Γιάννης Καντώρος (Interamerican) στο newmoney: Ενεργό το ενδιαφέρον μας και για άλλες εξαγορές στο χώρο της οδικής βοήθειας
Γιάννης Καντώρος (Interamerican) στο newmoney: Ενεργό το ενδιαφέρον μας και για άλλες εξαγορές στο χώρο της οδικής βοήθειας
Πως η Interamerican έφθασε στο deal για την Europ Assistance και τι αυτό θα της προσδώσει – Γιατί η συγκέντρωση της αγοράς είναι μονόδρομος
Το ενδιαφέρον της Interamerican για την εξαγορά εταιρειών παροχής οδικής βοήθειας δεν περιορίζεται μόνο στην Europ Assistance. Οπως λέει στο newmoney ο διευθύνων σύμβουλος της Interamerican κ. Γιάννης Καντώρος, σε μια αγορά που φαίνεται ότι θα συγκεντρωθεί λόγω των έντονων πιέσεων που δέχεται σε πολλά επίπεδα, η ασφαλιστική εταιρεία ενδιαφέρεται να προβεί και σε επόμενα βήματα έχοντας λάβει τη στρατηγική απόφαση να ενισχύσει τον ηγετικό ρόλο που σήμερα κατέχει.
Όπως εξηγεί το μεγάλο κίνητρο για τη συμφωνία εξαγοράς της Europ Assistance ήταν περισσότερο οι υποδομές και το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτει και λιγότερο το εμπορικό κομμάτι. «Οι υποδομές είναι πολύτιμες. Ενα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλες οι εταιρείες παροχής οδικής βοήθειας στην Ευρώπη και στην Ελλάδα είναι η έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού για να κάνει αυτή τη δουλειά. Οπότε ήταν για μας μεγάλη ευκαιρία γιατί θεωρούμε ότι αποκτώντας ιδιόκτητη υποδομή, θα έχουμε τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας καλύτερα. Διότι με την η έλλειψη οδηγών, με τις μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση των ειδικών φορτηγών, ρυμουλκών κοκ, και με το γεγονός ότι έχουν χειροτερεύσει πάρα πολύ οι συνθήκες κυκλοφορίας δεν μπορείς πλέον να εξυπηρετήσεις με τα ίδια Μέσα έγκαιρα τους πελάτες σου. Οταν πχ είναι ‘κολλημένος’ ο Κηφισός και το κέντρο και μείνει κάποιος με το όχημα του, δεν κάνεις πλέον την ίδια ώρα για την παροχή βοήθειας όσο έκανες πριν 3-4 χρόνια. Εκεί λοιπόν οι λύσεις είναι δύο για μία εταιρεία: είτε θα μείνεις όπως είσαι και θα πεις στους πελάτες σου ότι εγώ πλέον δεν μπορώ να εξυπηρετώ σε 40 λεπτά αλλά σε 2 ώρες, πράγμα όμως που αρχίζει να χτυπάει στην εικόνα της εταιρείας σου, είτε θα αναγκαστείς να κάνεις μεγαλύτερες επενδύσεις σε προσωπικό και Μέσα για να μπορείς να ανταπεξέλθεις. Ελα όμως που τους τελευταίους δεν μπορείς να τους βρεις εύκολα! Οπότε για εμάς ήταν ευκαιρία να κάνουμε αυτή την εξαγορά. Βρήκαμε εκπαιδευμένο προσωπικό, βρήκαμε οχήματα άρα η λογική ήταν να κάνουμε αυτό το βήμα για να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους ασφαλισμένους μας γνωρίζοντας ότι αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο να το κάνεις οργανικά», σημειώνει ο κ. Καντώρος.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Όπως εξηγεί το μεγάλο κίνητρο για τη συμφωνία εξαγοράς της Europ Assistance ήταν περισσότερο οι υποδομές και το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτει και λιγότερο το εμπορικό κομμάτι. «Οι υποδομές είναι πολύτιμες. Ενα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλες οι εταιρείες παροχής οδικής βοήθειας στην Ευρώπη και στην Ελλάδα είναι η έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού για να κάνει αυτή τη δουλειά. Οπότε ήταν για μας μεγάλη ευκαιρία γιατί θεωρούμε ότι αποκτώντας ιδιόκτητη υποδομή, θα έχουμε τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας καλύτερα. Διότι με την η έλλειψη οδηγών, με τις μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση των ειδικών φορτηγών, ρυμουλκών κοκ, και με το γεγονός ότι έχουν χειροτερεύσει πάρα πολύ οι συνθήκες κυκλοφορίας δεν μπορείς πλέον να εξυπηρετήσεις με τα ίδια Μέσα έγκαιρα τους πελάτες σου. Οταν πχ είναι ‘κολλημένος’ ο Κηφισός και το κέντρο και μείνει κάποιος με το όχημα του, δεν κάνεις πλέον την ίδια ώρα για την παροχή βοήθειας όσο έκανες πριν 3-4 χρόνια. Εκεί λοιπόν οι λύσεις είναι δύο για μία εταιρεία: είτε θα μείνεις όπως είσαι και θα πεις στους πελάτες σου ότι εγώ πλέον δεν μπορώ να εξυπηρετώ σε 40 λεπτά αλλά σε 2 ώρες, πράγμα όμως που αρχίζει να χτυπάει στην εικόνα της εταιρείας σου, είτε θα αναγκαστείς να κάνεις μεγαλύτερες επενδύσεις σε προσωπικό και Μέσα για να μπορείς να ανταπεξέλθεις. Ελα όμως που τους τελευταίους δεν μπορείς να τους βρεις εύκολα! Οπότε για εμάς ήταν ευκαιρία να κάνουμε αυτή την εξαγορά. Βρήκαμε εκπαιδευμένο προσωπικό, βρήκαμε οχήματα άρα η λογική ήταν να κάνουμε αυτό το βήμα για να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους ασφαλισμένους μας γνωρίζοντας ότι αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο να το κάνεις οργανικά», σημειώνει ο κ. Καντώρος.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα