Σχέδιο συγχώνευσης ανακοίνωσαν Publicis και Omnicom

Από τη συγχώνευση αυτή, μάλιστα, θα «γεννηθεί» η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρία παγκοσμίως που θα ξεπεράσει σε μέγεθος ακόμα και τη βρετανική WPP.

Μεγαλόπνοο σχέδιο συγχώνευσης ανακοίνωσε η γαλλική διαφημιστική εταιρία Publicis με την αμερικανική Omnicom, στοχεύοντας να δημιουργηθεί ένας κολοσσός αξίας 26,4 δισ. ευρώ.

Από τη συγχώνευση αυτή, μάλιστα, θα «γεννηθεί» η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρία παγκοσμίως που θα ξεπεράσει σε μέγεθος ακόμα και τη βρετανική WPP.

«Στόχος μας είναι να πραγματοποιήσουμε μια συγχώνευση ίσων», δήλωσε ο 71χρονος διευθύνων σύμβουλος της Publicis, Μορίς Λεβί, σε συνέντευξη Τύπου στο Παρίσι.

Την ίδια ώρα, ο 61χρονος διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής Omnicom, Τζον Ρεν, δήλωσε: «Το εγχείρημα αυτό γίνεται με την πρόθεση αν δημιουργήσουμε σημαντική νέα αξία για τους μετόχους».

Οι μέτοχοι της κάθε επιχείρησης θα κατέχουν περίπου το 50% του νέου Ομίλου Publicis Omnicom, ενώ η εταιρεία θα εισαχθεί τόσο στο Χρηματιστήριο του Παρισιού όσο και σε αυτό της Νέας Υόρκης.

Οι εταιρείες κάνουν λόγο για εξοικονόμηση ύψους 500 εκατ. δολάρια από τη συγχώνευση.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr