Αττική Οδός: Θέλουν και άλλοι μερίδιο στον πιο κερδοφόρο άξονα της χώρας

Αττική Οδός: Θέλουν και άλλοι μερίδιο στον πιο κερδοφόρο άξονα της χώρας

Η Latsco βάζει €77 εκατ. στον αυτοκινητόδρομο - Οι επόμενες κινήσεις των μετόχων

attiki-odos
Με τίμημα που ανέρχεται σε 77 εκατομμύρια ευρώ μαζί με premium 15% που περιλαμβάνει η συμφωνία, θα αποκτήσει το 10% των μετοχών της Αττικής Οδού το family fund της Μαριάννας Λάτση μετά από σχετικό αίτημα στο ΤΑΙΠΕΔ.

Η Latsco εμφανίστηκε ως λευκός ιππότης πριν λίγα χρόνια αποκτώντας μειοψηφικό πακέτο μετοχών και στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μετά τις μετοχικές ανακατατάξεις που προκάλεσε η αποεπένδυση από την εταιρεία της Ολλανδικής Reggeborgh Invest.

Χθες, ελάχιστες μέρες μετά την κύρωση της σύμβασης από την ελληνική Βουλή και την μεταβίβαση του αυτοκινητόδρομου στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ την περασμένη Κυριακή σε χρόνο ρεκόρ, η αλλαγή σελίδας για τη νέα 25ετή σύμβαση συνοδεύτηκε με την είσοδο ενός ισχυρού μετόχου στο μετοχικό κεφάλαιο της παραχώρησης (Nέα Αττική Οδός Παραχώρηση ΜΑΕ) που πολύ εκτιμούν ότι θα έχει συνέχεια.

Η Αττική Οδός είναι ένα πολύτιμο asset στον τομέα των υποδομών κάτι που επισφράγισε και το υψηλό τίμημα που πρόσφερε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (ύψους 3,27 δισ) αλλά και άλλοι υποψήφιοι που συμμετείχαν στην διαγωνιστική διαδικασία του ΤΑΙΠΕΔ. Πέρσι είχε έσοδα 215 εκατ. ευρώ από 197 εκατ. τον προηγούμενο χρόνο ως αποτέλεσμα της αύξησης των διελεύσεων των οχημάτων κατά 9,5%.

Κλείσιμο
Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης