Πώς η τσάντα Balenciaga Le City έγινε αντικείμενο λατρείας

Η δεκαετία του 2000 χαρακτηρίστηκε από τις «It bags» -τις τσάντες που όχι μόνο συμπλήρωναν, αλλά όριζαν την εικόνα μιας γυναίκας

Ανάμεσα στα εμβληματικά σχέδια που διαμόρφωσαν τη μόδα εκείνη την περιόδο, η Balenciaga City ξεχώρισε για την αντισυμβατική της προσέγγιση και 20 χρόνια μετά, επιστρέφει στο προσκήνιο. Η αλλαγή της χιλιετίας σηματοδότησε τις επώνυμες τσάντες που συμβόλιζαν το status και καθόριζαν το στιλ των διασημοτήτων και των fashionistas της εποχής. Η Louis Vuitton Speedy, η Fendi Baguette και η Dior Saddle μεσουρανούσαν στο εκλεκτικό σύμπαν των αξεσουάρ, δημιουργώντας λίστες αναμονής και ατελείωτες αναζητήσεις.

Ο οίκος Balenciaga και πιο συγκεκριμένα ο τότε δημιουργικός διευθυντής του, Nicolas Ghesquière, τόλμησε να λανσάρει κάτι εντελώς διαφορετικό, ένα σχέδιο που έμελλε να αλλάξει τα δεδομένα και να μετατραπεί σε μια από τις πιο εμβληματικές τσάντες της εποχής.

Παρότι οι πρώτες αντιδράσεις δεν προέβλεπαν την τεράστια επιτυχία που θα ακολουθούσε, η City κέρδισε γρήγορα έδαφος και αγαπήθηκε από fashion icons και supermodels, συμβολίζοντας μια χαλαρή και ανεπιτήδευτη πολυτέλεια.

Η ιστορία της Balenciaga City είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα της μόδας για το πώς ένα ρίσκο μπορεί να μετατραπεί σε κάτι τόσο κλασικό. Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το πρωτότυπο σχέδιο στην πασαρέλα το 2001, η Le City, γνωστή τότε ως Motorcycle City Bag, δεν ήταν προορισμένη για εμπορική επιτυχία, καθώς ο Ghesquière συνάντησε έντονες αντιδράσεις από τα στελέχη του οίκου, οι οποίοι θεωρούσαν πως κάποια χαρακτηριστικά της όπως το μαλακό δέρμα, η «απαλή» γραμμή και η απουσία λογότυπου δεν θα άγγιζαν το κοινό και ήταν απρόθυμοι να την βάλουν στην παραγωγή.

Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr