Google : Κατέρρευσε η συμφωνία με την Yahoo!
Η συμμαχία που δεν τελεσφόρησε ποτέ!
Ο λόγος για την στρατηγική συμφωνία στον τομέα της από κοινού διαχείρισης των ιντερνετικών διαφημίσεων των δύο εταιριών κολοσσών του Διαδικτύου, της Google Inc., πρώτης σε απορρόφηση και πώληση on line διαφημιστικών σποτ εταιρίας παγκοσμίως και της μεγάλης ανταγωνίστριά της Yahoo! Inc., η οποία τελικώς ακυρώθηκε μετά την διαφαινόμενη μη έγκρισή της από τα αρμόδια αντιμονοπωλιακά όργανα τ
Η συμμαχία που δεν τελεσφόρησε ποτέ!
Ο λόγος για την στρατηγική συμφωνία στον τομέα της από κοινού διαχείρισης των ιντερνετικών διαφημίσεων των δύο εταιριών κολοσσών του Διαδικτύου, της Google Inc., πρώτης σε απορρόφηση και πώληση on line διαφημιστικών σποτ εταιρίας παγκοσμίως και της μεγάλης ανταγωνίστριά της Yahoo! Inc., η οποία τελικώς ακυρώθηκε μετά την διαφαινόμενη μη έγκρισή της από τα αρμόδια αντιμονοπωλιακά όργανα των ΗΠΑ.
Την απόφαση ανακοίνωσε ο επικεφαλής της νομικής υπηρεσίας της Google, David Drummond.
Η περί ης ο λόγος συμφωνία, η οποία είχε ανακοινωθεί αμέσως μετά την άρνηση της Yahoo να ενδώσει στην πρόταση εξαγοράς της από την Microsoft Corp., είχε προκαλέσει την έντονη αντίδραση αρκετών αναλυτών, των ίδιων των υπευθύνων του αντιμονοπωλιακού οργάνου των ΗΠΑ και φυσικά της Microsoft, στελέχη της οποίας μιλούσαν για γιγάντωση της Google μέσω της συμμαχίας της με την δεύτερη – παγκοσμίως – σε επισκεψιμότητα και υποδοχή on line διαφημίσεων, Yahoo.
Μετά την εξέλιξη αυτή η μεν Google φαίνεται να αποφεύγει μια κατά μέτωπον επίθεση με τα κρατικά εποπτικά όργανα αλλά και τις ανταγωνίστριές της εταιρίες και ενδεχομένως μια χρονοβόρα – και κοστοβόρα – δικαστική διαμάχη. Σε κάθε περίπτωση παραμένει ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της αγοράς διαδικτυακών διαφημίσεων, μιας αγοράς που αποτιμάται σε τουλάχιστον 26 δις δολάρια ετησίως.
Εκείνη που μοιάζει να έχει και πάλι πρόβλημα είναι η Yahoo η οποία προσέβλεπε σε αυτή τη συμφωνία για να γεμίσει τα ταμεία της με τουλάχιστον 800 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Τώρα πλέον ο διευθύνων σύμβουλος Jerry Yang καλείται να βρει από την αγορά αυτό – ή παραπλήσιο – ποσό, προκειμένου να ενισχύσει την κεφαλαιαική βάση της εταιρίας και να αποφύγει μια ενδεχόμενη – αρκετά πιθανή για την ακρίβεια – νέα προσπάθεια εξαγοράς της Yahoo!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr