Μίλτος Συντάκης (Swiftair Hellas): Η μοναδική αεροπορική εταιρεία cargo στην Ελλάδα
25.12.2024
09:02
Με συμβόλαια με τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες ταχυμεταφορών, η εταιρεία σήμερα διαθέτει έναν στόλο 8 αεροσκαφών συνδέοντας όχι μόνο ελληνικά αεροδρόμια, αλλά έχοντας επεκταθεί και στα Βαλκάνια
Οταν στα τέλη της δεκαετίας του ’90 ο κ. Σαλβαδόρ Μορένο, ο ιδιοκτήτης της ισπανικής εταιρείας cargo Swiftair, εκμεταλλευόταν την απελευθέρωση των αερομεταφορών εντός της ευρωπαϊκής επικράτειας κάνοντας το πρώτο δειλό επιχειρηματικό άνοιγμα στο εξωτερικό, και συγκεκριμένα στη χώρα μας, λίγοι ήταν αυτοί που πίστεψαν στο επιχειρηματικό ρίσκο.
Σήμερα η Swiftair έχει εξελιχθεί σε μία από τις υπολογίσιμες δυνάμεις cargo στην Ευρώπη με έναν στόλο 100 αεροσκαφών και η ελληνική θυγατρική της, η πρώτη που είχε συστήσει στο εξωτερικό το μακρινό 2000, είναι η μόνη ηγέτιδα δύναμη μετά το μεγάλο ξεκαθάρισμα που έγινε στον κλάδο μέσα στην κρίση. Με συμβόλαια με τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες ταχυμεταφορών, η εταιρεία σήμερα διαθέτει έναν στόλο 8 αεροσκαφών συνδέοντας όχι μόνο ελληνικά αεροδρόμια, αλλά έχοντας επεκταθεί και στα Βαλκάνια.
«Είμαστε από την πρώτη μέρα λειτουργίας του ΔΑΑ», λέει ο κ. Μίλτος Συντάκης, ο άνθρωπος που από το 2002 κρατά τα πηδάλια της Swiftair Hellas, όπως έχει μετονομαστεί εδώ και χρόνια η άλλοτε Mediterranean Air Freight. Ξεκινώντας μόλις με ένα αεροσκάφος Fairchild Metro IIΙ με δυνατότητα μεταφοράς δύο τόνων, ο ίδιος κατάφερε σήμερα όχι μόνο να διατηρήσει στην επιφάνεια την Swiftair Hellas σε μια αγορά που κάθε μεγάλο σφάλμα μπορεί να σε θέσει αυτόματα εκτός, αλλά να την αναπτύξει φτάνοντας σήμερα σε στόλο τα 8 αεροσκάφη (3 Fairchild Metro III και 5 Embraer 120F), τα οποία πετούν καθημερινά μεταφέροντας από αλληλογραφία και δέματα μέχρι και επικίνδυνα υλικά, με βάση την πιστοποίηση της εταιρείας, όπως ραδιενεργά φάρμακα, πυρομαχικά, αλλά και ό,τι άλλο μπορεί να ζητηθεί και πρέπει να παραδοθεί άμεσα δημιουργώντας γέφυρα μεταξύ των νησιών μας και της ηπειρωτικής Ελλάδας ή ακόμα και του εξωτερικού.
Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Σήμερα η Swiftair έχει εξελιχθεί σε μία από τις υπολογίσιμες δυνάμεις cargo στην Ευρώπη με έναν στόλο 100 αεροσκαφών και η ελληνική θυγατρική της, η πρώτη που είχε συστήσει στο εξωτερικό το μακρινό 2000, είναι η μόνη ηγέτιδα δύναμη μετά το μεγάλο ξεκαθάρισμα που έγινε στον κλάδο μέσα στην κρίση. Με συμβόλαια με τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες ταχυμεταφορών, η εταιρεία σήμερα διαθέτει έναν στόλο 8 αεροσκαφών συνδέοντας όχι μόνο ελληνικά αεροδρόμια, αλλά έχοντας επεκταθεί και στα Βαλκάνια.
«Είμαστε από την πρώτη μέρα λειτουργίας του ΔΑΑ», λέει ο κ. Μίλτος Συντάκης, ο άνθρωπος που από το 2002 κρατά τα πηδάλια της Swiftair Hellas, όπως έχει μετονομαστεί εδώ και χρόνια η άλλοτε Mediterranean Air Freight. Ξεκινώντας μόλις με ένα αεροσκάφος Fairchild Metro IIΙ με δυνατότητα μεταφοράς δύο τόνων, ο ίδιος κατάφερε σήμερα όχι μόνο να διατηρήσει στην επιφάνεια την Swiftair Hellas σε μια αγορά που κάθε μεγάλο σφάλμα μπορεί να σε θέσει αυτόματα εκτός, αλλά να την αναπτύξει φτάνοντας σήμερα σε στόλο τα 8 αεροσκάφη (3 Fairchild Metro III και 5 Embraer 120F), τα οποία πετούν καθημερινά μεταφέροντας από αλληλογραφία και δέματα μέχρι και επικίνδυνα υλικά, με βάση την πιστοποίηση της εταιρείας, όπως ραδιενεργά φάρμακα, πυρομαχικά, αλλά και ό,τι άλλο μπορεί να ζητηθεί και πρέπει να παραδοθεί άμεσα δημιουργώντας γέφυρα μεταξύ των νησιών μας και της ηπειρωτικής Ελλάδας ή ακόμα και του εξωτερικού.
Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr