Γιατί ο Καραμολέγκος το …ρίχνει στις μπάρες

Τι έσπρωξε τον αρτοβιομήχανο να εξαγοράσει το 60% της Nutree - Το νέο εργοστάσιο και τα στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης

Η διαρκής επέκταση σε νέα προϊόντα και κατηγορίες αποτελεί πάγια στρατηγική του Μανώλη Καραμολέγκου τα τελευταία χρόνια. Μέχρι χθες όλες οι κινήσεις του είχαν γίνει στον ευρύτερο χώρο των προϊόντων αρτοποιίας. Πλέον λαμβάνοντας μία στρατηγική απόφαση, μπαίνει δυναμικά σε έναν διαφορετικό χώρο, που αφορά τις μπάρες δημητριακών και πρωτεϊνης. Μία αγορά ταχέως αναπτυσσόμενη που παγκοσμίως υπολογίζεται από διάφορες έρευνες ότι έχει φθάσει ήδη τα 20 δισ δολ. και η οποία έχει λάβει σημαντική ώθηση και στην ελληνική αγορά με όλους τους μεγάλους “παίκτες” των τροφίμων να σπεύδουν να πάρουν θέση ενώ ξεπηδούν και πολλές μικρές εταιρείες με χαρακτηριστικά startups.

Η είσοδος αυτή γίνεται με την εξαγορά του 60% μίας τέτοιας εταιρείας, μίας startup στο χώρο των τροφίμων, της Nutree. Πρόκειται για το επιχειρηματικό δημιούργημα των κ.κ. Αναστάση Στοφόρου και Φαίδωνα Μίχου το οποίο στα περίπου έξι χρόνια ύπαρξης του έχει καταφέρει με επίκεντρο το παραγωγικό εργαστήριο της στη Βάρη να “χτίσει” μία αξιοσημείωτη παρουσία στην ελληνική αγορά προτάσσοντας μια ευρεία γκάμα από μπάρες ενέργειας/πρωτεΐνης και βιολογικά παιδικά σνακ, τα οποία έχει τοποθετήσει σε περίπου 600 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και Κύπρο, όπως το Βιολογικό Χωριό και τα σούπερ μάρκετ Θανόπουλος.

Διαβάστε περισσότερα: https://www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr