Επενδύσεις 5.5 δισ.δολ. από Έλληνες για νέα πλοία
19.07.2013
16:14
Oι Έλληνες πλοιοκτήτες συνεχίζουν να αναγνωρίζουν την κυκλικότητα της αγοράς και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται
αφού το 1ο εξάμηνο του έτους έχουν επενδύσει σε παραγγελίες νέων πλοίων όλων των τύπων
Η αισιοδοξία στην παγκόσμια όσο αφορά την πορεία της ναυλαγοράς παραμένει …ζωγραφισμένη με έντονα χρώματα αφού κινείται σταθερά εδώ και έναν μήνα πάνω από τις 1.000 μονάδες παρά τα σκαμπανεβάσματά της.
Oι Έλληνες πλοιοκτήτες συνεχίζουν να αναγνωρίζουν την κυκλικότητα της αγοράς και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται
αφού το 1ο εξάμηνο του έτους έχουν επενδύσει σε παραγγελίες νέων πλοίων όλων των τύπων 5,5 δισ. δολ. με τα 3,634 δισ. δολ. να είναι για τοποθετημένες παραγγελίες και το 1,3 δισ.δολάρια να αφορά options και συμβόλαια τα οποία είναι προς υπογραφή, δείχνοντας έτσι την πεποίθηση τους ότι από το 2014» επισημαίνει ο ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas SA.
Σύμφωνα με στοιχεία της IHS Global Limited, την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου, η χωρητικότητα των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου σε DWT, αυξήθηκε κατά 6,63% σε ετήσια βάση, το χαμηλότερο ποσοστό αύξησης από τα τέλη του 2009.
Το γεγονός ότι το ποσοστό αύξησης της χωρητικότητας είναι κάτω από το 7%, αναφέρει η RS Platou, προσφέρει «ανακούφιση» στην αγορά καθώς για αρκετό διάστημα αυξανότανε με μεγαλύτερο ρυθμό του 7% τη στιγμή που η αύξηση της ζήτησης για πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου από την Κίνα κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου του έτους ήτανε στο 4,5%.
Oι Έλληνες πλοιοκτήτες συνεχίζουν να αναγνωρίζουν την κυκλικότητα της αγοράς και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται
αφού το 1ο εξάμηνο του έτους έχουν επενδύσει σε παραγγελίες νέων πλοίων όλων των τύπων 5,5 δισ. δολ. με τα 3,634 δισ. δολ. να είναι για τοποθετημένες παραγγελίες και το 1,3 δισ.δολάρια να αφορά options και συμβόλαια τα οποία είναι προς υπογραφή, δείχνοντας έτσι την πεποίθηση τους ότι από το 2014» επισημαίνει ο ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas SA.
Σύμφωνα με στοιχεία της IHS Global Limited, την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου, η χωρητικότητα των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου σε DWT, αυξήθηκε κατά 6,63% σε ετήσια βάση, το χαμηλότερο ποσοστό αύξησης από τα τέλη του 2009.
Το γεγονός ότι το ποσοστό αύξησης της χωρητικότητας είναι κάτω από το 7%, αναφέρει η RS Platou, προσφέρει «ανακούφιση» στην αγορά καθώς για αρκετό διάστημα αυξανότανε με μεγαλύτερο ρυθμό του 7% τη στιγμή που η αύξηση της ζήτησης για πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου από την Κίνα κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου του έτους ήτανε στο 4,5%.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr