Με «καπέλο» πουλάνε οι πολυεθνικές τα προϊόντα τεχνολογίας στην Ελλάδα
30.01.2013
15:35
Ακριβότερη έως και 10%-15% είναι η ελληνική αγορά τεχνολογίας - Ρεπορτάζ από το newmoney.gr
Ακριβότερη έως και 10%-15% είναι η ελληνική αγορά τεχνολογίας και ηλεκτρικών ειδών, σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr, εξαιτίας του γεγονότος πως οι μεγάλες πολυεθνικές - προμηθευτές της λιανικής τη θεωρούν "σκουπίδι".
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε από μεγάλη εταιρεία του κλάδου λιανικής ηλεκτρικών με αφορμή την αποκάλυψη του υφυπουργού Ανάπτυξης κ. Θανάση Σκορδά πως το iPhone 5 έχει έρθει στην Ελλάδα στην υψηλότερη τιμή που διακινείται διεθνώς παρά την ύφεση της οικονομίας μας, αποδείχθηκε πως σε συγκεκριμένες συσκευές ιδιαίτερα στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας και των gadgets, η χώρα μας αποδεικνύεται σε Ελ Ντοράντο των κερδοσκόπων.
Κι αυτό εξαιτίας του γεγονότος πως οι βιομηχανίες τεχνολογίας με έδρα τη Γερμανία, την Κίνα ή την Ιαπωνία, θεωρώντας την ελληνική αγορά απομακρυσμένη, μικρή σε μέγεθος κι επικίνδυνη λόγω country risk θεωρούν πως πρέπει να αποτελεί βάση πώλησης σε ακριβότερη τιμή των ειδών τους.
Πρόκειται για ένα σχήμα οξύμωρο, καθώς η οικονομική κατάσταση του εδώ καταναλωτικού κοινού δεν δημιουργεί προϋποθέσεις κερδοσκοπίας, όμως για κάποιες πολυεθνικές το να ποντάρουν στον παράγοντα τιμή κι όχι στον όγκο πωλήσεων είναι μια ενδεδειγμένη τακτική πωλήσεων...
Διαβάσε περισσότερα στο εδώ
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε από μεγάλη εταιρεία του κλάδου λιανικής ηλεκτρικών με αφορμή την αποκάλυψη του υφυπουργού Ανάπτυξης κ. Θανάση Σκορδά πως το iPhone 5 έχει έρθει στην Ελλάδα στην υψηλότερη τιμή που διακινείται διεθνώς παρά την ύφεση της οικονομίας μας, αποδείχθηκε πως σε συγκεκριμένες συσκευές ιδιαίτερα στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας και των gadgets, η χώρα μας αποδεικνύεται σε Ελ Ντοράντο των κερδοσκόπων.
Κι αυτό εξαιτίας του γεγονότος πως οι βιομηχανίες τεχνολογίας με έδρα τη Γερμανία, την Κίνα ή την Ιαπωνία, θεωρώντας την ελληνική αγορά απομακρυσμένη, μικρή σε μέγεθος κι επικίνδυνη λόγω country risk θεωρούν πως πρέπει να αποτελεί βάση πώλησης σε ακριβότερη τιμή των ειδών τους.
Πρόκειται για ένα σχήμα οξύμωρο, καθώς η οικονομική κατάσταση του εδώ καταναλωτικού κοινού δεν δημιουργεί προϋποθέσεις κερδοσκοπίας, όμως για κάποιες πολυεθνικές το να ποντάρουν στον παράγοντα τιμή κι όχι στον όγκο πωλήσεων είναι μια ενδεδειγμένη τακτική πωλήσεων...
Διαβάσε περισσότερα στο εδώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr