Αegean Airlines: Στα 166,8 εκατ. ευρώ τα ρευστά διαθέσιμα
28.03.2012
18:38
Στα 166,8 εκατ. ευρώ ανήλθε το ρευστό διαθέσιμο στην Aegean Airlnes το 2011, καθώς, παρά το τελικό ζημιογόνο αποτέλεσμα, οι ταμειακές ροές ήταν βελτιωμένες.
Στα 166,8 εκατ. ευρώ ανήλθε το ρευστό διαθέσιμο στην Aegean Airlnes το 2011, καθώς, παρά το τελικό ζημιογόνο αποτέλεσμα, οι ταμειακές ροές ήταν βελτιωμένες.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 13% στα 668 εκατ. ευρώ, λόγω της επέκτασης του διεθνούς δικτύου και την κατά 15% αύξηση της επιβατικής κίνησης εξωτερικού, με την εταιρεία να δραστηριοποιείται σε 102 διεθνή δρομολόγια, γεγονός που αντιστάθμισε, σε ό,τι αφορά την πορεία του κύκλου εργασιών, τη σημαντική κάμψη της ζήτησης στην εσωτερική αγορά.
Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους €27,2 εκατ. από ζημιές ύψους €23,3 εκατ. το 2010. Σημειώνεται ότι το καθαρό αποτέλεσμα της χρήσης 2010 είχε επιβαρυνθεί από φόρους ύψους €8 εκατ. λόγω της έκτακτης εφάπαξ εισφοράς κοινωνικής ευθύνης.
Το κόστος καυσίμων και η σημαντική πτώση της ζήτησης από Έλληνες καταναλωτές, τόσο για ταξίδια εσωτερικού αλλά και εξωτερικού, στο σύνολο του έτους και κυρίως κατά το τελευταίο τρίμηνο, ήταν οι κυριότεροι παράγοντες που επιβάρυναν το αποτέλεσμα.
Συγκεκριμένα, το κόστος καυσίμων αυξήθηκε κατά €62 εκατ. σε €184 εκατ., με το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης του κόστους -ήτοι €45 εκατ.- να οφείλεται στην αύξηση της τιμής του πετρελαίου κατά 39%.
Παρά το ζημιογόνο αποτέλεσμα, η Εταιρεία βελτίωσε τις λειτουργικές ταμειακές ροές, επιτρέποντάς της να επενδύσει στην αγορά χρονοθυρίδων (slots) στο Λονδίνο και το Παρίσι. Παράλληλα, διατήρησε υγιή κεφαλαιακή διάρθρωση με τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα να διαμορφώνονται σε €166,8 εκατ.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 13% στα 668 εκατ. ευρώ, λόγω της επέκτασης του διεθνούς δικτύου και την κατά 15% αύξηση της επιβατικής κίνησης εξωτερικού, με την εταιρεία να δραστηριοποιείται σε 102 διεθνή δρομολόγια, γεγονός που αντιστάθμισε, σε ό,τι αφορά την πορεία του κύκλου εργασιών, τη σημαντική κάμψη της ζήτησης στην εσωτερική αγορά.
Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους €27,2 εκατ. από ζημιές ύψους €23,3 εκατ. το 2010. Σημειώνεται ότι το καθαρό αποτέλεσμα της χρήσης 2010 είχε επιβαρυνθεί από φόρους ύψους €8 εκατ. λόγω της έκτακτης εφάπαξ εισφοράς κοινωνικής ευθύνης.
Το κόστος καυσίμων και η σημαντική πτώση της ζήτησης από Έλληνες καταναλωτές, τόσο για ταξίδια εσωτερικού αλλά και εξωτερικού, στο σύνολο του έτους και κυρίως κατά το τελευταίο τρίμηνο, ήταν οι κυριότεροι παράγοντες που επιβάρυναν το αποτέλεσμα.
Συγκεκριμένα, το κόστος καυσίμων αυξήθηκε κατά €62 εκατ. σε €184 εκατ., με το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης του κόστους -ήτοι €45 εκατ.- να οφείλεται στην αύξηση της τιμής του πετρελαίου κατά 39%.
Παρά το ζημιογόνο αποτέλεσμα, η Εταιρεία βελτίωσε τις λειτουργικές ταμειακές ροές, επιτρέποντάς της να επενδύσει στην αγορά χρονοθυρίδων (slots) στο Λονδίνο και το Παρίσι. Παράλληλα, διατήρησε υγιή κεφαλαιακή διάρθρωση με τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα να διαμορφώνονται σε €166,8 εκατ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr