Οκτώβριος: Τις 3.915 έφτασαν οι καταναλωτικές καταγγελίες

Σε περιόδους κρίσης, είναι λογικό να ενισχύεται το κύμα καταγγελιών κατά επιχειρήσεων και συγκεκριμένων κλάδων για μια σειρά από αθέμιτες πρακτικές. Κάπως έτσι, τις 3.915 έχουν φτάσει οι καταγγελίες - ερωτήσεις καταναλωτών κατά τον Οκτώβρη προς τη γραμμή 1520 που έχει εγκαινιάσει το υπουργείο Ανάπτυξης. Πρόκειται για καταγγελίες πολιτών που κατά κύριο λόγο αφορούν σε προβλήματα στην τηλεφωνία (κυρίως προς τους παρόχο

Σε περιόδους κρίσης, είναι λογικό να ενισχύεται το κύμα καταγγελιών κατά επιχειρήσεων και συγκεκριμένων κλάδων για μια σειρά από αθέμιτες πρακτικές. Κάπως έτσι, τις 3.915 έχουν φτάσει οι καταγγελίες - ερωτήσεις καταναλωτών κατά τον Οκτώβρη προς τη γραμμή 1520 που έχει εγκαινιάσει το υπουργείο Ανάπτυξης. Πρόκειται για καταγγελίες πολιτών που κατά κύριο λόγο αφορούν σε προβλήματα στην τηλεφωνία (κυρίως προς τους παρόχους σταθερής τηλεφωνίας) και που φτάνουν τις 114 κλήσεις, σειρά ελαττωματικών μη ασφαλών προϊόντων (90 κλήσεις), τρόφιμα και αλκοολούχα (51 κλήσεις) και άλλα. Εντύπωση επίσης προκαλεί ο χαμηλός ρυθμός καταγγελιών για τις τιμές και τις πρακτικές που εφαρμόζονται στα καύσιμα (μόλις 35 υπήρξαν οι καταγγελίες) καθώς και σε ό,τι αφορά τον κλάδο του αυτοκινήτου (κυρίως τα σέρβις), αφού οι καταγγελίες ήταν μόλις 5.

Την ίδια στιγμή, φορείς της αγοράς κατανοώντας τα προβλήματα που δημιουργούνται στην αγορά από την κρίση, ετοιμάζουν μια σειρά παρεμβάσεων όπως ημερίδες και συνέδρια για τον τρόπο που καταναλώνουμε και την ανάγκη αναθεώρησης των μέχρι σήμερα πρακτικών μας. Ηδη την επόμενη εβδομάδα ο Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανικών Επώνυμων Προϊόντων θα πραγματοποιήσει ημερίδα για τα προϊόντα που διακινούνται στην αγορά, ενώ και το υπουργείο Ανάπτυξης θα υλοποιήσει ημερίδα για την ανάγκη πάταξης φαινομένων υπερκαταναλωτισμού.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr