Μινωϊκές: Οι καραμπόλες από την πώληση του Πασιφάη
Δρομολογούνται οι εξελίξεις για την επόμενη ημέρα των Μινωϊκών, μετά την πώληση του ε/γ-ο/γ Πασιφάη. Οι Μινωϊκές θα πρέπει τώρα να αντικαταστήσουν το πλοίο, το οποίο είναι δρομολογημένο στη Βενετία, με κάποιο άλλο.
Σύμφωνα με πληροφορίες το πλοίο θα προέρχεται από τον στόλο του μεγαλομετόχου της εταιρείας, του Εμμανουέλε Γκριμάλντι. Ίσως πρόκειται για το ε/γ-ο/γ Eurostar Barcelona, που ήδη έχει δρομολογηθεί από τις
Δρομολογούνται οι εξελίξεις για την επόμενη ημέρα των Μινωϊκών, μετά την πώληση του ε/γ-ο/γ Πασιφάη. Οι Μινωϊκές θα πρέπει τώρα να αντικαταστήσουν το πλοίο, το οποίο είναι δρομολογημένο στη Βενετία, με κάποιο άλλο.
Σύμφωνα με πληροφορίες το πλοίο θα προέρχεται από τον στόλο του μεγαλομετόχου της εταιρείας, του Εμμανουέλε Γκριμάλντι. Ίσως πρόκειται για το ε/γ-ο/γ Eurostar Barcelona, που ήδη έχει δρομολογηθεί από τις Μινωϊκές σε αντικατάσταση άλλου πλοίου.
Οι Μινωικές Γραμμές ήρθαν σε συμφωνία με την εταιρεία Societe Nationale Maritime Corse Mediterrannee (SNCM) για την πώληση του πλοίου Pasiphae Palace αντί συνολικού τιμήματος 75 εκ. ευρώ. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί μέσα στο δεύτερο 15νθήμερο του Μαρτίου 2009, οπότε και θα ολοκληρωθεί η σχετική συναλλαγή.
Ο Γκριμάλντι και η Αδριατική
Με κίνησή του ο Εμ.Γκριμάλντι ετοιμάζεται να σπάσει την πολυετή κυριαρχία των ελλήνων στην Αδριατική, κλείνοντας τους Έλληνες στο εσωτερικό.
Ο Ιταλός είχε εξ αρχής σκοπό να κυριαρχήσει στην Αδριατική και από εκεί στη δυτική Μεσόγειο, αγοράζοντας μία ελληνική εταιρεία. Στην αρχή προσπάθησε να μπει στην Attica. Όμως όπως ο ίδιος έχει αποκαλύψει του φάνηκε ακριβή η μετοχή της Attica. Έτσι στράφηκε στην ΑΝΕΚ φθάνοντας το ποσοστό του στο 16%. Εκεί όμως δεν κατάφερε να τα βρει με τον Γιάννη Σήφη Βαρδινογιάννη.
Άρχισε έτσι ένα παιχνίδι ισορροπιών …τρόμου. Τελικά οι δύο πλευρές κάθισαν στο τραπέζι και βρήκαν την εναλλακτική λύση. Έστω και μετά από περιπέτειες ο ιταλός βλέπει τα σχέδιά του να υλοποιούνται, μέσω των Μινωϊκών.
Ο σύγχρονος στόλος του Ομίλου Γκριμάλντι ναυπηγείται βάσει συγκεκριμένης έρευνας αγοράς. Για αυτό τα πλοία του θα έχουν μικρότερη μεταφορική ικανότητα επιβατών και μεγαλύτερη φορτηγών.
Μάλιστα από τα 30 πλοία που «κτίζει» στις κορεάτικες γυάρδες τα έξι είναι μεταφοράς οχημάτων, τα λεγόμενα rο-rο, με τα οποία θα αλώσει την Αδριατική.
Οι Ιταλοί παίρνουν το αίμα τους πίσω μετά από δεκαετίες…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr