Αφοί Όχονου: «Jumbo»… τα κέρδη της Ohonos Snacks που μπαίνει «σφήνα» στις πολυεθνικές
Αφοί Όχονου: «Jumbo»… τα κέρδη της Ohonos Snacks που μπαίνει «σφήνα» στις πολυεθνικές
Πώς επέστρεψαν δυναμικά στην αγορά τα αδέρφια που δημιούργησαν τα Foudounia και τα Lotto γαριδάκια «μοσχοπουλώντας» τα στην Pepsico
Ο Κώστας Όχονος με τον αδερφό του Νώντα έχουν ήδη «γράψει» την ιστορία τους στην αγορά των σνακς στη χώρα μας. Η πρώτη τους εταιρεία, υπεύθυνη για μερικά απ’ τα διασημότερα σνακς έως τότε στη χώρα, όπως τα Foudounia και τα Lotto, η Best Foods «μοσχοπουλήθηκε» αρχές του ‘90 στην Pepsico καθώς η τελευταία πλέον επένδυε επιθετικά στο να εξελιχθεί στην ηγέτιδα δύναμη του χώρου. Οι δυο τους δεν είχαν κλείσει καν τα 40 τότε. Και όπως έχουν εξομολογηθεί η …σύνταξη δεν ήταν κάτι που τους ταίριαζε.
Οι προσπάθειές τους θα στραφούν κυρίως στις βαλκανικές χώρες, που μετά την πτώση των κομμουνιστικών καθεστώτων τους πρόσφεραν μεγάλες ευκαιρίες. Ωστόσο, λίγα χρόνια μετά, θα επιστρέψουν και στην Ελλάδα χτίζοντας στη Θεσσαλονίκη μία νέα εταιρεία με την οποία θα ξεκινήσουν και πάλι απ’ το μηδέν. Η American Snacks όπως πρωτο ονομάστηκε, έγινε τελικά Ohonos Snacks, ακολουθώντας μία συνεπή ανοδική πορεία μέσω του νέου μπραντ της, Jumbo. Και στρεφόμενη αφενός στο Horeca και αφετέρου στη λιανική έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε μία υπολογίσιμη δύναμη που πλέον έχει μπει “σφήνα” μεταξύ των δύο μεγάλων πολυεθνικών, της Pepsico, που αποτελεί τον αδιαμφισβήτητο ηγέτη της αγοράς με brands όπως Lay’s, Cheetos, Doritos, Ruffles κ.α., και της Coca Cola HBC (Tsakiris Chips).
Κάτι που πλέον είναι φανερό τόσο στα ράφια των σούπερ μάρκετ όπου η Ohonos Snacks τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει περισσότερο χώρο όσο και στις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, όπως καταγράφονται στον ισολογισμό της.
Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Οι προσπάθειές τους θα στραφούν κυρίως στις βαλκανικές χώρες, που μετά την πτώση των κομμουνιστικών καθεστώτων τους πρόσφεραν μεγάλες ευκαιρίες. Ωστόσο, λίγα χρόνια μετά, θα επιστρέψουν και στην Ελλάδα χτίζοντας στη Θεσσαλονίκη μία νέα εταιρεία με την οποία θα ξεκινήσουν και πάλι απ’ το μηδέν. Η American Snacks όπως πρωτο ονομάστηκε, έγινε τελικά Ohonos Snacks, ακολουθώντας μία συνεπή ανοδική πορεία μέσω του νέου μπραντ της, Jumbo. Και στρεφόμενη αφενός στο Horeca και αφετέρου στη λιανική έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε μία υπολογίσιμη δύναμη που πλέον έχει μπει “σφήνα” μεταξύ των δύο μεγάλων πολυεθνικών, της Pepsico, που αποτελεί τον αδιαμφισβήτητο ηγέτη της αγοράς με brands όπως Lay’s, Cheetos, Doritos, Ruffles κ.α., και της Coca Cola HBC (Tsakiris Chips).
Κάτι που πλέον είναι φανερό τόσο στα ράφια των σούπερ μάρκετ όπου η Ohonos Snacks τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει περισσότερο χώρο όσο και στις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, όπως καταγράφονται στον ισολογισμό της.
Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα