«Εμεινε στο δρόμο» η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία

Συνεχίζονται τα μεγάλα προβλήματα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, ενώ σειρά μετά τις ΗΠΑ και τη Γερμανία αυτή τη φορά παίρνει η Μεγάλη Βρετανία. Δεν είναι λίγες λοιπόν οι εταιρείες που προσανατολίζονται ακόμα και στο να δώσουν αναγκαστικές άδειες στο προσωπικό τους μετά τα Χριστούγεννα λόγω της μεγάλης πτώσης των παραγγελιών εξαιτίας της ύφεσης. Ηδη η Ομοσπονδία Αυτοκινητοβιομηχάνων και Εμπόρων της Βρετανίας επιδιώκ

Συνεχίζονται τα μεγάλα προβλήματα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, ενώ σειρά μετά τις ΗΠΑ και τη Γερμανία αυτή τη φορά παίρνει η Μεγάλη Βρετανία. Δεν είναι λίγες λοιπόν οι εταιρείες που προσανατολίζονται ακόμα και στο να δώσουν αναγκαστικές άδειες στο προσωπικό τους μετά τα Χριστούγεννα λόγω της μεγάλης πτώσης των παραγγελιών εξαιτίας της ύφεσης. Ηδη η Ομοσπονδία Αυτοκινητοβιομηχάνων και Εμπόρων της Βρετανίας επιδιώκει νέα συνάντηση με τη βρετανική κυβέρνηση για την εξασφάλιση πακέτου βοήθειας, το οποίο, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Επιχειρήσεων της χώρας λόρδου  Μάντελσον, η κυβέρνηση είναι διατεθειμένη να προσφέρει. Παρά ταύτα, μια δεύτερη πιο ερμηνευτική δήλωση του κ. Μάντελσον πως το κράτος  «δεν έχει μπλοκ με ανοιχτές επιταγές για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας ή άλλων κλάδων», φαίνεται να δυσχεραίνει την κατάσταση.

Πάντως, δεν λείπουν και οι φήμες που θέλουν ως αποτέλεσμα της κρίσης να βάζουν λουκέτο ιστορικές εταιρείες της χώρας, μεταξύ των οποίων και η Jaguar Land Rover, η οποία έχει ζητήσει από την κυβέρνηση να εκπονήσει σχέδιο για τη διάσωσή της, παρότι η ιδιοκτήτρια της, Tata, ετοιμάζεται να δαπανήσει «δεκάδες εκατομμύρια» λίρες για την ενίσχυση των ταμειακών της ροών.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr