οι κρατήσεις, ή τη διαχείριση ολόκληρου του ξενοδοχείου. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται διαχωρισμός της ιδιοκτησίας του ξενοδοχειακού ακινήτου από το management, με αποτέλεσμα επενδυτές χωρίς προηγούμενη σχετική εμπειρία, να έχουν τη δυνατότητα να δραστηριοποιηθούν επικερδώς στον τουριστικό κλάδο. Η συγκεκριμένη στρατηγική δεν είναι πρωτοφανής για τα ελληνικά χρονικά της φιλοξενίας, αλλά έχει σημειώσει σημαντικά βήματα τα τελευταία είκοσι χρόνια και αποτελεί πλέον διαδεδομένη πρακτική.
Για να έχει επιτυχία ένα τέτοιο επαγγελματικό βήμα είναι σημαντικό να επιλεγεί μια εταιρεία διαχείρισης με υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία, όπως είναι η Selected Hideaways. Πρόκειται για μια εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη και τη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων, με έμφαση στην παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών προτάσεων και λύσεων προς ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και επενδυτές. Με ένα λαμπερό δίκτυο ξενοδοχείων στο portfolio της, καταφέρνει να διατηρεί τη μοναδικότητά και τον ξεχωριστό χαρακτήρα των καταλυμάτων που αναλαμβάνει, ώστε να δημιουργηθεί ένα πολύ ισχυρό brand για κάθε ένα από αυτά.
Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Η ανάπτυξη που σημειώνει ο ελληνικός τουρισμός τις τελευταίες δεκαετίες, έχει δημιουργήσει νέες ανάγκες για τον κλάδο της φιλοξενίας, με αποτέλεσμα οι επιχειρηματίες να αναζητούν προσοδοφόρες λύσεις και σύγχρονα εργαλεία για τη βελτίωση των υπηρεσιών και των υποδομών τους, αλλά και για την αύξηση του κέρδους.
Μια από τις πιο διαδεδομένες πρακτικές που επιστρατεύουν οι ιδιοκτήτες ακινήτων φιλοξενίας για αυτόν τον σκοπό είναι η εξωτερική διαχείριση, είτε κατά ένα μέρος είτε εξ ολοκλήρου, δηλαδή να παραχωρήσει μόνο ένα μέρος των λειτουργιών όπως είναι για παράδειγμα οι κρατήσεις, ή τη διαχείριση ολόκληρου του ξενοδοχείου. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται διαχωρισμός της ιδιοκτησίας του ξενοδοχειακού ακινήτου από το management, με αποτέλεσμα επενδυτές χωρίς προηγούμενη σχετική εμπειρία, να έχουν τη δυνατότητα να δραστηριοποιηθούν επικερδώς στον τουριστικό κλάδο. Η συγκεκριμένη στρατηγική δεν είναι πρωτοφανής για τα ελληνικά χρονικά της φιλοξενίας, αλλά έχει σημειώσει σημαντικά βήματα τα τελευταία είκοσι χρόνια και αποτελεί πλέον διαδεδομένη πρακτική.
Για να έχει επιτυχία ένα τέτοιο επαγγελματικό βήμα είναι σημαντικό να επιλεγεί μια εταιρεία διαχείρισης με υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία, όπως είναι η Selected Hideaways. Πρόκειται για μια εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη και τη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων, με έμφαση στην παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών προτάσεων και λύσεων προς ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και επενδυτές. Με ένα λαμπερό δίκτυο ξενοδοχείων στο portfolio της, καταφέρνει να διατηρεί τη μοναδικότητά και τον ξεχωριστό χαρακτήρα των καταλυμάτων που αναλαμβάνει, ώστε να δημιουργηθεί ένα πολύ ισχυρό brand για κάθε ένα από αυτά.
Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα