Ακτοπλοϊα: Κρήτη, όπως λέμε Αδριατική…
Αναμένεται να ενταθεί ο ανταγωνισμός στην ακτοπλοΐα, με επίκεντρο την Κρήτη. Η κάθοδος της «Superfast», από την περασμένη Πέμπτη, φαίνεται ότι θα είναι μόνο η αρχή. Και αυτό επειδή οι κρητικές γραμμές έχουν «ψωμί».
Δεν είναι τυχαίο ότι από την πλευρά της «Superfast» άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο να δρομολογηθούν στο μέλλον πλοία στο Ρέθυμνο και στα Χανιά
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η αγορά της Κρήτης έχει τόσα περιθώρια
Αναμένεται να ενταθεί ο ανταγωνισμός στην ακτοπλοΐα, με επίκεντρο την Κρήτη. Η κάθοδος της «Superfast», από την περασμένη Πέμπτη, φαίνεται ότι θα είναι μόνο η αρχή. Και αυτό επειδή οι κρητικές γραμμές έχουν «ψωμί».
Δεν είναι τυχαίο ότι από την πλευρά της «Superfast» άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο να δρομολογηθούν στο μέλλον πλοία στο Ρέθυμνο και στα Χανιά
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η αγορά της Κρήτης έχει τόσα περιθώρια εκμετάλλευσης όσο και εκείνη της Αδριατικής.
Στην Αδριατική δραστηριοποιούνται 20 πλοία μεταφέροντας 2,1 εκατ. επιβάτες, 420.000 Ι.Χ. και 490.000 φορτηγά. Στην Κρήτη δραστηριοποιούνται μόλις 6 πλοία για να μεταφέρουν 2,5 εκατ. επιβάτες, 300.00 Ι.Χ. και 200.000 φορτηγά.
Η «πίτα»
Η «πίτα» στη γραμμή Πειραιάς - Ηράκλειο είναι συγκεκριμένη. Το δρομολόγιο σε μεταφορική ικανότητα κυμαίνεται από 2.000-3.000 άτομα κατά μέσο όρο και 250-350 φορτηγά την ημέρα.
Την κίνηση αυτή μοιράζονταν έως την περασμένη εβδομάδα οι «Μινωικές» που έχουν τα πλοία «Φαιστός Παλλάς» και «Κνωσός Παλλάς» και η ΑΝΕΚ με τα «Κρήτη Ι» και «Κρήτη ΙΙ».
Μέχρι τώρα οι «Μινωικές» απορροφούσαν το 65%-70%, ενώ στα φορτηγά οι δύο εταιρείες έχουν από 50%. Οι τιμές είναι ήδη χαμηλές και κανείς δεν ξέρει πόσο θα μειωθούν και αν...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr