Πώς ένα ξενοδοχειακό brand στην Ιο έγινε παράδειγμα βιωσιμότητας και αειφορίας

Πώς ένα ξενοδοχειακό brand στην Ιο έγινε παράδειγμα βιωσιμότητας και αειφορίας

Ο Όμιλος Calilo τηρεί πιστά τη δέσμευσή του για την προστασία του περιβάλλοντος και τον σεβασμό στην τοπική κοινωνία, με στόχο να γίνει καταλύτης θετικής αλλαγής για το τουριστικό προϊόν του νησιού.

Πώς ένα ξενοδοχειακό brand στην Ιο έγινε παράδειγμα βιωσιμότητας και αειφορίας
Sponsored content

Θέλουμε την τουριστική ανάπτυξη και την εξέλιξη, μπορούν όμως να επιτευχθούν με σεβασμό στις τοπικές κοινωνίες και το περιβάλλον; Η αλήθεια είναι ότι πλέον, όλο και περισσότερες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται ότι για να υπάρξει σταθερή πορεία όχι μόνο στο παρόν αλλά και στο μέλλον, θα πρέπει να εστιάσουν στην προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα. Υπάρχουν όμως και ορισμένα ξενοδοχειακά brands που αφιερώνονται σε αυτόν τον σκοπό, αφομοιώνοντας την κοινωνική και περιβαλλοντική υπευθυνότητα, με τρόπο ουσιαστικό και έμπρακτο, όπως είναι ο Όμιλος Calilo που δραστηριοποιείται στο νησί της Ίου. Μάλιστα, πρόκειται για μια μοναδική και άκρως εντυπωσιακή περίπτωση, καθώς έχει επιλέξει να αυτοπεριορίσει την επενδυτική του δραστηριότητα.

Αυτό οφείλεται στην αγάπη της οικογένειας Μιχαλόπουλου, η οποία βρίσκεται πίσω από το brand, για την Ίο και τον σεβασμό προς την τοπική κοινωνία, γεγονός που αντανακλάται στο σύνολο των δραστηριοτήτων της. Η βαθιά ανθρωποκεντρική και περιβαλλοντική φιλοσοφία του Ομίλου έχει γίνει ένας ισχυρός συνδετικός κρίκος ανάμεσα στο Calilo και τους ανθρώπους του νησιού που θέλουν να μείνει αναλλοίωτη η ιδιαίτερη φυσική ομορφιά του τόπου τους.


Διαβάστε περισσότερα στο  www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης