Προκοπίου: Είναι θαύμα που οι Έλληνες παραμένουμε πρώτοι στη ναυτιλία έχοντας να ανταγωνιστούμε την Κίνα
10.10.2024
19:27
Η σταδιακή μετάβαση από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας, ίσως χρειαστεί περισσότερο από 50 χρόνια» υπογράμμισε μιλώντας στο συνέδριο «5th Athens Triennial Meeting»
«Είναι θαύμα που οι Έλληνες παραμένουμε πρώτοι στη ναυτιλία παγκοσμίως έχοντας να ανταγωνιστούμε την Κίνα. Η Κίνα έχει τα πάντα». Τάδε έφη Γιώργος Προκοπίου μιλώντας στο συνέδριο «5th Athens Triennial Meeting». Το σχόλιο αφορά το γεγονός ότι ο Κόκκινος Δράκος διαθέτει ναυπηγεία, λιμάνια, αυξάνει σταθερά τη δύναμη του στόλου του, έχει τα εμπορεύματα αλλά και πληρώματα. «Είναι θαύμα που οι Έλληνες παραμένουν στην κορυφή της ναυτιλίας»
Επίσης, εξέφρασε τον προβληματισμό του για τις προσπάθειες της Δύσης να περιορίσουν μέσω εμπορικού πολέμου και επιβολής φόρων την ανάπτυξη της Κίνας.
Ο Έλληνας πλοιοκτήτης μιλώντας για την ενεργειακή μετάβαση επανέλαβε τη σταθερή θέση του ότι «η σταδιακή μετάβαση από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας, ίσως χρειαστεί περισσότερο από 50 χρόνια».
Στο σημείο αυτό επεσήμανε ότι η υιοθέτηση του υδρογόνου ως εναλλακτικού καυσίμου σε κλάδους της παγκόσμιας οικονομίας με στόχο την αποανθρακοποίηση απαιτεί επενδύσεις τρισεκατομμυρίων, οι οποίες θα επιφέρουν σημαντικότατες πληθωριστικές πιέσεις.
Ανέφερε δε μιλώντας για το σήμερα ότι οι νέες μηχανές καταναλώνουν περίπου 35% λιγότερα καύσιμα και σε συνδυασμό με μια μείωση της ταχύτητας πλεύσης των πλοίων κατά δύο κόμβους, ένα πλοίο είναι σε θέση να πετύχει ενεργειακή αποδοτικότητα που ξεπερνά το 50%.
www.newmoney.gr
Επίσης, εξέφρασε τον προβληματισμό του για τις προσπάθειες της Δύσης να περιορίσουν μέσω εμπορικού πολέμου και επιβολής φόρων την ανάπτυξη της Κίνας.
Ο Έλληνας πλοιοκτήτης μιλώντας για την ενεργειακή μετάβαση επανέλαβε τη σταθερή θέση του ότι «η σταδιακή μετάβαση από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας, ίσως χρειαστεί περισσότερο από 50 χρόνια».
Στο σημείο αυτό επεσήμανε ότι η υιοθέτηση του υδρογόνου ως εναλλακτικού καυσίμου σε κλάδους της παγκόσμιας οικονομίας με στόχο την αποανθρακοποίηση απαιτεί επενδύσεις τρισεκατομμυρίων, οι οποίες θα επιφέρουν σημαντικότατες πληθωριστικές πιέσεις.
Ανέφερε δε μιλώντας για το σήμερα ότι οι νέες μηχανές καταναλώνουν περίπου 35% λιγότερα καύσιμα και σε συνδυασμό με μια μείωση της ταχύτητας πλεύσης των πλοίων κατά δύο κόμβους, ένα πλοίο είναι σε θέση να πετύχει ενεργειακή αποδοτικότητα που ξεπερνά το 50%.
www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr