«Θα ήταν αδιανόητο να μην υπήρχε Ολυμπιακή»

Και τυπικά την Δευτέρα το απόγευμα άλλαξε σελίδα στην ιστορία της Ολυμπιακής, αφού στο Ζάππειο Μέγαρο υπογράφηκε η σύμβαση εξαγοράς του πάλαι ποτέ εθνικού μεταφορέα από την Marfin Investment Group του Ανδρέα Βγενόπουλου.

Οι υπουργοί Οικονομίας, Ανάπτυξης, Μεταφορών και Απασχόλησης έκαναν λόγο για ημέρα ορόσημο για την Ο.Α.  Ειδικά ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης που «έτρεξε» την όλη υπόθεση δή

Και τυπικά την Δευτέρα το απόγευμα άλλαξε σελίδα στην ιστορία της Ολυμπιακής, αφού στο Ζάππειο Μέγαρο υπογράφηκε η σύμβαση εξαγοράς του πάλαι ποτέ εθνικού μεταφορέα από την Marfin Investment Group του Ανδρέα Βγενόπουλου.

Οι υπουργοί Οικονομίας, Ανάπτυξης, Μεταφορών και Απασχόλησης έκαναν λόγο για ημέρα ορόσημο για την Ο.Α.  Ειδικά ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης που «έτρεξε» την όλη υπόθεση δήλωσε πως «μια μακρά περίοδος παρακμής κλείνει οριστικά και δίνει τη θέση της σε μια εποχή υψηλών προσδοκιών και απαιτήσεων». 

Για να προσθέσει με έμφαση ότι « είναι πολύ σημαντικό και πολύ θετικό, ότι σε αυτή την δύσκολη διεθνή συγκυρία, η Ολυμπιακή περνάει στα χέρια ενός ισχυρού και αξιόπιστου επενδυτή, όπως είναι η MIG.

Ο μεγάλος αυτός ελληνικός επιχειρηματικός Όμιλος αναλαμβάνει από σήμερα να οδηγήσει την Ολυμπιακή σε μια νέα εποχή.

Μια εποχή σταθερότητας και ανάπτυξης για την εταιρεία, μια εποχή χωρίς χρέη, χωρίς ανασφάλεια για τους εργαζόμενους, χωρίς νομικές επιπλοκές με την Ευρωπαϊκή Ένωση»…  

Από την πλευρά του, ο αντιπρόεδρος της ΜΙG, Ανδρέας Βγενόπουλος δήλωσε ικανοποιημένος από την εξέλιξη, δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι θεωρώ ότι κάναμε το καθήκον μας, θεωρώ ότι θα ήταν αδιανόητο να μην υπήρχε Ολυμπιακή. Γνωρίζουμε τις ευθύνες μας. Θα κάνουμε τους Έλληνες υπερήφανους για την πορεία της Ο.Α.. 
 
Η MIG προς το επενδυτικό κοινό
 

Σε σχετική της ανακοίνωση η MIG ενημέρωσε τους επενδυτές για συγκεκριμένες πτυχές των συμφωνιών αυτών:

  • Οι εταιρίες που εξαγοράζονται αποτελούν στην πραγματικότητα νέες επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν την ιδιοκτησία επιλεγμένων στοιχείων ενεργητικού τα οποία θα πωληθούν από το ελληνικό Δημόσιο και δεν περιλαμβάνουν οφειλές και υποχρεώσεις οιασδήποτε μορφής. 
  • Οι εταιρίες που εξαγοράζονται δεν αποτελούν κατά καμμία νομική ή άλλη έννοια, διαδόχους των κρατικών αεροπορικών εταιριών στις οποίες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι Olympic Airways, Olympic Airlines, Olympic Aviation κ.λπ. Αυτό διασφαλίζεται ήδη από την ισχύουσα εθνική νομοθεσία και έχει επικυρωθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.  
  • Σε περίοδο σημαντικής οικονομικής αστάθειας, η φύση της συναλλαγής διασφαλίζει ότι η MIG διατηρεί σημαντική στρατηγική ευελιξία σχετικά με τη λειτουργία των εξαγοραζομένων εταιριών. Ειδικότερα, η MIG μπορεί να επιλέξει, κατά την διακριτική της ευχέρεια, στοιχεία του ενεργητικού που επιθυμεί να αγοράσει (όπως αεροπλάνα και τεχνικό εξοπλισμό σε ένα πολύ ευνοϊκό περιβάλλον), τον τρόπο με τον οποίο θα εξαγοραστούν (αγορά, μίσθωση κ.λπ.), τον αριθμό και την ειδίκευση των υπαλλήλων που επιθυμεί να προσλάβει, τα δρομολόγια τα οποία αναλαμβάνει η νέα αεροπορική εταιρία, καθώς και την επιλογή πολλών διαφορετικών στρατηγικών εναλλακτικών λύσεων. Η πλήρης στρατηγική ευελιξία της MIG σε αυτό το στάδιο ενισχύει τη δυνατότητά της να δημιουργήσει μια αποδοτική εταιρία στο χώρο των αερογραμμών με ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.  

«Η MIG σε στενή συνεργασία με την διοικητική ομάδα που προσελήφθη πρόσφατα και με τη συμβολή εξωτερικών συμβούλων, ολοκληρώνει ένα λεπτομερειακό στρατηγικό και λειτουργικό επιχειρησιακό σχέδιο για κάθε ένα από τα περιουσιακά στοιχεία που έχουν εξαγοραστεί. Μετά την ολοκλήρωση του σχεδίου αυτού η MIG θα είναι σε θέση να προσφέρει ορατότητα σχετικά με τα σχέδια και τις προοπτικές των δραστηριοτήτων αυτών», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση του επιχειρηματικού ομίλου.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr