Ιδανική περίοδος για επένδυση στην ναυτιλία
18.05.2012
06:30
Οι εκτιμήσεις για την πορεία των διαλύσεων το 2012 συνεχίζουν να είναι στο 5,2% για τα πλοία ξηρού φορτίου, 3,2% για τα δεξαμενόπλοια και 1,6% για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
Οι εκτιμήσεις για την πορεία των διαλύσεων το 2012 συνεχίζουν να είναι στο 5,2% για τα πλοία ξηρού φορτίου, 3,2% για τα δεξαμενόπλοια και 1,6% για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με κάποιους αναλυτές, ενδεχομένως τα υψηλά ποσοστά των διαλύσεων να τροφοδοτήσουν την όρεξη για νέες παραγγελίες καθώς οι τιμές συνεχίζουν και παραμένουν ακόμη ελκυστικές αλλά με μεγάλες δυσκολίες στην εύρεση χρηματοδότησης.
«Γεγονός πάντως παραμένει ότι ο υψηλός αριθμός διαλύσεων σε συνδυασμό με τις αυξανόμενες τιμές των καυσίμων ανεφοδιασμού των πλοίων (Bunkers) συνεχίζει να δημιουργεί ευκαιρίες για την παραγγελία νέων πλοίων, φιλικών προς το περιβάλλον λόγω σημαντικά χαμηλότερης κατανάλωσης, το οποίο τα καθιστά ιδιαίτερα ανταγωνιστικά και προτιμώμενα από τους ναυλωτές» επισημαίνει ο διεθνής ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundereas SA:
«Λαμβάνοντας υπόψη την κυκλικότητα του κλάδου της ναυτιλίας και της παγκόσμιας οικονομίας, την «απραξία» των ναυπηγείων που συγκρατούν σε χαμηλά επίπεδα τις τιμές των νεότευκτων πλοίων με ελκυστικούς όρους πληρωμής, την επιδίωξη των ναυπηγείων να προσφέρουν νέες τεχνολογίες προς όφελος των πλοιοκτητών ενδεχομένως να διανύουμε την ιδανική περίοδο για επένδυση στην ναυτιλία είτε από υπάρχοντες παραδοσιακές πλοιοκτήτριες εταιρίες είτε από επενδυτικά κεφάλαια τα οποία ανέκαθεν «μαγευόντουσαν» από τη θάλασσα αλλά δεν είχαν τη γνώση πώς να τη χειριστούν προς όφελος τους.
Σύμφωνα με κάποιους αναλυτές, ενδεχομένως τα υψηλά ποσοστά των διαλύσεων να τροφοδοτήσουν την όρεξη για νέες παραγγελίες καθώς οι τιμές συνεχίζουν και παραμένουν ακόμη ελκυστικές αλλά με μεγάλες δυσκολίες στην εύρεση χρηματοδότησης.
«Γεγονός πάντως παραμένει ότι ο υψηλός αριθμός διαλύσεων σε συνδυασμό με τις αυξανόμενες τιμές των καυσίμων ανεφοδιασμού των πλοίων (Bunkers) συνεχίζει να δημιουργεί ευκαιρίες για την παραγγελία νέων πλοίων, φιλικών προς το περιβάλλον λόγω σημαντικά χαμηλότερης κατανάλωσης, το οποίο τα καθιστά ιδιαίτερα ανταγωνιστικά και προτιμώμενα από τους ναυλωτές» επισημαίνει ο διεθνής ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundereas SA:
«Λαμβάνοντας υπόψη την κυκλικότητα του κλάδου της ναυτιλίας και της παγκόσμιας οικονομίας, την «απραξία» των ναυπηγείων που συγκρατούν σε χαμηλά επίπεδα τις τιμές των νεότευκτων πλοίων με ελκυστικούς όρους πληρωμής, την επιδίωξη των ναυπηγείων να προσφέρουν νέες τεχνολογίες προς όφελος των πλοιοκτητών ενδεχομένως να διανύουμε την ιδανική περίοδο για επένδυση στην ναυτιλία είτε από υπάρχοντες παραδοσιακές πλοιοκτήτριες εταιρίες είτε από επενδυτικά κεφάλαια τα οποία ανέκαθεν «μαγευόντουσαν» από τη θάλασσα αλλά δεν είχαν τη γνώση πώς να τη χειριστούν προς όφελος τους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr