ΥΠΑΝ: Πολιτική «καλοπιάσματος» των καταναλωτικών οργανώσεων

Το χαρτί των καταναλωτών και της ευαισθητοποίησής αυτών παίζει η Κυβέρνηση, επιλέγοντας μια συντονισμένη προσπάθεια κατευνασμού των αντιδράσεων για τη δύσκολη καθημερινότητα.

Κάπως έτσι το υπουργείο Ανάπτυξης έχει αποφασίσει να προωθήσει μια σειρά ημερίδων κι επαφών με τη «βάση», καθώς και την ενεργοποίηση ακόμα περισσότερο του συστήματος καταγγελιών μέσω της ειδικής γραμμής που υπάρχει.

Την ίδια στιγμή, κι ενώ

Το χαρτί των καταναλωτών και της ευαισθητοποίησής αυτών παίζει η Κυβέρνηση, επιλέγοντας μια συντονισμένη προσπάθεια κατευνασμού των αντιδράσεων για τη δύσκολη καθημερινότητα.

Κάπως έτσι το υπουργείο Ανάπτυξης έχει αποφασίσει να προωθήσει μια σειρά ημερίδων κι επαφών με τη «βάση», καθώς και την ενεργοποίηση ακόμα περισσότερο του συστήματος καταγγελιών μέσω της ειδικής γραμμής που υπάρχει.

Την ίδια στιγμή, κι ενώ πάγια διάθεση της ηγεσίας του υπουργείου ήταν η πολιτική ρήξεων με τις υπάρχουσες καταναλωτικές οργανώσεις, σύμφωνα με πηγές του protothema.gr ήδη υπό συζήτηση βρίσκεται σχέδιο χρηματοδότησης αυτών.

Στόχος η μείωση των κραδασμών

Ουσιαστικός κυβερνητικός στόχος θα είναι να μειωθούν οι κραδασμοί από τη σφοδρή κριτική των τελευταίων η οποία με το πέρασμα του χρόνου γίνεται ακόμα μεγαλύτερη.

Παρά ταύτα, εκπρόσωποι των καταναλωτικών οργανώσεων στέλνουν μήνυμα πως δεν θα καταθέσουν τα όπλα παρά τη διάθεση διαλόγου μαζί τους από τη γενική γραμματεία καταναλωτή.

Κι αυτό διότι θεωρούν πως η ακολουθούμενη πολιτική εκ μέρους της ηγεσίας του ΥΠΑΝ τόσο τώρα όσο και στο σύνολο της πενταετούς διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας υπήρξε αρνητική και επέφερε πλήγματα εναντίον τους.

 

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr