Αττική Οδός: Είσοδο στο χρηματιστήριο και κλιμακωτά διόδια προβλέπει ο νόμος για την κύρωση της σύμβασης παραχώρησης

Το road map των 6 ημερών για να παραδοθεί ο αυτοκινητόδρομος στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Τι προβλέπεται για προσωπικά δεδομένα, πομποδέκτες, εκπτωτικά πακέτα, υποχρεώσεις της υφιστάμενης σύμβασης

Με νομοθετική ρύθμιση χαράζει η κυβέρνηση τον οδικό χάρτη της εξπρές μεταβίβασης της Αττικής Οδού στο νέο παραχωρησιούχο, προκειμένου να εξασφαλίσει συνέχεια στην λειτουργία του αυτοκινητόδρομου και μετά την 5η Οκτωβρίου που λήγει η υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης.

Παράλληλα, εντάσσει διατάξεις στη νέα 25ετής σύμβαση παραχώρησης που δεν υπήρχαν στην προηγούμενη όπως την δυνατότητα της τιμαριθμικής αναπροσαρμογής των διοδίων ανά έτος και υπό προϋποθέσεις και κλιμακωτών διοδίων, αλλά και την δυνατότητα εισαγωγής στο χρηματιστήριο Αθηνών ή σε άλλο διεθνές χρηματιστήριο.

Με βάση τη νέα σύμβαση, μετά τα πέντε χρόνια από την έναρξη της παραχώρησης, ο ανάδοχος μπορεί να προτείνει την καθιέρωση διαφοροποιημένου διοδίου, ανά χρονικά διαστήματα εντός της ημέρας (ώρες αιχμής και μη, ή ανά ημέρες πχ. καθημερινές, Σαββατοκύριακα ή αργίες) ή ακόμα και ανά σταθμούς διοδίων.

Στην περίπτωση αυτή δεν θα μπορεί το μέσο ωριαίο τέλος διοδίου να υπερβαίνει το βασικό διόδιο, ενώ κατά τις ώρες αιχμής το τέλος διοδίου δεν θα πρέπει να ξεπεράσει το 30% του βασικού τέλους διοδίου. Για να υπάρξει αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική θα πρέπει να πληρούνται κάποια κριτήρια. Αρχικά, θα πρέπει η μέση ωριαία ταχύτητα κυκλοφορίας στην κατεύθυνση αιχμής και κατά τη διάρκεια της πρωινής και απογευματινής αιχμής (διάρκειας τουλάχιστον δύο ωρών) να πέφτει κάτω από 45 χλμ./ώρα για 30 ημέρες εντός ενός συνεχόμενου εξαμήνου, της θερινής περιόδου (15/06-31/08) μη συμπεριλαμβανομένης, και σε τουλάχιστον τρία από τα τέσσερα τμήματα μεταξύ ανισόπεδων κόμβων: Δουκίσσης Πλακεντίας-Αθηνών-Λαμίας, Παπάγου-Αγίας Παρασκευής, Φυλής-Αθηνών-Λαμίας, Λεονταρίου-Δουκίσσης Πλακεντίας.

Ακολούθως, η πρόταση θα πρέπει να εγκριθεί από το δημόσιο, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του ανεξάρτητου μηχανικού, καθώς και να ενημερωθεί σχετικά η DGMove και εφόσον κριθεί απαραίτητο να ληφθεί σύμφωνη γνώμη της. Το προτεινόμενο σύστημα ξεκαθαρίζεται πως θα εφαρμοσθεί με ευθύνη, επιμέλεια και έξοδα του παραχωρησιούχου.

Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr

Ειδήσεις σήμερα:

Τραγωδία από τη φωτιά στο Ξυλόκαστρο: Βρέθηκαν δύο απανθρακωμένες σοροί - Εξετάζουν αν πρόκειται για τους αγνοούμενους

Το Ισραήλ «χτύπησε» στο κέντρο της Βηρυτού - Στόχος σπίτι που έμεναν «Αδελφοί Μουσουλμάνοι», τρεις νεκροί

Θρίαμβος της ακροδεξιάς στην Αυστρία: Συναγερμός για την Ευρώπη, λέει η Επιτροπή Άουσβιτς - Πώς είδε ο Τύπος το αποτέλεσμα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr