Προτιμούν τις ξένες σημαίες οι Ελληνες εφοπλιστές
Οι Έλληνες εφοπλιστές αυξάνουν τη συμμετοχή τους σε ξένα νηολόγια, δηλαδή σε σημαίες, όπως είναι της Λιβερίας, του Παναμά, των Νησιών Μάρσαλ και της Μάλτας παρά τα μέτρα ανταγωνιστικότητας που πήρε η κυβέρνηση και τα οποία χαιρέτισαν και χαιρετίζουν οι ελληνικές εφοπλιστικές Ενώσεις.
Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει προβληματισμό στην κυβέρνηση και αυτό γιατί το ελληνικό νηολόγιο αποδυναμώθηκε πέρσι.
Σύμφωνα τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας του Lloyds Register-Fairpaly για την πε
Οι Έλληνες εφοπλιστές αυξάνουν τη συμμετοχή τους σε ξένα νηολόγια, δηλαδή σε σημαίες, όπως είναι της Λιβερίας, του Παναμά, των Νησιών Μάρσαλ και της Μάλτας παρά τα μέτρα ανταγωνιστικότητας που πήρε η κυβέρνηση και τα οποία χαιρέτισαν και χαιρετίζουν οι ελληνικές εφοπλιστικές Ενώσεις.
Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει προβληματισμό στην κυβέρνηση και αυτό γιατί το ελληνικό νηολόγιο αποδυναμώθηκε πέρσι.
Σύμφωνα τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας του Lloyds Register-Fairpaly για την περίοδο από Φεβρουάριο του 2008 έως τον Φεβρουάριο του 2009:
1. Στην πρώτη θέση των νηολογίων είναι το ελληνικό, δηλαδή η ελληνική σημαία, η οποία όμως σε σύγκριση με πέρσι έχασε 78 πλοία, χωρητικότητας 2,7 εκατ. τόνους. και έφθασε τα 1.121, συνολικής χωρητικότητας 89,5 εκ. τόνων.
2. Στη δεύτερη θέση είναι η Λιβερία στην οποία έχουν εγγραφεί 574 πλοία συνολικής χωρητικότητας 37,6 εκατ. τόνων. Το λιβεριανό νηολόγιο κέρδισε 102 ελληνικών συμφερόντων πλοία σε σύγκριση με πέρσι.
3. Η σημαία Παναμά βρίσκεται στην τρίτη θέση με 611 πλοία συνολικής χωρητικότητας 32,5 εκ. τόνων. Αυξήθηκαν κατά 36.
4. Στα Νησιά Μάρσαλ είναι εγγεγραμμένα 446 ελληνικών συμφερόντων πλοία. Στο νηολόγιο των Νησιών Μάρσαλ τα ελληνικών συμφερόντων πλοία το 2009 είναι κατά 58 περισσότερα σε σύγκριση με το 2008.
5. Η σημαία της Μάλτας είναι στην πέμπτη θέση με 490 ελληνικών συμφερόντων πλοία , συνολικής χωρητικότητας 25,3 εκ. τόνων. Στο νηολόγιο της Μάλτας τα ελληνικών συμφερόντων πλοία είναι κατά 15 λιγότερα από πέρσι.
Ακολουθεί η σημαία της Κύπρου, όπου οι Έλληνες έχουν εγγράψει 301 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 17,8 εκατ. τόνων που είναι 44 λιγότερα από πέρσι.
Στον κατάλογο υπάρχουν κράτη όπως η Κένυα, η Βόρειος Κορέα, η Τζαμάικα, ο Λίβανος, η Βραζιλία, η Κίνα και η Ρωσία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr