Νικήτας Ποθουλάκης: Οι νέες επενδύσεις και το μέλλον της Μπάρμπα Στάθης
Νικήτας Ποθουλάκης: Οι νέες επενδύσεις και το μέλλον της Μπάρμπα Στάθης
Τα προϊόντα της εταιρείας βρίσκονται στα περισσότερα ελληνικά σπίτια, με το όνομά της να είναι στο top 5 των πιο αναγνωρίσιμων ετικετών στη χώρα, συμπεριλαμβανομένων των πολυεθνικών
Οταν το μακρινό 1969 ο καπνέμπορος Γιάννης Μιχαηλίδης ξεκινούσε την Μπάρμπα Στάθης στη Θεσσαλονίκη πολλοί τον αποκαλούσαν τρελό. Η κατάψυξη και το φρέσκο λαχανικό ήταν δύο έννοιες ασύμβατες εκείνη την εποχή. Κι όμως, σήμερα, 55 χρόνια μετά, το όνομα της εταιρείας που στο μεταξύ είχε τη δική της ενδιαφέρουσα διαδρομή, αρχικά με την είσοδό της στο Χ.Α., έπειτα με την εξαγορά της από τη ΔΕΛΤΑ και τελικά ως μέλος του ομίλου Vivartia, τα προϊόντα Μπάρμπα Στάθης βρίσκονται στα περισσότερα σπίτια, με το όνομα της εταιρείας να είναι στο top 5 των πιο αναγνωρίσιμων ετικετών στη χώρα, συμπεριλαμβανομένων των πολυεθνικών.
Και αυτό καταφέρνοντας να δαμάσει τα κύματα της αλλαγής στον σύγχρονο τρόπο ζωής που απαιτούσε όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο στην κουζίνα για την προετοιμασία γευμάτων αλλά με τη μεγαλύτερη δυνατή ποιότητα και γευστικότητα. Γι’ αυτό και σήμερα η εταιρεία έχει καταφέρει να επικρατήσει με διαφορά έναντι του ανταγωνισμού ελέγχοντας σχεδόν τη μισή αγορά σε κάθε κατηγορία προϊόντων που παράγει: είτε πρόκειται για τα κατεψυγμένα λαχανικά, είτε για τις έτοιμες συνταγές. Ακόμα και στα plant-based προϊόντα, όπου εισήλθε η Μπάρμπα Στάθης προ έτους, κατάφερε να εκτοπίσει γνωστές πολυεθνικές του χώρου στην ελληνική αγορά.
Οπως λέει στο «business stories» ο άνθρωπος που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο τιμόνι της γνωστής εταιρείας, ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Νικήτας Ποθουλάκης, ο τελευταίος κλάδος είναι και ο πιο υποσχόμενος, ίσως και αναγκαστικά, αφού η κλιματική κρίση κάποια στιγμή θα θέσει ζήτημα επάρκειας τροφίμων στον κόσμο. Και αυτό δεν είναι κάτι πολύ μακροπρόθεσμο.
«Οι στρεμματικές αποδόσεις όλων των καλλιεργειών που υποστηρίζουμε στο δίκτυο των συνεργαζόμενων παραγωγών μας φέτος ήταν μειωμένες από 15% έως 30%. Και αυτό όχι τόσο από την έλλειψη νερού, τέτοιο ζήτημα οι παραγωγοί μας δεν αντιμετωπίζουν ακόμα. Ηταν λόγω της παρατεταμένης υψηλής θερμοκρασίας. Και αυτό, νομίζω, λέει πολλά για το πώς θα εξελίσσονται τα πράγματα πλέον».
Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Και αυτό καταφέρνοντας να δαμάσει τα κύματα της αλλαγής στον σύγχρονο τρόπο ζωής που απαιτούσε όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο στην κουζίνα για την προετοιμασία γευμάτων αλλά με τη μεγαλύτερη δυνατή ποιότητα και γευστικότητα. Γι’ αυτό και σήμερα η εταιρεία έχει καταφέρει να επικρατήσει με διαφορά έναντι του ανταγωνισμού ελέγχοντας σχεδόν τη μισή αγορά σε κάθε κατηγορία προϊόντων που παράγει: είτε πρόκειται για τα κατεψυγμένα λαχανικά, είτε για τις έτοιμες συνταγές. Ακόμα και στα plant-based προϊόντα, όπου εισήλθε η Μπάρμπα Στάθης προ έτους, κατάφερε να εκτοπίσει γνωστές πολυεθνικές του χώρου στην ελληνική αγορά.
Οπως λέει στο «business stories» ο άνθρωπος που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο τιμόνι της γνωστής εταιρείας, ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Νικήτας Ποθουλάκης, ο τελευταίος κλάδος είναι και ο πιο υποσχόμενος, ίσως και αναγκαστικά, αφού η κλιματική κρίση κάποια στιγμή θα θέσει ζήτημα επάρκειας τροφίμων στον κόσμο. Και αυτό δεν είναι κάτι πολύ μακροπρόθεσμο.
«Οι στρεμματικές αποδόσεις όλων των καλλιεργειών που υποστηρίζουμε στο δίκτυο των συνεργαζόμενων παραγωγών μας φέτος ήταν μειωμένες από 15% έως 30%. Και αυτό όχι τόσο από την έλλειψη νερού, τέτοιο ζήτημα οι παραγωγοί μας δεν αντιμετωπίζουν ακόμα. Ηταν λόγω της παρατεταμένης υψηλής θερμοκρασίας. Και αυτό, νομίζω, λέει πολλά για το πώς θα εξελίσσονται τα πράγματα πλέον».
Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα