Skroutz: Προσφυγή κατά της Meta για την καταπολέμηση ψεύτικων διαφημίσεων και κατάχρησης εμπορικών σημάτων
Skroutz: Προσφυγή κατά της Meta για την καταπολέμηση ψεύτικων διαφημίσεων και κατάχρησης εμπορικών σημάτων
Μη εξουσιοδοτημένες σελίδες σε Facebook και Instagram χρησιμοποιούν το λογότυπο της Skroutz για να προβάλλουν ψεύτικες διαφημίσεις, όπως προσφορές για «απαράδοτα κουτιά» και πανάκριβα προϊόντα που πωλούνται έναντι μόλις 2 ευρώ
Η Skroutz, πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, προχωρά σε περαιτέρω νομικές ενέργειες κατά της Meta Platforms, ως απάντηση στη συνεχιζόμενη κατάχρηση του εμπορικού της σήματος και λογοτύπου στο Facebook και το Instagram.
Εδώ και σχεδόν έναν χρόνο, μη εξουσιοδοτημένες σελίδες στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν το λογότυπο της Skroutz για να προβάλλουν ψεύτικες διαφημίσεις, όπως προσφορές για «απαράδοτα κουτιά» και πανάκριβα προϊόντα που πωλούνται έναντι μόλις 2 ευρώ.
Το φαινόμενο αυτό δεν περιορίζεται μόνο στη Skroutz αλλά επηρεάζει καθημερινά δεκάδες brands, προκαλώντας ζημιά στους καταναλωτές και πλήττοντας την αξιοπιστία των επιχειρήσεων. Από την πρώτη στιγμή, η νομική ομάδα της Skroutz ακολούθησε τη διαδικασία αναφορών που –υποχρεωτικά– έχει θεσπίσει η Meta, προκειμένου να αντιμετωπίσει και να εξαλείψει αυτό το πρόβλημα. Ωστόσο, η ανταπόκριση της Meta ήταν ανεπαρκής, περιοριζόμενη αποκλειστικά σε αντιδραστικά μέτρα, όπως η διαγραφή σελίδων κατόπιν αναφοράς από τις θιγόμενες εταιρείες, μια διαδικασία που έχει αποδειχθεί αναποτελεσματική.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Παύλος και Νικόλαος κατέθεσαν αίτηση για ιθαγένεια στο Ληξιαρχείο Αθηνών - «Ντε Γκρες» το επώνυμο που διάλεξαν
Ο άγνωστος Καραλής: Τα μπουζούκια στα 17 με τον Τσιτσιπά, η αγάπη για Χατζή-Μαρινέλλα, το σόι στην Ουγκάντα και τα δάκρυα του πατέρα του
Ένοχος για όλες τις κατηγορίες σε βάρος του ο Ντομινίκ Πελικό
Εδώ και σχεδόν έναν χρόνο, μη εξουσιοδοτημένες σελίδες στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν το λογότυπο της Skroutz για να προβάλλουν ψεύτικες διαφημίσεις, όπως προσφορές για «απαράδοτα κουτιά» και πανάκριβα προϊόντα που πωλούνται έναντι μόλις 2 ευρώ.
Το φαινόμενο αυτό δεν περιορίζεται μόνο στη Skroutz αλλά επηρεάζει καθημερινά δεκάδες brands, προκαλώντας ζημιά στους καταναλωτές και πλήττοντας την αξιοπιστία των επιχειρήσεων. Από την πρώτη στιγμή, η νομική ομάδα της Skroutz ακολούθησε τη διαδικασία αναφορών που –υποχρεωτικά– έχει θεσπίσει η Meta, προκειμένου να αντιμετωπίσει και να εξαλείψει αυτό το πρόβλημα. Ωστόσο, η ανταπόκριση της Meta ήταν ανεπαρκής, περιοριζόμενη αποκλειστικά σε αντιδραστικά μέτρα, όπως η διαγραφή σελίδων κατόπιν αναφοράς από τις θιγόμενες εταιρείες, μια διαδικασία που έχει αποδειχθεί αναποτελεσματική.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Παύλος και Νικόλαος κατέθεσαν αίτηση για ιθαγένεια στο Ληξιαρχείο Αθηνών - «Ντε Γκρες» το επώνυμο που διάλεξαν
Ο άγνωστος Καραλής: Τα μπουζούκια στα 17 με τον Τσιτσιπά, η αγάπη για Χατζή-Μαρινέλλα, το σόι στην Ουγκάντα και τα δάκρυα του πατέρα του
Ένοχος για όλες τις κατηγορίες σε βάρος του ο Ντομινίκ Πελικό
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα