Η κρίση πλήττει και τα fast-food
28.06.2012
01:37
Η αξία της εγχώριας αγοράς αλυσίδων εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης, παρουσίασε ανοδικές τάσεις την περίοδο 1992-2008
Η αξία της εγχώριας αγοράς αλυσίδων εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης, παρουσίασε ανοδικές τάσεις την περίοδο 1992-2008, ενώ το 2009 και το 2010 παρουσίασε πτώση κατά 3,9% και 3,7% αντίστοιχα. Το 2011 η εξεταζόμενη αγορά εκτιμάται ότι σημείωσε νέα υποχώρηση (-7%) σε σχέση με το 2010.
Τη μεγαλύτερη συμμετοχή στην αγορά είχαν οι αλυσίδες εστιατορίων με βάση το burger. Ακολούθησε η κατηγορία snack-sandwich, η κατηγορία pizza, η κατηγορία σουβλάκι-ethnic και τέλος η κατηγορία «λοιποί».
Τα παραπάνω προκύπτουν από μελέτη της ICAP για την εγχώρια αγορά Αλυσίδων Εστιατορίων Γρήγορης Εξυπηρέτησης.
Διαβάστε περισσότερα στο capital.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr