Η κρίση «χτύπησε» και τις αερομεταφορές!
25.08.2012
10:52
Η υψηλή αξία των καυσίμων στη χώρα και η διάχυτη ανασφάλεια για την οικονομία της ευρωζώνης στρέφει τις περισσότερες εταιρείες προς πιο συμφέρουσες - συντηρητικές επιλογές, με αποτέλεσμα η συχνότητα δρομολογίων προς την Αθήνα να ελαττώνεται όλο και πιο πολύ.
Η κρίση «χτύπησε» και τις αερομεταφορές! Η υψηλή αξία των καυσίμων στη χώρα και η διάχυτη ανασφάλεια για την οικονομία της ευρωζώνης στρέφει τις περισσότερες εταιρείες προς πιο συμφέρουσες - συντηρητικές επιλογές, με αποτέλεσμα η συχνότητα δρομολογίων προς την Αθήνα να ελαττώνεται όλο και πιο πολύ.
Η πρώτη εικόνα του χειμερινών πτητικών προγραμμάτων, που έχουν «φορτωθεί» στα συστήματα κρατήσεων, δείχνουν όντως ελαττωμένες συχνότητες προς την Αθήνα, από την οποία, παράλληλα, έχουν ήδη σχεδιάσει την αποχώρησή τους μία σειρά από εταιρείες. AIR FRANCE - KLM - LUFTHANSA και SWISS έχουν ήδη εκφράσει την τάση να μειώσουν μέρος των δρομολογίων τους προς την Αθήνα.
Στο παιχνίδι θα μπει από το χειμώνα και η Θεσσαλονίκη, η οποία θα αποκοπεί από σημαντικούς, παραδοσιακούς προορισμούς.
Αυξομειώσεις και από την AEGEAN AIRLINES
Σε σύγκριση με περσινή χειμερινή σεζόν, η AEGEAN μειώνει τις συνδέσεις από Αθήνα προς:
- Βαρκελώνη σε 3 αντί 5
- Βιέννη σε 4 αντί 5
- Μιλάνο σε 8 αντί 10
- Παρίσι σε 12 από 14
- Ρώμη σε 9 αντί 10
Παράλληλα, η εταιρεία τον Νοέμβριο θα αναστείλει τη σύνδεση με τη Μαδρίτη, ενώ νωρίτερα θα σταματήσει και τη σύνδεση με την Βουδαπέστη, την οποία θα ξεκινήσει εκ νέου για την περίοδο των Χριστουγέννων.
Ως το τέλος του 2012 νομοσχέδιο για τα αεροδρόμια
«Ο τουρισμός είναι ένα βασικό όπλο της Ελλάδας και πρέπει να τον προσέξουμε ως κόρη οφθαλμού» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Ανάπτυξης, κ. Κ. Χατζηδάκης έπειτα από τη συνάντησή του με το προεδρείο του Σύνδεσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA) και αναφέρθηκε στην ανάγκη για «ένα πιο σύγχρονο πλαίσιο στις αεροπορικές μεταφορές, για να γίνει η χώρα πιο ελκυστική».
«Ηδη γίνονται δύο χωριστές προσπάθειες. Μια προσπάθεια στο επίπεδο των αερομεταφορών και των περιφερειακών αεροδρομίων, για να κάνουμε την χώρα μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα. Να δούμε ξανά την πολιτική τελών για παράδειγμα, να προχωρήσουμε την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων» σημείωσε.
«Για τα περιφερειακά αεροδρόμια αρμόδιο είναι το ΤΑΙΠΕΔ, αλλά το Υπουργείο πρέπει να ετοιμάσει το ρυθμιστικό πλαίσιο, να εξαλείψει όλα τα ρυθμιστικά εμπόδια προκειμένου να προχωρήσει αυτή η προσπάθεια. Έχουμε ορίσει ειδικό συντονιστή που ασχολείται με αυτό το θέμα, για να προσαρμοστούμε με τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Έχουμε πει ότι μέσα σε τέσσερις μήνες θα παρουσιάσουμε το σχετικό νομοσχέδιο, για να τρέξει στη συνέχεια χωρίς εμπόδια η προσπάθεια του ταμείου» κατέληξε ο υπουργός.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr